Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Transfers 2010/2011

Momenteel zijn bijna alle voetbalcompetities afgelopen en maken clubs zich langzamerhand alweer op voor het volgende voetbal seizoen. Zelf ben ik erg benieuwd naar transfers van voetbalclubs wereldwijd voor komend seizoen. Vandaar dat ik alvast even een topic geopend heb zodat hier alle transfers voor seizoen 2010/2011 geplaatst kunnen worden.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvoetbalfan in 20-05-2010 12:15 Voetbal
in 20-05-2010 12:15 Voetbal
74 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
voor de belgen:

ons talent Van Den Borre getekend bij Genk !! Belooft niet veel goeds, mark my words
0 Vind ik leuk's
Ach als je van het ergste uit gaat kan het alleen maar meevallen toch!

Succes dit weekend trouwens in Eindhoven ;-) .
0 Vind ik leuk's
[quote] Met deze teksten ben ik ook wel benieuwd ;-) Je weet vast wel hoe ze heet...

Hahahaahahahahaha ten eerste wedden.. als ik foto van haar had had ik hem sowieso op me kamer aan de muur gehangen :P en mario, nee dacht je nou echt dat ze op een snotneus met een iets te grote mond zat te wachten :P Demouge heeft gevoetbald bij trekvogels (= bij mij op de hoek) daar zag ik die zus vaak en dan weer op school..
0 Vind ik leuk's
Forza Inter
je maakt ons wel nieuwsgierig ....haha
0 Vind ik leuk's
Jammer dat dit topic een beetje dood is.
Zal er even nieuw leven in blazen.

Theo Janssen; Heeft natuurlijk al vaker aangegeven dat hij een transfer naar een mooie club in de winterstop niet uitsluit, maar er is nog geen enkele club concreet.

Lasse Schöne; Bij een vertrek van Janssen is deze man de beoogde opvolger bij FC Twente. Willem Janssen wordt verder ook genoemd om deze winter al naar Enschede te komen, evenals el Ahmadi, Brama ziet dit zeker zitten.

Verdediging FC Twente; Dragovic van Austria Wien heeft waarschijnlijk zijn laatste wedstrijd gespeeld voor eerdergenoemde club. Hij vertrekt deze winter waarschijnlijk naar Twente, dat naar verluidt al een bod heeft gedaan op de 19-jarige verdediger. Verder blijft het broertje van Douglas, Thiago, langer bij Twente. Thiago is ook een centrale verdediger en is jonger dan Douglas, maar hoe oud hij is weet ik niet. Ook is de 19-jarige Braziliaan Pablo Nacimento Castro in beeld gekomen bij Twente, hij is eerder al op proef geweest bij PSV, maar zij hadden niet genoeg geld. om hem aan te trekken. Hij kan links en rechts in de verdediging uit spelen.

Dost; Hij ontkent dat hij wil vertrekken bij SC Heerenveen, ondanks dat is hij niet gelukkig bij de Friezen, hij zat zondag tegen Twente op de tribune.
0 Vind ik leuk's
Ik wacht op die foto van de zus van Demouge :-$
0 Vind ik leuk's
Money management!
[quote]Jammer dat dit topic een beetje dood is.
Zal er even nieuw leven in blazen.

Bedankt voor de update. Ik gun het Theo Janssen van harte om een mooie transfer naar het buitenland (Engeland/Duitsland) te maken. Ik denk dat hij voor iedere subtopper in Engeland/Duitsland van grote waarde kan zijn met zijn fantastische traptechniek.

Hoe zit het inderdaad met de foto van de zus van Demouge?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Het is bijna winterstop dus zullen op korte termijn zeer veel transfers plaats gaan vinden. Als ik transfers tegenkom in de winterstop zal ik ze weer gaan posten.
0 Vind ik leuk's
Unibet
Ik las het voetbalnieuws en ik dacht ik zal even wat updates hier op het forum geven over transfers.

Douglas (FC Twente) staat in de belangstelling van verschillende grote clubs.

Onyewu (AC Milan) wordt waarschijnlijk de vervanger van Douglas.

Aan het einde van het seizoen zullen Tyrone Loran, Joonas Kolkka en Csaba Fehér bij NAC vertrekken het trio kreeg geen nieuw contract aangeboden.

Feyenoord gaat zich versterken met Krisztián Simon (FC Ujpest).

Er zullen snel wel meer nieuwtjes over transfers komen omdat de competities straks weer gaan beginnen.
0 Vind ik leuk's
Unibet
Laatste transfernieuws: van Nistelrooy gaat misschien weer terug naar real. Dit heb ik zojuist gelezen op fcupdate.

Barcelona heeft een week terug riverola aan vitesse geleend
0 Vind ik leuk's
Mijn race van 10 cent naar 10 euro: 10 cent!!!!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.