Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Griekse Super League 2013/2014

Dag allemaal, ik zou graag een tip posten uit Griekenland en zag dat er nog geen topic over het Griekse voetbal bestond dus die heb ik bij deze even geopend (y)
Levadiakos - Panionios 25.11.2013 - 18:30, Levadiakos to win @ 2.15 BetVictor of @ 2.10 BWin.
De belangrijkste reden voor deze bet is dat de Panionios spelers al maanden geen salaris hebben ontvangen en daarvoor zijn ze gister (18/11) als protest niet komen opdagen bij de training. Slechte motivatie bij de uitspelende ploeg. Bovendien is Levadiakos in eigen huis een team dat lastig te verslaan is. De laatste 12 thuiswedstrijden werden niet verloren (7 winst, 5 gelijk, 0 verlies). Een van de dragende spelers van Levadiakos, Kompotis, heeft aangekondigd Levadiakos dit seizoen niet te zullen verlaten om zijn ploeg daarmee te behoeden voor degradatie of eventuele playoffs. Al met al een goede motivatie voor mij om een 5/10 stake op de thuisploeg te zetten. Ik ben ervan overtuigd dat de odds nog zullen gaan zakken dus wees er snel bij!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagjuventus in 19-11-2013 12:27 Voetbal
in 19-11-2013 12:27 Voetbal
18 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.