Wedden op de Europa league 2014/2015
Update maart 2019 door ForumMod:
Het actuele topic voor het wedden op de Europa League staat kan je hier vinden:
https://www.voetbalwedden.net/forum/voetbal-82/wedden-op-europa-league
===========
02.10. 19:00 Feyenoord- St. Luik
In België is er weinig vertrouwen in Standard voor de wedstrijd van donderdagavond tegen Feyenoord.
Marc Degryse, voormalig voetballer, vreest voor Standard Luik.
'Trainer Guy Luzon heeft nog héél veel werk te verrichten. Ik vraag me zelfs af of dit nog goed komt, want ik zie weinig progressie. De spelers doen maar wat', liet Degryse zich kritisch uit in zijn column in Het Laatste Nieuws.
Enige voordeel: een punt, is na de overwinning op de eerste speeldag tegen HNK Rijeka, al voldoende', vervolgde Degryse, die echter betwijfelt of het Standard gaat lukken om één punt over te houden aan het duel. 'De vraag is hoe Standard de nul zal houden, want de Kuip is toch iets anders dan het stadion van Waasland-Beveren.'
En hoe is het met Feyenoord gesteld ,ned?
Zenit - Benfica; under 2,5 @1,84 (gister al gespeel)
Fey - Sevilla; X2 @1,42
Estoril - PSV; PSV DNB 1,63
Inter - Dnipro under 2,5 @1,68
Als Feyenoord vlak voor het einde voor staat, is het toch goed mogelijk!
Ik vrees dat ze blij moeten zijn met een puntje.. ;-) En nee, dit is niet omdat ik voor Ajax ben..
Waarom zou hij een gele kaart pakken?
Ilsanker van Red Bull Salzburg staat op scherp, kaart pakken @4 bij Unibet!
Zie ook dit document: http://www.uefa.org/MultimediaFiles/Download/DisciplinaryChart/uefaorg/UEFACompDisCases/02/18/46/30/2184630_DOWNLOAD.pdf
* = op scherp. Let wel altijd op of ze (al) door zijn naar de volgende ronde!
Boys ik kan bij unibet ilsanker niet vinden kan dit kloppen?
Is inderdaad verwijderd. Bij betsafe kun je 'm nog wel pakken volgens mij. Had 'm een uurtje geleden voor 4.20. Zeker 't proberen waard!
Is inderdaad verwijderd. Bij betsafe kun je 'm nog wel pakken volgens mij. Had 'm een uurtje geleden voor 4.20. Zeker 't proberen waard!
Ilsanker is bij betsafe ook verwijderd. Maar ik heb mogelijk nog een interessante speler gevonden: Kévin Constant van Trabzonspor. Trabzonspor is weliswaar nog niet helemaal zeker van de volgende ronde maar zij nemen het vanavond op tegen het al uitgeschakelde Metalist Kharkiv. Ik ga er vanuit dat Trabzonspor zich vanavond gaat plaatsen voor de volgende ronde en dat Constant zijn 3e gele kaart gaat pakken waardoor hij de laatste wedstrijd geschorst is.
Bet is te spelen bij Betsson en Betsafe tegen een odd van 4.45.
Ilsanker is bij betsafe ook verwijderd. Maar ik heb mogelijk nog een interessante speler gevonden: Kévin Constant van Trabzonspor. Trabzonspor is weliswaar nog niet helemaal zeker van de volgende ronde maar zij nemen het vanavond op tegen het al uitgeschakelde Metalist Kharkiv. Ik ga er vanuit dat Trabzonspor zich vanavond gaat plaatsen voor de volgende ronde en dat Constant zijn 3e gele kaart gaat pakken waardoor hij de laatste wedstrijd geschorst is.
Bet is te spelen bij Betsson en Betsafe.
Mooi tipje. Is inderdaad waar! Speel 'm met je mee ;-)
Wolfsburg verloor hun laatste 5 wedstrijden tegen engelse tegenstanders.
Verdict:Beiden gekwalificeerd bij een gelijkspel@4 als Lille niet wint op Krasnodar .Everton speelde hun 2 uitw 2x gelijk in deze groep.
FT 0-2
21 : 05 Internazionale -Dnjepr Dnjepro
Dnipro have been shown more yellow cards than any side in the group stage – 18 in total.
Aantal gele kaarten uitploeg over 1.5 @1.4 bwin /meer dan 3.5 @1.6 bwin.Enigste probleem :Scheids is de schot Bobby Madden: 18w 62gele kaarten 2rode kaarten :gemiddeld gele kaarten dus 3.4/w.
Oekrainische blogger geeft u2.5@1.72(diezelfde blogger geeft Kiev u3@1.9,Kiev moet tegen Rio Ave en die lieten een goeie indruk na tegen Steau)
lol Dnjepr pakt geen enkele kaart /Inter 3x geel en 1x geel/rood
21 : 05 Torino-Club Brugge
U2.5@1.67 Beiden spelen een belangrijke wedstrijd zondag:Torino de derby op Juve en Club op Anderlecht.Zo zullen ze mss met de handrem op spelen.Torino is een stugge ploeg.Torino niet in vorm ,Brugge wel ,dus een DNB @2.35(hetgeen brian ook speelt ;-) )is ook niet mis.
FT0-0 keeper Ryan hield Brugge recht.
21 : 05 HJK Helsinki-FC Kopenhagen
2@2.2 HJK mist hun beste spits Demba Savage door knieblessure en een belangrijke middenvelder: Anthony Annan door schorsing.Ik heb ze gezien tegen Brugge en vond ze de zwakste ploeg van de groep.Kopenhagen domineerde zelfs de 1ste match.
FT 1-0
Nog nieuws:
Six of Napoli's last seven away games have featured under 2.5 goals
FT 0-0
Feyenoord have kept four consecutive clean sheets.They are a solid unit who have suffered one defeat in their last nine games, beating Standard Liege and Rijeka on their own patch in this competition. Seville have hit a rough patch after a fine start to the season and, following a thumping 5-1 at Barcelona last time out they face a tricky trip to Feyenoord. The Dutch side lost 2-0 in Seville in September .
FT 2-0
Red Bull Salzburg have scored a total of 46 in their last 14 matches in all competitions, while Celtic are without their lethal loan forward John Guidetti.
FT 1-3