Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips voor WK 2022 kwalificatie in Qatar

Het wereldkampioenschap is het grootste voetbalevenement ter wereld. Het vindt om de vier jaar plaats in een gastland. Zo wordt WK 2022 georganiseerd door Qatar. In totaal nemen er 32 teams deel verspreid over acht groepen van vier teams. De kwalificatierondes worden gespeeld met tien groepen waarbij de groepswinnaar zich kwalificeren voor het WK. Verder spelen ook de nummers twee in de groep samen met de twee beste groepswinnaars van de Nations League voor de laatste drie tickets voor het WK. 

Voorspelling van onze expert: "Frenkie bepalend in uitoverwinning van Oranje"

Nederland heeft zeker nu Virgil Van Dijk fit is een defensie met wereldtoppers en ik verwacht dat Nederland dit duel zal winnen. Het kwaliteitsverschil is groot, maar het is nog maar de vraag hoe de hervormde Nederlandse ploeg ervoor staat. Het is lastig in te schatten hoe gespeeld gaat worden, maar toch zien we value op een uitoverwinning. Nederland wint @1.85 (unibet, med). Ook zet ik een kleine stake op unibet, low). De middenvelder van FC Barcelona gaf een assist in twee van de drie competitiewedstrijden en lijkt vooral Memphis Depay goed te kunnen bereiken. Deze staat in mijn ogen te hoog.  Frenkie de Jong to give an assist @7.00 (Unibet).

Hele voorbeschouwing op:

https://www.voetbalwedden.net/wedstrijden/noorwegen-nederland-3495294/voorbeschouwing

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagtwodanilo in 31-08-2021 11:40 Voetbal
in 31-08-2021 11:40 Voetbal
2 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Dat oogt als value hè?

Vooral erg benieuwd of De Roon nog altijd kan regelen op een plekje op het opstellingsformulier bij Van Gaal. Please 4-3-3.

0 Vind ik leuk's

Ja, ik voel aan mijn volledige wateren dat dit value is in een potje tegen Noorwegen waar de Jong toch echt de lijnen moet uitzetten en de pas-jes moet geven. De Roon, nooit fan van geweest, en door Louis toch vooral voor de kleedkamer gehaald (net als Kuijt destijds)?

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.