Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de Europa league 2014/2015

Update maart 2019 door ForumMod:

Het actuele topic voor het wedden op de Europa League staat kan je hier vinden:

https://www.voetbalwedden.net/forum/voetbal-82/wedden-op-europa-league

===========

02.10. 19:00 Feyenoord- St. Luik

In België is er weinig vertrouwen in Standard voor de wedstrijd van donderdagavond tegen Feyenoord.

Marc Degryse, voormalig voetballer, vreest voor Standard Luik.

'Trainer Guy Luzon heeft nog héél veel werk te verrichten. Ik vraag me zelfs af of dit nog goed komt, want ik zie weinig progressie. De spelers doen maar wat', liet Degryse zich kritisch uit in zijn column in Het Laatste Nieuws.

Enige voordeel: een punt, is na de overwinning op de eerste speeldag tegen HNK Rijeka, al voldoende', vervolgde Degryse, die echter betwijfelt of het Standard gaat lukken om één punt over te houden aan het duel. 'De vraag is hoe Standard de nul zal houden, want de Kuip is toch iets anders dan het stadion van Waasland-Beveren.'

En hoe is het met Feyenoord gesteld ,ned?

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagboempatat in 1-10-2014 13:58 Voetbal
in 1-10-2014 13:58 Voetbal
96 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Tweetal combi's gemaakt voor vanavond:

Torino - Club Brugge X2
Etoril - PSV X2
Quote 2,23

Woflsburg - Everton over 1,5 goals
Villareal - Monchengladbach over 1,5 goals
Feyenoord - Sevilla over 1,5 goals
Quote 1,95
0 Vind ik leuk's
visioen :
Kévin Constant van Trabzonspor. Trabzonspor is weliswaar nog niet helemaal zeker van de volgende ronde maar zij nemen het vanavond op tegen het al uitgeschakelde Metalist Kharkiv. Ik ga er vanuit dat Trabzonspor zich vanavond gaat plaatsen voor de volgende ronde en dat Constant zijn 3e gele kaart gaat pakken waardoor hij de laatste wedstrijd geschorst is.

Bet is te spelen bij Betsson en Betsafe tegen een odd van 4.45.

Is ook al niet meer te spelen..

0 Vind ik leuk's
Hij zit ook niet bij de selectie, zal wel een void worden dus
0 Vind ik leuk's
Oke, Ilsanker nog wel te pakken @2,50 bij Betvictor
0 Vind ik leuk's
Had die helemaal over het hoofd gezien! Heb hem ook meegepakt
0 Vind ik leuk's
Mijn 19:00 uur bets, beetje laat, maar toch

Dinamo Kiev - Rio Ave: Yarmolenko to score @2.23
Sparta Praag - Napoli 1x @1.67
Wolfsburg - Everton: Home team to score in both halves @2.28
Feyenoord - Sevilla: Bts yes @1.83
Rijeka - Standard Luik: x2 @1.82

unibet odds
0 Vind ik leuk's
Klopt het dat Constant niet speelt?
0 Vind ik leuk's
Villarreal - Borussia Mönchengladbach: Total goals: over 2.5 @1.79

Ik verwacht een open wedstrijd met twee aanvallende ploegen. Risico is dat beide ploegen mogelijk kunnen leven met een gelijkspel, maar zeker Villarreal zal in het begin vol voor de winst gaan, want alleen dan is het zeker dat de Spanjaarden FC Zurich achter zich houden.

Torino - Club Brugge: 2 DNB @2.33

Torino is in een verschrikkelijke vorm (hoewel het in eigen veld nog wel meevalt) en komen moeilijk tot scoren, terwijl Club Brugge de doelpunten aaneen rijgt. Bij een zege kunnen de Bruggenaren de eerste plek niet meer ontgaan. Ik zie Brugge minstens als gelijkwaardig aan Torino en verwacht minstens een goal van Brugge en maximaal één van Torino.

HJK Helsinki - FC Kopenhagen: BTS: YES @1.91

Beide ploegen schieten eigenlijk niets op met een gelijkspel, ik verwacht dus een open wedstrijd. HJK heeft niets te verliezen, want bij een gelijkspel zijn ze uitgeschakeld en aangezien de Finse competitie inmiddels is afgelopen, kan de ploeg zich volledig richten op dit Europese duel. Kopenhagen won de heenwedstrijd met 2-0 en heeft meer kwaliteit, maar ik verwacht geen overwinning voor de Denen. Ook nog speelbaar: 1x @1.74 | Over 2.5 goals @2.07

Tottenham Hotspur - Partizan Belgrado: Erik Lamela to score @2.33

Ik verwacht een eenvoudige 2-0 of 3-0 voor Tottenham, maar met Tottenham weet je het maar nooit. Ik wilde eerst Harry Kane to score spelen, maar vond de quote te laag, die van Lamela is wel leuk. Lage inzet!

Astra - Dinamo Zagreb: 2 @2.15

Als Celtic niet wint van Salzburg is er nog hoop voor Zagreb; de Schotten komen immers op de laatste speeldag bij de Kroaten langs. Het is dus absolute noodzaak voor Dinamo Zagreb om te winnen van Astra. Thuis werd het 5-1 voor Dinamo, maar vandaag zal het ongetwijfeld lastiger worden. Astra is overigens al uitgeschakeld voor de eerste twee plekken.
0 Vind ik leuk's
Boys gaat die speler van red bull nog geel pakken? maakt ie wel overtredingen?
0 Vind ik leuk's
Ik zit te kijken maar hij is me nog niet opgevallen. Hopen dat hij er nog eentje pakt.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.