UEFA Champions League 2011/2012
Champions League loting poulefase 2011/2012
Hieronder een duidelijk overzicht van de loting van de UEFA Champions League 2011/2012. Nederland is hierbij vertegenwoordigd door Ajax, wat het moet opnemen tegen Real Madrid, Olympique Lyon en Dinamo Zagreb. De poule die het meeste in het oog springt is Poule H waar FC Barcelona en AC Milan tegen elkaar spelen. Het belooft weer een prachtig Champions League seizoen te worden. Reageer hieronder of in de chatbox op de loting.
Poule A
Bayern München
Villareal CF
Manchester City
SSC Napoli
Poule B
Inter
CSKA Moskou
Lille OSC
Trabzonspor
Poule C
Manchester United
SL Benfica
FC Basel 1893
Otelul Galati
Poule D
Real Madrid CF
Olympique Lyon
AFC Ajax
Dinamo Zagreb
Poule E
Chelsea FC
Valencia CF
Bayer Leverkusen
KRC Genk
Poule F
Arsenal FC
Olympique Marseille
Olympiakos Piraeus
Borussia Dortmund
Poule G
FC Porto
Shaktar Donetsk
FC Zenit St. Petersburg
APOEL Nicosia
Poule H
FC Barcelona
AC Milan
BATE Borisov
Viktoria Plzen
De bookmakers zoals Unibet en Bwin zullen zoals gewoonlijk weer komen met de nodige weddenschappen voor dit CL seizoen. Zo kun je inzetten op groepswinnaar, tweede en derde plaats.
Wie denk jij dat er doorgaat? Wie gaat er stunten? Laat het hieronder weten!
Hieronder een duidelijk overzicht van de loting van de UEFA Champions League 2011/2012. Nederland is hierbij vertegenwoordigd door Ajax, wat het moet opnemen tegen Real Madrid, Olympique Lyon en Dinamo Zagreb. De poule die het meeste in het oog springt is Poule H waar FC Barcelona en AC Milan tegen elkaar spelen. Het belooft weer een prachtig Champions League seizoen te worden. Reageer hieronder of in de chatbox op de loting.
Poule A
Bayern München
Villareal CF
Manchester City
SSC Napoli
Poule B
Inter
CSKA Moskou
Lille OSC
Trabzonspor
Poule C
Manchester United
SL Benfica
FC Basel 1893
Otelul Galati
Poule D
Real Madrid CF
Olympique Lyon
AFC Ajax
Dinamo Zagreb
Poule E
Chelsea FC
Valencia CF
Bayer Leverkusen
KRC Genk
Poule F
Arsenal FC
Olympique Marseille
Olympiakos Piraeus
Borussia Dortmund
Poule G
FC Porto
Shaktar Donetsk
FC Zenit St. Petersburg
APOEL Nicosia
Poule H
FC Barcelona
AC Milan
BATE Borisov
Viktoria Plzen
De bookmakers zoals Unibet en Bwin zullen zoals gewoonlijk weer komen met de nodige weddenschappen voor dit CL seizoen. Zo kun je inzetten op groepswinnaar, tweede en derde plaats.
Wie denk jij dat er doorgaat? Wie gaat er stunten? Laat het hieronder weten!
in 25-08-2011 17:18 Voetbal
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Poule D van Ajax is een van de zwaarste, samen met poule A; Bayern, Man City, Napoli en Villareal.
Ik hoop dat Ajax derde kan worden achter Real en Lyon. Lyon is een maatje te groot, maar hier kunnen ze misschien thuis van winnen. Uit zal dit een lastig verhaal worden. Uit bij Zagreb zal het ook lastig worden. Ik verwacht 4 punten voor Ajax (thuis 3 tegen Zagreb en 1 tegen Lyon). Hopelijk komen ze ver in de EL want daar heeft NL de punten ook hard nodig.
Ik hoop dat Ajax derde kan worden achter Real en Lyon. Lyon is een maatje te groot, maar hier kunnen ze misschien thuis van winnen. Uit zal dit een lastig verhaal worden. Uit bij Zagreb zal het ook lastig worden. Ik verwacht 4 punten voor Ajax (thuis 3 tegen Zagreb en 1 tegen Lyon). Hopelijk komen ze ver in de EL want daar heeft NL de punten ook hard nodig.
Als Ajax op zijn top speelt,dan denk ik dat zelfs plaats twee haalbaar is!!Lyon is toch wat minder dan de voorbije seizoenen en Zagreb gaat scheidsrechter spelen voor plaats twee.
Vind dat de poule van Ajax nog wel meevalt. Ze konden het naar mijn mening in een aantal poules slechter treffen.
Lyon uiteraard beter maar een 2e plaats is niet onmogelijk.
Lyon uiteraard beter maar een 2e plaats is niet onmogelijk.
Poule A vind ik toch wel de leukste die er tussen zit, elke ploeg daarin heeft wel de kwailiteiten om door te gaan. Verder zal groep D met ajax ook heel spannend worden. Ik ben benieuwd!
-
leonardo1965:
Als Ajax op zijn top speelt,dan denk ik dat zelfs plaats twee haalbaar is!!Lyon is toch wat minder dan de voorbije seizoenen en Zagreb gaat scheidsrechter spelen voor plaats twee.
Klopt! Al heb ik er een zwaar hoofd in. Real is weer beter dan vorig jaar. Maar in de arena is alles mogelijk.
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Ajax moet gewoon gelijk thuis winnen van Lyon dan beginnen zeal goed t.o.v. Lyon en hopen dat Real na 5 speelrondes door is, dan kunnen ze misschien in de laatste wedstrijd thuis tegen Real nog (een) punt(en) pakken. Maar Lyon is natuurlijk sowieso de favoriet voor plek 2.
ajax dacht vorig seizoen ook om een puntje van real af te pakken, gewoon weer 2 nederlagen incalculeren tegen real en 2 x zien te winnen van dinamo...lyon word spannend
Winnen is voor Winnaars
Als je € 5,05 inzet op de volgende combi
Groepswinnaar A: Man City
Groepswinnaar B: Inter
Groepswinnaar C: Man U
Groepswinnaar D: Real
Groepswinnaar E: Chelsea
Groepswinnaar G: Porto
Groepswinnaar H: Barca
dan wordt je € 5,05 euro indien je gelijk krijgt € 70,12 op bwin.
Je kan er ook nog Groepswinnaar F: Arsenal bijnemen en dan wordt je € 5,00 indien je gelijk hebt € 152,74.
Alleen ben ik niet zo zeker van Arsenal in groep F, ze spelen momenteel gewoonweg slecht en Dortmund daarentegen is sterk. Zeker hetzelfde niveau op dit moment lijkt me.
Groepswinnaar A: Man City
Groepswinnaar B: Inter
Groepswinnaar C: Man U
Groepswinnaar D: Real
Groepswinnaar E: Chelsea
Groepswinnaar G: Porto
Groepswinnaar H: Barca
dan wordt je € 5,05 euro indien je gelijk krijgt € 70,12 op bwin.
Je kan er ook nog Groepswinnaar F: Arsenal bijnemen en dan wordt je € 5,00 indien je gelijk hebt € 152,74.
Alleen ben ik niet zo zeker van Arsenal in groep F, ze spelen momenteel gewoonweg slecht en Dortmund daarentegen is sterk. Zeker hetzelfde niveau op dit moment lijkt me.
iemand al tips i.v.m dat de quotes gaan zakken?