Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Spaanse beker Copa del rey 2010-2011

Nadat Real 2 weken geleden dik aan de kont kreeg van het zeer nietige Alcorcon (4-0!!) denk ik dat ik maar eens een weddenschapje op deze provincieclub ga plaatsen.

Niet om geld te winnen, maar als 'geintje'. We zullen het zien!

Real Madrid - Alcorcon [2]
Quote: 17,00

Meer wedstrijden in de copa del rey:
Atletico Madrid - UD Marbella
CF Valencia - Alcoyano
Real Madrid - Alcorcon
CD Tenerife - Celta de Vigo
FC Barcelona - Cultural Leonesa
Espanyol - Getafe

Voor alle quotes in de copa del rey:
- http://www.voetbalwedden.net/quotes-vergelijken/spanje-copa-del-rey/
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 10-11-2009 07:50 Voetbal
in 10-11-2009 07:50 Voetbal
15 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ja, dat was inderdaad een beetje lucky maar wel een keer leuk!

Toch vind ik 4% van je bankroll (20 euro per weddenschap op totaal van 500) erg veel. Ik zou dit altijd beperken tot maximaal 1 of 2 procent. Dat is en blijft natuurlijk je eigen keuze!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Niet normaal zeg dat FC Barcelona uitgeschakeld is en dat over twee wedstrijden. :)
Nu kan FC Barcelona in ieder geval voor de Spaanse kampioenschap en de Champions League winst gaan.
0 Vind ik leuk's
Unibet
[quote]Ja, dat was inderdaad een beetje lucky maar wel een keer leuk! Toch vind ik 4% van je bankroll (20 euro per weddenschap op totaal van 500) erg veel. Ik zou dit altijd beperken tot maximaal 1 of 2 procent. Dat is en blijft natuurlijk je eigen keuze!

Ik gokte zo'n anderhalve maand geleden met mijn studiefinanciering :p
50% van mijn bankroll per weddenschap. Man United - Aston Villa was ook een leuke, €60 op Man United met een quotering van 2,10 :) Ik heb ook een paar keer in de laatste seconde verloren, bijvoorbeeld Herta - Leverkusen, 93e min 2-2 :(
0 Vind ik leuk's
Ik lees de laatste tijd wel veel over bankrollmanagement en kom vooral aanbevelingen tegen van de 1 tot 5 % max inzetten per weddenschap van je totale bankroll. Zo bouw je ook meer ervaring op.
Voor poker geldt bijvoorbeeld dat hoe meer handen je speelt des te meer ervaring je krijgt.
Voor wedden geldt dit ook hoe meer weddenschappen je speelt des te meer kijk je erop zult krijgen.
Bij alles geldt dat natuurlijk :) En het is ook nog eens zo dat door schade en schande mensen wijs worden dus het is ook zeker geen schande om te voelen hoe het is om op een onverantwoorde door je bankroll heen te gaan. (liever niet natuurlijk maar goed). Door je aan de 1 tot 5 % bankrollmanagement regel te houden spreid je ook nog eens je verliezen.
0 Vind ik leuk's
Unibet
1-4 Euro lijkt mij het best als je 20 euro saldo hebt.
0 Vind ik leuk's
Mijn race van 10 cent naar 10 euro: 10 cent!!!!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.