Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de Champions League 2015-2016

dinsdag 21 juli 20u45
» Soccer » Europe » Champions League » Crusaders (Nir) - Skenderbeu (Alb) 1@3.10 bwin, 1X@1.57 Tipico/1.55 UB/NG
http://www.oddsportal.com/soccer/europe/champions-league/crusaders-skenderbeu-korca-2PCZVhs8/#1X2;2
De Albanezen wonnen de heenwedstrijd al met 4-1, dus moeten ze niet winnen van de Noord-Ieren
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagboempatat in 20-07-2015 21:49 Voetbal
in 20-07-2015 21:49 Voetbal
206 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
nick277:
zijn er vanavond ook nog spelers die op scherp staan waarvan de club al zo goed als door is?

Casemiro volgens mij?
Weet niet of iemand dit kan bevestigen?
0 Vind ik leuk's
markhave:
nick277:
zijn er vanavond ook nog spelers die op scherp staan waarvan de club al zo goed als door is?

Casemiro volgens mij?
Weet niet of iemand dit kan bevestigen?

Klopt, Casemiro(RM), Verrati(PSG) en Aurier(PSG) zijn de spelers die op scherp staan en met hun ploeg al geplaatst zijn.
0 Vind ik leuk's
Iemand misschien enig idee welke bookies een gele kaart voor Casemiro, Aurier en Verratti wel nog aanbieden???
0 Vind ik leuk's
Waar staat Casemiro dan online?
0 Vind ik leuk's
NBA / CS:GO
Ergens beschikbaar guys?
0 Vind ik leuk's
Casemiro staat voor 1,34 op betfair, maar daar schieten we ook niet echt iets mee op.
0 Vind ik leuk's
Wat zijn de tips voor vnvnd?
0 Vind ik leuk's
Iemand nog leuke tips voor vanavond? Eventueel leuke combi?
0 Vind ik leuk's
Madrid -1
Sevilla BTS is mijn combi voor vandaag
0 Vind ik leuk's
Ik had gisteren gewed op malmo meer dan 3.5 schoten op goal en bij 3 schoten ging ik live kijken en kreeg malmo een penalty die rosenberg op de paal schoot en t vage is nu dat een schot op de paal niet is meegeteld als schot on goal klopt dat? Wie heeft hier ervaring mee en weet of een schot op de paal of lat niet mee telt als schot on goal? Op de chat bij unibet zeggen ze dat t dus niet mee telt maar ik ben van mening dat een schot op de paal wel een schot op goal is aangezien de paal en lat onderdeel van t doel is.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.