Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Seizoensweddenschappen 2021-2022

Plaats hier je seizoensweddenschappen voor de jaargang 2021-2022! 😎

Paris Saint-Germain wint de Champions League @13.00 (Betway, low)

Veel clubs houden vanwege de coronaperikelen hun hand op de knip, maar Paris Saint-Germain kan natuurlijk altijd terugvallen op hun steenrijke eigenaren uit Qatar. De Parijzenaren versterkten zich al met Gini Wijnaldum en Achraf Hakimi, en naar verluidt is ook Sergio Ramos dichtbij een overgang naar het Parc des Princes. Bij Pinnacle is de odd voor deze weddenschap inmiddels al gedaald naar 6.82.

Update:

Ramos is inmiddels ook gepresenteerd. Als deze odd niet flink gaat droppen eet ik mijn schoen op! 😉

5 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagjeroenunibet81 in 7-07-2021 00:51 Voetbal
in 7-07-2021 00:51 Voetbal
19 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Dat is gewoon een prima odd inderdaad, net zoals die PSV @1.85 zonder Ajax al kun je deze niet combineren met andere outrights om bijv. een combi te maken(?)

1 Vind ik leuk's
NBA / CS:GO

Ik heb een paar dingen gevonden die mij leuk lijken om te zetten. Weet iemand misschien een site waar dit soort dingen wel te combineren zijn? En zit er inderdaad een beetje mee of accounts niet gesloten zullen worden aangezien ze vanaf oktober veel meer info en misschien dus wel een nieuwe registratie nodig zullen hebben.

1 Vind ik leuk's

Zal ze sowieso niet combineren als ik jou was. Ik zie 4 van de 6 wel erg lastig worden. En als die wél goed gaan, kan Robert ook nog een blessure krijgen...

1 Vind ik leuk's
Let's hunt for bets!

Ik snap wat je bedoelt. Vorig jaar heb ik een soortgelijke bet geplaatst, uiteraard fout. Maar.. ik speel zo'n weddenschap omdat ik het leuk vind. Vorig seizoen met veel extra plezier een aantal teams/spelers voor een dik half jaar gevolgd door mijn weddenschap.

1 Vind ik leuk's

Seizoensweddenschappen uit dezelfde competitie (Berghuis / Feyenoord bet) kun je sowieso nooit combineren dacht ik. Het is niet dat er een betbuilder is voor zo'n weddenschappen, wat natuurlijk wel leuk zou zijn.

3 Vind ik leuk's
NBA / CS:GO

Deze is leuk. Groningen reeds gedaald naar 1,90 en met de nieuwe transferperikelen van mijn cluppie zie ik deze met vertrouwen tegemoet.

1 Vind ik leuk's
Groningen is mijn trots.

PSV op 3.00 bij Unibet als kampioen. Tientje doen?

1 Vind ik leuk's
Groningen is mijn trots.

ik snap oprecht niet dat ze ajax als favoriet zien, er is zoveel value op psv met een dikke 3 odd!

Ik vindt psv ook zeker eigenlijk wel meer te bieden hebben als Ajax, vooral omdat ze nu ook alleen EL spelen. Vinicius erbij, dit wordt een spannend seizoen.

ik zeg dit als ajax fan.

1 Vind ik leuk's

Ik zoek een bookmaker op een outright bet te zetten tijdens het seizoen. Lees; op dit moment.

betreffende degradatie in de eredivisie.

wie helpt mij verder?

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.