Vraag over belastingen via Skrill / Neteller
Goededag,
Ik wed sinds een paar dagen op voetbalwedstrijden en ben ervan overtuigd hier flink wat winst mee te gaan kunnen maken,
Nou las ik later pas op dit forum dat Skrill / Neteller helemaal de bom zijn om belasting te vermijden als je rond de 2/3k per maand verdiend,
Nou is mijn vraag, is dit nog steeds zo aangezien de laatste topics rond 2019 waren, en welke is op dit moment het belastingvriendelijkst in mijn voordeel?
Ook een vraag gelijk erachteraan, ik heb mijn rekeningnummer etc al ingevuld op de meeste bookmakers, en hier ook al mee laten withdrawen, depositen, kan ik hierdoor wel alsnog skrill gebruiken, bookmaker/belastingdienst wijs?
Graag hoop ik op een antwoord!
Super dat je hier een paar K per maand mee gaat verdienen. Zet je de tips in dit topic of maak je een nieuwe ?
Bij de meeste bookmakers moet je tegenwoordig volgens mij eerst uitbetalen naar de storting methode (voor het gestorte bedrag), maar volgens mij kun je prima winsten naar Skrill of NeTeller uitbetalen.
Dank alvast voor de tips.
Om je alvast uit een droom te helpen: weinig mensen maken winst met voetbalwedden (1 tot 2%) en zeker beginners niet. Wees dus voorzichtig met welke bedragen je speelt en probeer in de eerste jaren vooral te leren en weinig te spelen.
Om verder je vraag te beantwoorden: bookmakers die bijvoorbeeld op Malta gevestigd zijn zoals Unibet dragen de kansspelbelasting al af dus dat hoef jij niet te doen. Verder zal de belastingdienst inderdaad niet snel op je Skrill of Neteller komen kijken voor de belasting over je verdiensten.
Wat Caantjes zegt klopt verder, voor veel bookmakers moet je eerst geld op skrill zetten, daarmee depositen en dan weer naar skrill terugboeken om witwassen tegen te gaan.
Ik ga nieuwe zetten, zou hier af en toe op deze site wat gooien, en thanks voor de info!
Alright, ben ik me zeker bewust van, alleen het is naar mij mening een goed uitgedachte stake, tactiek plan, dus moet opzich allemaal goed komen op lange termijn!
En is het niet zo dat als ik mijn rekeningnummer al ooit heb ingevuld op bijv Unibet, dat het meer risiscovoller is? Of hoe zit dat?
En moet je per winst geld naar skrill zetten om zo weinig mogelijk op te vallen of moet je het pas overzetten naar skrill als je bijv de 1000 heb aangetikt op bookmaker saldo?
je kunt het best 1 x per week 1000 van je winst oversluizen
Alright , en wat is het beste Skrill of Neteller?
Had hier ergens gelezen dat skrill binnen de eu bank valt en dus minder safe is ofs , klopt dat?
Het beste is om eerst op lange termijn winstgevend te zijn. Die paar dagen dat je nu bezig bent met wedden op voetbal zegt echt helemaal niks.
Probeer eerst aan het einde van dit jaar in de plus te eindigen. Dan is de vraag hoe groot is de winst en is dit genoeg gezien de eventuele tijd die erin gaat zitten.
Mocht je over pak hem beet een jaar erachter komen dat je daadwerkelijk op lange termijn leuke winsten kan pakken en dat het stabiel gaat, dan moet je gaan nadenken of je deze manier van betten alleen bij soft bookies kan spelen of dat je dit ook bij Asians/exchanges kan spelen.
Skrill of Neteller maakt niet heel veel uit, de fees bij Skrill liggen alleen wat lager dus ik zou Skrill aanraden. Als je over een bedrag praat van ongeveer 1k per maand naar je bankrekening overmaken dan kan dit gerust. Ligt niemand wakker van. Wat Donny ook al zegt : Als de bookmaker zich officieel bevindt binnen de EU en in dat land belasting betaalt, dan hoef jij dat niet meer te doen. Op dit moment is het allemaal nog een beetje vaag omdat het online wedden nog illegaal is. Hier komt vanaf 1 oktober snel verandering in en dan hoef je sowieso geen kansspelbelasting meer te betalen.
Maakt niet uit. Ik gebruik zelf voornamelijk Neteller vooral maar soms ook Skrill, beiden prima!