Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Champions League 2012-2013

Donderdag is er weer geloot voor een nieuw Champions League avontuur. Hieronder de groepsindelingen:
Groep A:
- FC Porto
- Dynamo Kiev
- Paris Saint-Germain
- Dinamo Zagreb
Groep B
- Montpellier
- Arsenal
- Schalke 04
- Olympiakos Pireaus
Groep C:
- Malaga
- AC Milan
- Anderlecht
- Zenit St.Petersburg-
GROEP D :
- Ajax
- Real Madrid
- Manchester City
- Borussia Dortmund
Groep E
-Nordsjaelland
- Juventus
- Chelsea
- Shachtar Donjetsk
Groep F:
- Bate Borisov
- Bayern München
- Valencia
- OSC Lille
Groep G:
- FC Barcelona
- Benfica
- Spartak Moskou
- Celtic
Groep H:
- Manchester United
- Sporting Braga
- CFR Cluj
- Galatasaray
Dinsdag 18 en woensdag 19 september zullen de eerste wedstrijden gespeeld worden. Zodra de eerste wedstrijden bekend zijn, zullen deze geplaatst worden.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagpsvkevin in 30-08-2012 16:44 Voetbal
in 30-08-2012 16:44 Voetbal
153 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Zojuist voor een klein bedrag de volgende combi afgesloten:
Valencia - Lille @ 1,52 2-0 (y)
-> Valencia laatste tijd Europees thuis ijzersterk, zitten momenteel wel in een dipje, maar Lille daarentegen zit in een veel grotere dip!
Nordsjaelland - Chelsea @ 1,45 0-4 (y)
-> Chelsea speelt de laatste tijd weer leuk voetbal, en staat daarmee voorlopig bovenaan in de Premier League. Vorige duel werd thuis 2-2 gelijk gespeeld tegen Juventus, dus 3 puntjes tegen de zwakste ploeg uit de poule zijn nodig vanavond!
Ajax - Real Madrid @ 1,40 1-4 (y)
-> Laatste jaren wint Real steeds eenvoudig van Ajax, en verwacht dat het morgen niet anders zal zijn. Verdedigend is Ajax niet sterk, minder dan de vorige jaren i.v.m. het vertrek van Vertonghen naar de Spurs. Real zal daarvan profiteren en een aantal goals maken.
Schalke 04 - Montpellier @ 1,57 2-2 (n) (ZO zonde, Schalke had al veel ruimer voor moeten staan en dan laatste minuut ff 2-2)
-> Schalke speelt thuis altijd erg sterk, ook Europees. Montpellier is aan het kwakkelen gegaan na het kampioenschap van vorig seizoen. Schalke moet normaal gesproken Montpellier dus wel de baas kunnen zijn.
Helsingborgs IF - Twente @ 2,05 (europa league)
-> Twente bezit veel meer kwaliteit dan de ploeg uit Zweden die momenteel 6e staan in de eigen competitie. Nadat de vorige wedstrijd thuis tegen Hannover niet gewonnen werd, zullen de 3 punten vanavond mee terug moeten naar Enschede. Het kwaliteitsverschil is er, nu de punten nog!
Totale Odd: 9,93
0 Vind ik leuk's
Ik heb
Valencia
Chelsea
Malaga
Manchester City
gewonnen zet
20 euro wordt 195 euro (en als ik verlies geeft Betfirst me mijn geld weer)
Ik hoop dat ik morgen nog mag hopen en zekerheden geen steekjes laten vallen
0 Vind ik leuk's
motje82:
Ik heb
Valencia
Chelsea
Malaga
Manchester City
gewonnen zet
20 euro wordt 195 euro (en als ik verlies geeft Betfirst me mijn geld weer)
Ik hoop dat ik morgen nog mag hopen en zekerheden geen steekjes laten vallen

Succes! Al zijn er hier geen zekerheden.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
vocram:
cubik:
Voor vandaag :
Spartak
Juventus
Galatasaray
Chelsea
Manchester United
Barcalona
Bayern Munich
Valencia
ODD:30,79
INZET : 20
Mogelijke Winst : 615,70

theorie alle favorieten, mooie quote, maar altijd is er wel een 1 of 2 verrassingen laten we het hopen voor jou, tenminste ik speel valencia vanavond

1e 'verrassing' al een feit, alhoewel de rode kaart het duel deed kantelen :)
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
vocram:
cubik:
Voor vandaag :
Spartak
Juventus
Galatasaray
Chelsea
Manchester United
Barcalona
Bayern Munich
Valencia
ODD:30,79
INZET : 20
Mogelijke Winst : 615,70

theorie alle favorieten, mooie quote, maar altijd is er wel een 1 of 2 verrassingen laten we het hopen voor jou, tenminste ik speel valencia vanavond

1e 'verrassing' al een feit, alhoewel de rode kaart het duel deed kantelen :)

8 wedstrijden met een odd van 30 is gewoon te risicovol, als ik zelf terug kijk in het verleden deed ik dit ook wel maar op den duur ziet men wel in dat het Funbetten zijn, alleen wel dure funbetten achteraf :p Maar de clubs op voorhand waren ook wel favoriet dus de kennis van die persoon is wel goed over voetbal lijkt me, maar de wedstrategie lijkt me zeer verliesgevend (y)
0 Vind ik leuk's
Zenit - Anderlecht -> Zenit to win. Op Unibet staat Zenit aan 1.50. Kan me niet voorstellen dat Anderlecht iets kan gaan rapen in Rusland. Voor Zenit is dit ook een belangrijk duel na de 0/6.
0 Vind ik leuk's
joren:
Zenit - Anderlecht -> Zenit to win. Op Unibet staat Zenit aan 1.50. Kan me niet voorstellen dat Anderlecht iets kan gaan rapen in Rusland. Voor Zenit is dit ook een belangrijk duel na de 0/6.

Anderlecht is zeker niet kansloos, de odd van 1,50 is me te laag voor Zenit
0 Vind ik leuk's
nederland13:
joren:

Is gratis geld hoor :)
0 Vind ik leuk's
TIP: Ajax- Manchester city van 24 oktober, hij staat nu nog op 1,70 voor city!
0 Vind ik leuk's
Tip 1: Spreid je winkansen
joren:
nederland13:
joren:

Is gratis geld hoor :)

gratis geld bestaat niet ;-)
Maar City zie ik eerder winnen van Ajax dan Zenit van Anderlecht, en hogere odd. City zal met sterkste ploeg komen dus dan weten we het wel, ze moeten winnen anders word de druk op Mancini groter en kan het zomaar zijn dat Mourinho er nog wat van gaat maken ;-)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.