Champions League 2012-2013
Donderdag is er weer geloot voor een nieuw Champions League avontuur. Hieronder de groepsindelingen:
Groep A:
- FC Porto
- Dynamo Kiev
- Paris Saint-Germain
- Dinamo Zagreb
Groep B
- Montpellier
- Arsenal
- Schalke 04
- Olympiakos Pireaus
Groep C:
- Malaga
- AC Milan
- Anderlecht
- Zenit St.Petersburg-
GROEP D :
- Ajax
- Real Madrid
- Manchester City
- Borussia Dortmund
Groep E
-Nordsjaelland
- Juventus
- Chelsea
- Shachtar Donjetsk
Groep F:
- Bate Borisov
- Bayern München
- Valencia
- OSC Lille
Groep G:
- FC Barcelona
- Benfica
- Spartak Moskou
- Celtic
Groep H:
- Manchester United
- Sporting Braga
- CFR Cluj
- Galatasaray
Dinsdag 18 en woensdag 19 september zullen de eerste wedstrijden gespeeld worden. Zodra de eerste wedstrijden bekend zijn, zullen deze geplaatst worden.
Groep A:
- FC Porto
- Dynamo Kiev
- Paris Saint-Germain
- Dinamo Zagreb
Groep B
- Montpellier
- Arsenal
- Schalke 04
- Olympiakos Pireaus
Groep C:
- Malaga
- AC Milan
- Anderlecht
- Zenit St.Petersburg-
GROEP D :
- Ajax
- Real Madrid
- Manchester City
- Borussia Dortmund
Groep E
-Nordsjaelland
- Juventus
- Chelsea
- Shachtar Donjetsk
Groep F:
- Bate Borisov
- Bayern München
- Valencia
- OSC Lille
Groep G:
- FC Barcelona
- Benfica
- Spartak Moskou
- Celtic
Groep H:
- Manchester United
- Sporting Braga
- CFR Cluj
- Galatasaray
Dinsdag 18 en woensdag 19 september zullen de eerste wedstrijden gespeeld worden. Zodra de eerste wedstrijden bekend zijn, zullen deze geplaatst worden.
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Malaga op Anderlecht was anders ook gratis geld hoor.
str0xje:
TIP: Ajax- Manchester city van 24 oktober, hij staat nu nog op 1,70 voor city!
TIP: Ajax- Manchester city van 24 oktober, hij staat nu nog op 1,70 voor city!
Die odd zal wel richting de 1,55 gaan denk ik. City moet hoe dan ook winnen wil men nog een realistische kans houden voor plaatsing voor de volgende ronde. De druk op Mancini zal groot worden als City de volgende ronde niet haalt en dan zie ik zomaar Mourinho naar City gaan :p
Maar normaal gesproken hoort City op 80% nog met 2 goals verschil te winnen van Ajax.
joren:
Is gratis geld hoor :)
nederland13:
Anderlecht is zeker niet kansloos, de odd van 1,50 is me te laag voor Zenit
joren:
Zenit - Anderlecht -> Zenit to win. Op Unibet staat Zenit aan 1.50. Kan me niet voorstellen dat Anderlecht iets kan gaan rapen in Rusland. Voor Zenit is dit ook een belangrijk duel na de 0/6.
Zenit - Anderlecht -> Zenit to win. Op Unibet staat Zenit aan 1.50. Kan me niet voorstellen dat Anderlecht iets kan gaan rapen in Rusland. Voor Zenit is dit ook een belangrijk duel na de 0/6.
joren:
nederland13:
joren:
Ik denk ook dat Anderlecht kansloos is. Net €100 opgezet.
Later mss nog Zenit HT/FT of Zenit -1 nemen.
tjabie:
joren:
nederland13:
joren:
joren:
nederland13:
joren:
Milan won er en Anderlecht speelde gelijk in San Siro :p
nederland13:
tjabie:
Milan was erg zwak toen. Anderlecht verloor kansloos van Malaga met 0-3, gelukkig heeft Anderlecht een goede keeper of het was 0-5.
Zenit moet winnen en Anderlecht kon nog niet scoren in de CL campagne, ik zie het zeker goed komen :)
Malaga - Milan volgende week.. Malaga to win (y)
joren:
Ben ik volledig met je eens Joren. Ik had er al €250 op gezet, en ik ga hier nog op bijzetten na wat ik vandaag heb gelezen:
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/DMF20121018_00339633
Met Mbokani gaf ik ze nog een minieme kans, maar zonder hem maakt anderlecht geen schijn van een kans. Inderdaad gratis geld volgens mij. En de odd van 1,50 vind ik veel te hoog. Ik had eerder 1,30 of zo verwacht.
Spartak Moskva - Benfica Both teams to score: Yes Beide ploegen moeten winnen!
1.63
Barcelona - Celtic Both teams to score: Yes Met valdes op de goal kopt iemand er wel 1 in
2.27
BATE Borisov - Valencia Both teams to score: Yes Bate thuis sterk en Valencia zal ook wel goaltje maken
1.73
FC Nordsjælland - Juventus Number of goals: Under 2.5 Saaie pot lijkt me
2.01
Galatasaray - CFR Cluj Both teams to score: Yes Gala gatenkaas achterin, home goaltje moet zeker kunnen
1.77
Lille - Bayern München Both teams to score: Yes Lille geeft zich niet zomaar gewonnen!
1.80
Manchester United - Sporting Braga Both teams to score: Yes De Gea is halfblind
1.93
Shakhtar Donetsk - Chelsea Number of goals: Over 2.5 Verwacht wel open duel met Chelsea op de counter loerend
1.85
Ben wel teleurgesteld dat Bate niet wist te scoren, ze hadden wel een paar beste kansen namelijk, Lille kwam onterecht achter met die penal en dat was gewoon een mentale klap. 2 jammerlijke BTS missers!
Voor vanavond ook maar eens weer wat `tips`hier plaatsen die ik kansrijk acht.
1.63
Barcelona - Celtic Both teams to score: Yes Met valdes op de goal kopt iemand er wel 1 in
2.27
BATE Borisov - Valencia Both teams to score: Yes Bate thuis sterk en Valencia zal ook wel goaltje maken
1.73
FC Nordsjælland - Juventus Number of goals: Under 2.5 Saaie pot lijkt me
2.01
Galatasaray - CFR Cluj Both teams to score: Yes Gala gatenkaas achterin, home goaltje moet zeker kunnen
1.77
Lille - Bayern München Both teams to score: Yes Lille geeft zich niet zomaar gewonnen!
1.80
Manchester United - Sporting Braga Both teams to score: Yes De Gea is halfblind
1.93
Shakhtar Donetsk - Chelsea Number of goals: Over 2.5 Verwacht wel open duel met Chelsea op de counter loerend
1.85
Ben wel teleurgesteld dat Bate niet wist te scoren, ze hadden wel een paar beste kansen namelijk, Lille kwam onterecht achter met die penal en dat was gewoon een mentale klap. 2 jammerlijke BTS missers!
Voor vanavond ook maar eens weer wat `tips`hier plaatsen die ik kansrijk acht.
Hoe kan een duel open zijn, maar wel met een ploeg op de counter? Als je countert, dan verdedig je eerst en schakel je daarna om toch? En een open duel is een duel waarbij beide teams de bal willen en willen scoren
It's not gambling if you always win
datel13:
Hoe kan een duel open zijn, maar wel met een ploeg op de counter? Als je countert, dan verdedig je eerst en schakel je daarna om toch? En een open duel is een duel waarbij beide teams de bal willen en willen scoren
dit is een open duel :)