Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Transfers 2010/2011

Momenteel zijn bijna alle voetbalcompetities afgelopen en maken clubs zich langzamerhand alweer op voor het volgende voetbal seizoen. Zelf ben ik erg benieuwd naar transfers van voetbalclubs wereldwijd voor komend seizoen. Vandaar dat ik alvast even een topic geopend heb zodat hier alle transfers voor seizoen 2010/2011 geplaatst kunnen worden.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvoetbalfan in 20-05-2010 12:15 Voetbal
in 20-05-2010 12:15 Voetbal
74 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Nog een paar..
Zlatan Ibrahimovic van Barcelona naar Ac Milaan
Robinho van Manchester City/Santos naar Ac Milaan
Klaas Jan Huntelaar van Ac Milaan naar Schalke 04
Jurado van Atletico Madrid naar Schalke 04
Mauro Camoranesi van Juventus naar Stuttgart
Markus Rosenberg van Werder Bremen naar Racing Santander
Nacer Barazite van Arsenal naar Vitesse
Armand Traoré van Arsenal naar Juventus
Teemu Tainio van Sunderland naar Ajax
0 Vind ik leuk's
Andreas Landgren van Udinese naar Willem II
Royston Drenthe van Real Madrid naar Hercules
Jonathan Zebina van Juventus naar Brescia
Marco Borriello van Ac Milaan naar As Roma
Victor Obbina van Inter Milaan naar West Ham United
Antonio Candreva van Udinese naar Parma
Marius Stankevicius van Sampdoria naar Valencia
Joseph Yobo van Everton naar Fenerbache
Emiliano Insua van Liverpool naar Galatasaray
Zvjezdan Misimovic van Wolfsburg naar Galatasaray
0 Vind ik leuk's
Fatih Tekke van Rubin Kazan naar Besiktas
Senijad Ibricic van Hajduk Split naar Galatasaray
Roberto Hilbert van Stuttgart naar Besiktas
Milan Stepanov van Fc Porto naar Bursaspor
Gustavn Svensson van Goteborg naar Bursaspor
Bruno Renan van Villareal naar Shakhtar Donetsk
Ronald Graafland van Excelsior? naar Ajax
Hildebrand van Hoffenheim naar Sporting Lissabon
0 Vind ik leuk's
@Amirtjee123
Wat een leuke lijst met spelers die (alsnog) een transfer hebben gemaakt voor het verstrijken van de transfer-deadline. Thanx! Zijn we gelijk weer even op de hoogte.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
standaard luik 3 extra spitsen : waaronder oude bekende tchite
0 Vind ik leuk's
Handige lijst zelfs met transfers uit het buitenland. Ik las gisteren dat Willem II drie spelers op huurbasis aangetrokken had. Ook werd er bekend dat boegbeeld Frank Demouge naar FC Utrecht vertrekt. Maceo Rigters,Denis Halilovic en Andreas Landgren zullen de Tricolores verder komen versterken.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
[quote]Handige lijst zelfs met transfers uit het buitenland. Ik las gisteren dat Willem II drie spelers op huurbasis aangetrokken had. Ook werd er bekend dat boegbeeld Frank Demouge naar FC Utrecht vertrekt. Maceo Rigters,Denis Halilovic en Andreas Landgren zullen de Tricolores verder komen versterken.

Frank demouge heeft een zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar heerlijke zus(je), is niet normaaaaaaaaal gewoon (L) Ze zat bij mij op school op canisius college hier in nijmegen. Ik zelf zat in de 2e en zij in de 4e, elke keer als ik die gast zie denk ik, hoe kan het zijn dat jij er zoo uitziet in vergelijking met je zus
0 Vind ik leuk's
Forza Inter
& benteke met tegenzin naar mechelen :p
0 Vind ik leuk's
[quote]

Frank demouge heeft een zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar heerlijke zus(je), is niet normaaaaaaaaal gewoon (L) Ze zat bij mij op school op canisius college hier in nijmegen. Ik zelf zat in de 2e en zij in de 4e, elke keer als ik die gast zie denk ik, hoe kan het zijn dat jij er zoo uitziet in vergelijking met je zus

Haha ok dan heb je ook een foto van haar :p
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
[quote]Frank demouge heeft een zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar heerlijke zus(je), is niet normaaaaaaaaal gewoon (L) Ze zat bij mij op school op canisius college hier in nijmegen. Ik zelf zat in de 2e en zij in de 4e, elke keer als ik die gast zie denk ik, hoe kan het zijn dat jij er zoo uitziet in vergelijking met je zus

Met deze teksten ben ik ook wel benieuwd ;-) Je weet vast wel hoe ze heet...
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.