Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Champions League (voetbal)

De Champions League is al even aan de gang, er ontbrak alleen een topic rondom de Champions League 2019-2020. Ik heb hieronder alle wedtips uit de voorbeschouwingen onder elkaar gezet. Onderstaande onderbouwde wedtips zijn dus niet door mij maar door de tekstschrijvers gegeven. Mocht je de gehele voorbeschouwingen willen lezen, dat kan via de voorbeschouwingen pagina. a

De wedtips met een heb ik zojuist geplaatst bij respectievelijk Unibet & Sportsbet.io.

Lille - Ajax: X-Away win no bet

Ajax speelt natuurlijk altijd en overal voor de overwinning en is woensdagavond tegen het al uitgeschakelde Lille de logische favoriet. Vergeet echter niet dat ook een gelijkspel voor Ajax geen slecht resultaat zou zijn. Bij een punt op Franse bodem blijven de Amsterdammers sowieso in de top twee van groep H, en zouden zij over twee weken in eigen huis tegen Valencia af kunnen maken. De weddenschap X-Away win no bet @1.91 (Betsson, Betway, medium) is daarom in mijn ogen prima speelbaar. Bij een gelijkspel win ik, bij een uitoverwinning krijg ik mijn inzet terug.

Valencia - Chelsea: X-Away win no bet

Net als de bookmakers zie ik Chelsea als favoriet. Valencia heeft natuurlijk het thuisvoordeel, maar er zit in mijn ogen veel meer voetbal in het jonge elftal van Lampard. De bezoekers willen uiteraard winnen, al zouden zij ook met een gelijkspel ongetwijfeld prima kunnen leven. Chelsea neemt het in haar laatste groepswedstrijd immers op tegen het al uitgeschakelde Lille. X-Away win no bet @1.91 (Betway, medium) is daarom mijn weddenschap. Bij een gelijkspel win ik, bij een uitoverwinning krijg ik mijn inzet terug.

Barcelona - Borussia Dortmund

Beide teams kunnen beter dan zij tot dusver hebben laten zien. Voor de favorietenrol van Barcelona valt iets te zeggen, al liet Dortmund in de eerste wedstrijd tussen beide teams zien zich te kunnen meten met deze tegenstander. Die wedstrijd eindigde in 0-0, maar enkele goals hadden in dat duel wel kunnen vallen. Gezien het scorende vermogen aan beide kanten, en de defensieve absenties bij Barcelona, liggen enkele doelpunten in de lijn der verwachting, al staan de odds daarvoor vrij scherp. De odds voor thuiswinst staan iets te laag. 

Liverpool - SSC Napoli: Liverpool -1.5

Ik zie Liverpool als de torenhoge favoriet voor deze ontmoeting. De Engelsen winnen dit seizoen al hun thuiswedstrijden en krijgen het kwakkelende Napoli op bezoek. De Italianen wisten al zes wedstrijden niet te winnen. Liverpool kan bovendien met haar sterkste team aantreden en ik verwacht dat ze weinig moeite zullen hebben met Napoli. Ik durf er daarom wel een handicap op los te laten, waarvoor de value wat mij betreft erg hoog is.

RasenBallsport Leipzig - Benfica: Winst RB Leipzig + BTS

Leipzig is niet helemaal compleet, maar dat is de ploeg al enige weken niet. Aanvallend gezien zijn de Duitsers uitstekend in vorm. Ik zie de thuisploeg dan ook winnen, maar door de defensieve absenties bij de thuisclub moet Benfica in staat worden geacht een doelpunt te maken. Winst RB Leipzig + BTS @2,99 (Betway, medium). 

Genk - Salzburg: Beide ploegen scoren

De weddenschap die het meest in de lijn der verwachting ligt: beide ploegen scoren. Erg value ligt er niet op, maar de kans hierop is levensgroot. Salzburg scoort dit seizoen in elke wedstrijd met een gemiddelde van bijna vier goals per wedstrijd. Genk zal alles of niets moeten spelen, want als het niet wint, dan zit het Europese avontuur er definitief op. Dit is levensgevaarlijk tegen een counterploeg als Salzburg, maar er zit niets anders op. Salzburg heeft ook geen sterke defensie en moet bovendien met haar derde doelman aantreden. Afgelopen weekend leidde dit tot twee tegentreffers tegen laagvlieger Mattersburg.

5 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagjeronimo in 27-11-2019 15:26 Voetbal
in 27-11-2019 15:26 Voetbal
49 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Ik speel deze, bijna, met je mee, voor fun. 2 hebben immers meer geluk dan 1. Ik pak alleen Ronaldo mee icm winst Juve.

Barcelona - Kiev: +1.5 goals ht @ 1.67

Feroncvera - Juventus: Juve wint + Ronaldo to score 1,64

Sevilla - Krasnodar: Sevilla win ht @ 1.56

Brugge - Dortmund: +2.5 goals ft @1.64

Totaal: 6,88 bij Unibet.

0 Vind ik leuk's
Groningen is mijn trots.

https://www.voetbal24.be/news/65626/gouden-kans-voor-club-brugge-lazio-mogelijk-uitgesloten-in-champions-league

Groep F Als Lazio uitgesloten wordt, zie ik nog wel een betje in Club Brugge kwalificeert zich @4.00 Bwin.

Brugge moet nog naar Dortmund .Daar zie ik ze niks halen , maar dan moeten ze thuis tegen Zenit en de laatste match is dan tegen Lazio die dan vervalt als ze gediskwalificeert worden.

https://www.uefa.com/uefachampionsleague/clubs/50043--club-brugge/matches/

Group F

Dortmund 6ptn

Lazio 5ptn

Club Brugge 4ptn

Zenit 1pt

Nog 2 wedstrijden.

Iedereen krijgt dan 3ptn erbij dan heeft Club Brugge genoeg aan een X thuis tegen Zenit.

Lazio moet dan wel gediskwalificeerd worden! En een maat van mij zegt dat voetbal24 eerder roddelblad is.

Bericht gewijzigd door boempatat op di 10 nov. 2020, 13:21
2 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Het lijkt me inderdaad sterk dat ze hier gediskwalificeerd zullen worden. Het vermeende sjoemelen was voor een competitie wedstrijd.

1 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

ronde 5 word dinsdag gespeeld en er zijn altijd ploegen die dan spelers bewust een kaart laten pakken zodat ze de laatste wedstrijd geschorst zijn in de poule klopt dat? Weet iemand bij hoeveel gele kaarten een speler is geschorst? En degene die er meer verstand van hebben kunnen jullie laten weten welke spelers op scherp staan en welke bookmaker deze bets zullen aanbieden? mijn dank is groot

4 Vind ik leuk's

Daar zit op zich wel muziek in.

Als ik even snel kijk zie ik bijvoorbeeld Jordan bij Sevilla, Cuadrado bij Juventus en Jorginho bij Chelsea.

https://www.uefa.com/uefachampionsleague/season=2021/statistics/round=2001252/players/kind=disciplinary/index.html#order=4desc

7 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Nu nog hopen dat er een bookmaker is die deze kaarten aanbied want unibet is nu wel slim genoeg om het niet aan te bieden daar waar ze het in het verleden wel deden. als iemand een bookmaker vind die dit aanbied post het hiero

0 Vind ik leuk's

Helaas nog geen bookmaker kunnen vinden met de gewenste 'player cards'.

Bij Unibet zijn ze denk ik slim genoeg, want Cuadrado staat er bijvoorbeeld al niet tussen.

0 Vind ik leuk's

Het lijkt erop dat morgen alle spelers die momenteel op 2 staan niet bij playercards staan op unibet althans. Kunt ze natuurlijk altijd aanvragen om te proberen haha

1 Vind ik leuk's

Liverpool - Ajax Ajax @5.00.

Ajax is altijd erg goed uit in de Champions League. Bij Liverpool ontbreekt er het een en het ander en ze hebben geen goede generale gehad. Ajax op Kudus na fit en op volle kracht.

3 Vind ik leuk's

Je kunt een ‘gokje’ wagen bij Real Madrid. Bij een gelijkspel morgen zijn zij zo goed als zeker verzekerd van kwalificatie in de groep en bij winst is dat definitief veilig gesteld. Momenteel staat Casemiro op 2 gele kaarten, dat betekent dat hij ‘expres’ een gele kaart zou kunnen gaan pakken. Deze is op het moment van schrijven te spelen bij Betfair @3.00

2 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.