Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Champions League (voetbal)

De Champions League is al even aan de gang, er ontbrak alleen een topic rondom de Champions League 2019-2020. Ik heb hieronder alle wedtips uit de voorbeschouwingen onder elkaar gezet. Onderstaande onderbouwde wedtips zijn dus niet door mij maar door de tekstschrijvers gegeven. Mocht je de gehele voorbeschouwingen willen lezen, dat kan via de voorbeschouwingen pagina. a

De wedtips met een heb ik zojuist geplaatst bij respectievelijk Unibet & Sportsbet.io.

Lille - Ajax: X-Away win no bet

Ajax speelt natuurlijk altijd en overal voor de overwinning en is woensdagavond tegen het al uitgeschakelde Lille de logische favoriet. Vergeet echter niet dat ook een gelijkspel voor Ajax geen slecht resultaat zou zijn. Bij een punt op Franse bodem blijven de Amsterdammers sowieso in de top twee van groep H, en zouden zij over twee weken in eigen huis tegen Valencia af kunnen maken. De weddenschap X-Away win no bet @1.91 (Betsson, Betway, medium) is daarom in mijn ogen prima speelbaar. Bij een gelijkspel win ik, bij een uitoverwinning krijg ik mijn inzet terug.

Valencia - Chelsea: X-Away win no bet

Net als de bookmakers zie ik Chelsea als favoriet. Valencia heeft natuurlijk het thuisvoordeel, maar er zit in mijn ogen veel meer voetbal in het jonge elftal van Lampard. De bezoekers willen uiteraard winnen, al zouden zij ook met een gelijkspel ongetwijfeld prima kunnen leven. Chelsea neemt het in haar laatste groepswedstrijd immers op tegen het al uitgeschakelde Lille. X-Away win no bet @1.91 (Betway, medium) is daarom mijn weddenschap. Bij een gelijkspel win ik, bij een uitoverwinning krijg ik mijn inzet terug.

Barcelona - Borussia Dortmund

Beide teams kunnen beter dan zij tot dusver hebben laten zien. Voor de favorietenrol van Barcelona valt iets te zeggen, al liet Dortmund in de eerste wedstrijd tussen beide teams zien zich te kunnen meten met deze tegenstander. Die wedstrijd eindigde in 0-0, maar enkele goals hadden in dat duel wel kunnen vallen. Gezien het scorende vermogen aan beide kanten, en de defensieve absenties bij Barcelona, liggen enkele doelpunten in de lijn der verwachting, al staan de odds daarvoor vrij scherp. De odds voor thuiswinst staan iets te laag. 

Liverpool - SSC Napoli: Liverpool -1.5

Ik zie Liverpool als de torenhoge favoriet voor deze ontmoeting. De Engelsen winnen dit seizoen al hun thuiswedstrijden en krijgen het kwakkelende Napoli op bezoek. De Italianen wisten al zes wedstrijden niet te winnen. Liverpool kan bovendien met haar sterkste team aantreden en ik verwacht dat ze weinig moeite zullen hebben met Napoli. Ik durf er daarom wel een handicap op los te laten, waarvoor de value wat mij betreft erg hoog is.

RasenBallsport Leipzig - Benfica: Winst RB Leipzig + BTS

Leipzig is niet helemaal compleet, maar dat is de ploeg al enige weken niet. Aanvallend gezien zijn de Duitsers uitstekend in vorm. Ik zie de thuisploeg dan ook winnen, maar door de defensieve absenties bij de thuisclub moet Benfica in staat worden geacht een doelpunt te maken. Winst RB Leipzig + BTS @2,99 (Betway, medium). 

Genk - Salzburg: Beide ploegen scoren

De weddenschap die het meest in de lijn der verwachting ligt: beide ploegen scoren. Erg value ligt er niet op, maar de kans hierop is levensgroot. Salzburg scoort dit seizoen in elke wedstrijd met een gemiddelde van bijna vier goals per wedstrijd. Genk zal alles of niets moeten spelen, want als het niet wint, dan zit het Europese avontuur er definitief op. Dit is levensgevaarlijk tegen een counterploeg als Salzburg, maar er zit niets anders op. Salzburg heeft ook geen sterke defensie en moet bovendien met haar derde doelman aantreden. Afgelopen weekend leidde dit tot twee tegentreffers tegen laagvlieger Mattersburg.

5 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagjeronimo in 27-11-2019 15:26 Voetbal
in 27-11-2019 15:26 Voetbal
49 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op vr. jul.. 2020, 12:47 schreef mvm123:

PSG nu volgens Unibet (@4.50) de favoriet voor het winnen van de CL.

Op Betfair pak ik die voor Q 6.

Bayern en City geven daar een Q van 4.6

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Vergeet niet dat de Franse ploegen totaal geen wedstijdritme hebben. Bizar dat PSG zo laag staat. Ik geeft juist Atalanta kans om door te stromen - zeker nu het over 1 wedstrijd gaat.

1 Vind ik leuk's

Madrid @ 34 is ook wel een leuke gok.

0 Vind ik leuk's
Op vr. jul.. 2020, 14:53 schreef elloco:

Vergeet niet dat de Franse ploegen totaal geen wedstijdritme hebben. Bizar dat PSG zo laag staat. Ik geeft juist Atalanta kans om door te stromen - zeker nu het over 1 wedstrijd gaat.

Goede punten!

Het feit dat het nu over 1 wedstrijd gaat is wel in het voordeel van de underdogs inderdaad!

0 Vind ik leuk's

Atalanta is wel lekker in vorm, maar PSG is natuurlijk goed uitgerust 😃

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Zo, voor Atalante misschien wel het best denkbare scenario om nog een ronde verder te komen. Vooral het gemis aan wedstrijdritme & wedstrijdconditie op niveau denk ik dat PSG gaat opbreken.

0 Vind ik leuk's

Morgenavond een avondje Ajax (ja, ik ben als Feyenoorder ook zeker voor de andere NL clubs in Europees verband), ik kijk er eigenlijk wel naar uit. Twee ploegen die attractief voetbal willen spelen, dat kan alleen maar leuk worden. Een pittig potje voor de Amsterdammers. De Argentijnse spelmaker van Atalanta is dit seizoen met 5 doelpunten in 6 wedstrijden in vorm.

Ik speel 2 volgende singles:

Atalanta to win: 1,81 @ Betsson (medium)

Papu Gomez to score 3,00 @ Betsson (low)

En een funbetje die bij de Toto wel eens valt:

Over 2.5 Goals in elke wedstrijd @ 30,00, lowlowlow stake

Bericht gewijzigd door jeronimo op wo 28 okt. 2020, 16:38
0 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Basaksehir - Paris Saint-Germain: PSG Asian Handicap -1.5 @ 1,71 Dafabet

PSG moet zich na vorige week herstellen na de nederlaag tegen United.

FC Krasnodar - Chelsea: Chelsea EH -1 @ 2.10 Interwetten

Krasnodar mist enkele spelers, Chelsea is compleet. Na het gelijke spel van de Engelsen vorige week is er de druk naar een succes.

Juventus - Barca: Gelijkspel @ 3.53 Betclic (copy paste van jeroenunibet81)

"Net als de bookmakers zie ik in deze titanenstrijd geen uitgesproken favoriet, dus ik zet wat kleingeld op een gelijkspel @ 3.53 (Betclic, low). Zowel Juventus als FC Barcelona zijn niet in goede doen, plus omdat zij beiden al drie punten op zak hebben denk ik dat zij met een puntendeling prima zouden kunnen leven. Een punt in Turijn zou Koeman weer wat lucht geven, terwijl Pirlo daarmee zijn ongeslagen status als hoofdcoach zou behouden." Helemaal mee eens.

Bericht gewijzigd door jeronimo op wo 28 okt. 2020, 22:14
1 Vind ik leuk's

Ik speel wat gele kaarten bij de 2 'vroege' wedstrijden:

Krasnodar - Chelsea

Epureanu @ 3.5 (Unibet)

Boli Bolingoli @ 4.2 (Betfirst)

Kahveci @ 3.25 (Betfirst)

Basaksehir - PSG

Martynovich @ 5 (Betfirst)

Kaio @ 4 (Betfair)

Zijn allemaal spelers die regelmatig een kaart pakken, en staan tegenover goede aanvallers van Chelsea en PSG.

1 Vind ik leuk's

Slim! Succes!

1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.