Wedden op de Champions League 2015-2016
dinsdag 21 juli 20u45
» Soccer » Europe » Champions League » Crusaders (Nir) - Skenderbeu (Alb) 1@3.10 bwin, 1X@1.57 Tipico/1.55 UB/NG
http://www.oddsportal.com/soccer/europe/champions-league/crusaders-skenderbeu-korca-2PCZVhs8/#1X2;2
De Albanezen wonnen de heenwedstrijd al met 4-1, dus moeten ze niet winnen van de Noord-Ieren
» Soccer » Europe » Champions League » Crusaders (Nir) - Skenderbeu (Alb) 1@3.10 bwin, 1X@1.57 Tipico/1.55 UB/NG
http://www.oddsportal.com/soccer/europe/champions-league/crusaders-skenderbeu-korca-2PCZVhs8/#1X2;2
De Albanezen wonnen de heenwedstrijd al met 4-1, dus moeten ze niet winnen van de Noord-Ieren
Aanmaakdatum (oplopend)
10
nick277:
zijn er vanavond ook nog spelers die op scherp staan waarvan de club al zo goed als door is?
zijn er vanavond ook nog spelers die op scherp staan waarvan de club al zo goed als door is?
Casemiro volgens mij?
Weet niet of iemand dit kan bevestigen?
markhave:
Casemiro volgens mij?
nick277:
Casemiro volgens mij?
Klopt, Casemiro(RM), Verrati(PSG) en Aurier(PSG) zijn de spelers die op scherp staan en met hun ploeg al geplaatst zijn.
Iemand misschien enig idee welke bookies een gele kaart voor Casemiro, Aurier en Verratti wel nog aanbieden???
Waar staat Casemiro dan online?
NBA / CS:GO
Casemiro staat voor 1,34 op betfair, maar daar schieten we ook niet echt iets mee op.
Iemand nog leuke tips voor vanavond? Eventueel leuke combi?
Madrid -1
Sevilla BTS is mijn combi voor vandaag
Sevilla BTS is mijn combi voor vandaag
Ik had gisteren gewed op malmo meer dan 3.5 schoten op goal en bij 3 schoten ging ik live kijken en kreeg malmo een penalty die rosenberg op de paal schoot en t vage is nu dat een schot op de paal niet is meegeteld als schot on goal klopt dat? Wie heeft hier ervaring mee en weet of een schot op de paal of lat niet mee telt als schot on goal? Op de chat bij unibet zeggen ze dat t dus niet mee telt maar ik ben van mening dat een schot op de paal wel een schot op goal is aangezien de paal en lat onderdeel van t doel is.