Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de Champions League 2015-2016

dinsdag 21 juli 20u45
» Soccer » Europe » Champions League » Crusaders (Nir) - Skenderbeu (Alb) 1@3.10 bwin, 1X@1.57 Tipico/1.55 UB/NG
http://www.oddsportal.com/soccer/europe/champions-league/crusaders-skenderbeu-korca-2PCZVhs8/#1X2;2
De Albanezen wonnen de heenwedstrijd al met 4-1, dus moeten ze niet winnen van de Noord-Ieren
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagboempatat in 20-07-2015 21:49 Voetbal
in 20-07-2015 21:49 Voetbal
206 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
guiddo1:
Huh tipico rekent hem fout

Was ook eerst bij mij, maar is nu goedgekeurd.
0 Vind ik leuk's
jeroenunibet81:
Geel voor Dani Alves @4.00 en/of Witsel @4.30 (beiden Tipico) zijn ook het spelen waard. Beide spelers staan op scherp en zowel Barça als Zenit zijn al zeker van overwintering in de CL.

Topper!

delaawn:
Mijn combo voor vanavond
Lyon - AA Gent corner by away team O3.5 @1,86
Maccabi - Chelsea 2-0 Corner handicap @1,82
Barca - Roma home teams scores both halves @1,66
Bayern - Olympiakos Hometeam O2,5 goals @1,61
Odd 9,05 x 10 = €90,50

Voor de fun
Suarez to score and get booked @ 13
Neymar to score and get booked @ 13
Beide 5 inleg = €65
Muller & Messi scoren beide 2x @ 27 x 5 = 135

Wat ontzettend balen van Chelsea zeg...
0 Vind ik leuk's
Nogmaals bedankt Jeroen! Value spotten in optima forma (y)
0 Vind ik leuk's
Super Jeroen! 300 -> 750. Mocht Pereira er ook een hadden gehad was het ongeveer 3k, maar die werd helaas gewisseld.
0 Vind ik leuk's
Denk dat de bookies scherp zijn op die gele kaarten, ik zie ze nergens aangeboden worden vandaag
0 Vind ik leuk's
totomaster:
Denk dat de bookies scherp zijn op die gele kaarten, ik zie ze nergens aangeboden worden vandaag

Het is geen zekerheidje, maar heb Arias geel @ 3.75 (Betsson) gepakt. Hij pakte in elke CL wedstrijd dat hij speelde een kaart en zou bij een nieuwe kaart de laatste wedstrijd niet meedoen. Er is toch een redelijke kans dat PSV overwintert. Het zal niet een doel opzich zijn om geel te pakken, maar tegen United is de kans toch groter dat je een keer hard moet ingrijpen.

0 Vind ik leuk's
Moreno zal ook niet met fluwelen handschoenen worden behandeld na zijn aanslag eerder in Eindhoven.
0 Vind ik leuk's
Pas wel op met betten op gele kaarten bij betsson want bijv bij unibet bet je op geel of rood beiden zijn goed alsje op een speler bet maar op betsson moet ie perse geel pakken dus telt een rode kaart niet mee dat is wel minder
0 Vind ik leuk's
zijn er vanavond ook nog spelers die op scherp staan waarvan de club al zo goed als door is?
0 Vind ik leuk's
Tips voor vanavond? Zin om een gokje te wagen
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.