Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Seizoensweddenschappen 2014/2015

Na een minder succesvol seizoen wat betreft de langlopende weddenschappen (seizoensweddenschappen), hopelijk dit jaar weer een beter seizoen. Ik heb vanavond wat rondgekeken op Unibet en al enkele seizoensweddenschappen geplaatst.

Van dit eerste wedstrookje ben ik het meest zeker. Het risico ligt hem volgens mij enkel bij Mechelen en in mindere mate bij Napoli. Mijn gevoel zegt echter dat Mechelen na enkele magere jaren dit jaar weer beter gaat presteren. Tegen een weliswaar zwak Genk lieten ze best aardig voetbal zien. Lierse zie ik dan weer eerder in de onderste regionen van het klassement terechtkomen.

Wat betreft Napoli gaat het hier om een top 3 weddenschap, wat niet echt duidelijk is op het wedformulier. Normaal gezien eindigen Juve en Roma waarschijnlijk voor hen. Maar voor de derde plaats zie ik voorlopig weinig concurrentie.

De tweede bet slip houdt dan weer meer risico's in, vandaar de lagere inzet. Mitrovic is favoriet om topschutter te worden in de JPL, en moest hij van grote blessures bespaard blijven, zal hij zeker in de buurt van deze titel komen.

Stoke top 10 is dan weer een kleine gok, maar ik vind de odd wel de moeite. Ze speelden vorig seizoen goed voetbal en eindigden als ik mij niet vergis voor het eerst in hun bestaan in de top 10 (plaats 9). Ik zie ze dit jaar gewoon bevestigen.

Zulte heeft met Dury een trainer die elk jaar opnieuw misschien wel het mooiste voetbal op de mat brengt. Ze hebben met Hazard wel een bepalende speler verloren, maar er staan al nieuwe talenten klaar om hem te vervangen. Genk daarentegen leek in de eerste match van het seizoen voort te gaan op de weg van het afgelopen seizoen, met slecht voetbal en weinig vertrouwen. Het blijft echter afwachten welk effect de nieuwe trainer op de ploeg gaat hebben, maar ik ben bereid om deze gok nu al te nemen.

Bovenstaande en laatste bet slip is dezelfde als de tweede, aangevuld met Rossi als topschutter van Italië. Dit is natuurlijk een grote gok, maar een odd van 17 vind ik gewoon te belachelijk voor woorden. Rossi lag vorig seizoen zeer lang in de lappenmand, maar wist met 16 goals toch nog in de buurt te komen van topschutter Immobile (22 goals). Het blijft echter de vraag of hij nog eens een seizoen lang blessurevrij kan blijven. Zo ja, dan geef ik hem veel kans om topschutter te worden. Ik speel hem dan ook nog single.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flaghypnotist86 in 29-07-2014 20:53 Voetbal
in 29-07-2014 20:53 Voetbal
72 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Zweeler is een mooie site voor dat soort dingen... Alleen halverwege niet, maar verder wel ook Super11 etc... .

Binnenkort: Het wielerjaarspel... ook erg leuk!
0 Vind ik leuk's
http://i58.tinypic.com/346xd05.jpg">
0 Vind ik leuk's
Primera Dvision: Eibar to be relegated @7.5 3/10 Unibet

Eibar na een goed eerste ronde is compleet ingezakt, laatste 6 wedstijden werden allemaal verloren. Het heeft momenteel nog een voorsprong van 5 punten op Levante die met 22 punten momenteel naar Segunda Division zou degraderen.

Het leuke is dat de volgende competitie wedstrijd tegen Levante is, mocht Eibar die wedstrijd verliezen, en dat zou helemaal niks raars zijn als je kijkt hoe slecht eibar momenteel bezig is, dan zou deze odd flink gaan droppen, zelfs een gelijkspel zou nog niet eens zo slecht zijn voor deze bet.

Na de wedstrijd tegen Levante is de volgende tegenstander ook nog Barcelona, kortom ik denk dat Eibar het nog flink lastig gaat krijgen om degradatie te ontwijken. Een odd van 7.5 win je natuurlijk niet zomaar, maar dit is zeker het proberen waard.

GL.
0 Vind ik leuk's
Ik speel hem mee voor €10 Mojos. Een funbetje waar je lang plezier aan kan hebben (y)
0 Vind ik leuk's
In mijn ogen 2 weddenschappen gevonden die zeker niet onmogelijk zijn, maar wel verstandig om low-stake te spelen.

UB; Football - Team Top Goalscorer - Premier League 2014/2015 - Liverpool

Daniel Sturridge, 10.00 (2/10)

Favoriet volgens UB voor deze weddenschap is Sterling (1.85), daarna volgen Gerrard (2.50), Coutinho (7.50), Henderson (8.00), Lallana (10.00) en dus Sturridge (10.00). Aantal doelpunten dat zij tot nu toe hebben gescoord is; Sterling (zes), Gerrard (zes), Coutinho (4), Henderson (4), Lalllana (4) en Sturridge (3).
Ik zie potentie in deze bet omdat Sturridge bijna het hele seizoen te maken heeft gehad met blessures. Hierdoor heeft hij in totaal ook nog maar 525 minuten gespeeld. In deze minuten heeft hij tot dusver 3 doelpunten weten te maken. Nu Sturridge weer zo goed als fit is neem ik aan dat hij bij Rodgers weer op een vaste basisplaats in de spits kan rekenen. Hierdoor wordt sterling waarschijnlijk doorgeschoven naar de buitenkant (speelde nu vaak in de spits), waardoor hij waarschijnlijk niet veel meer zal scoren. Gerrard kwakkelt het hele seizoen ook al met blessures en zie ik ook niet zo gek veel doelpunten meer maken. De andere doelpuntenmakers zal Sturridge in mijn ogen nog makkelijk kunnen inhalen(mits hij fit blijft) met nog 10 wedstijden te gaan voor Liverpool.

UB; Football - Team Top Goalscorer - Premier League 2014/2015 - Arsenal

Olivier Giroud 6.00 (3/10)

Bij Arsenal kan de topscorerstitel in principe nog naar 2 spelers gaan. Alexis Sanchez en Olivier Giroud. Sanchez heeft nu 13 keer gescoord in 2097 minuten. Giroud staat op 10 doelpunten in 1074 minuten. Sanchez begon natuurlijk geweldig bij Arsenal en hij is nog steeds erg belangrijk voor Arsenal, maar zijn scoringsdrift is na de winterstop in Engeland een beetje afgenomen. Daarentegen weet Giroud de laatste weken wel redelijk het net te vinden, ook al heeft hij hier vaak een aantal kansen voor nodig. Enfin, ik vind de quote voor Giroud veel te hoog staan in vergelijking met die van Sanchez (1.14), daarom wat mij betreft een gokje waard.
0 Vind ik leuk's
sander-91:
In mijn ogen 2 weddenschappen gevonden die zeker niet onmogelijk zijn, maar wel verstandig om low-stake te spelen.

UB; Football - Team Top Goalscorer - Premier League 2014/2015 - Liverpool

Daniel Sturridge, 10.00 (2/10)

Favoriet volgens UB voor deze weddenschap is Sterling (1.85), daarna volgen Gerrard (2.50), Coutinho (7.50), Henderson (8.00), Lallana (10.00) en dus Sturridge (10.00). Aantal doelpunten dat zij tot nu toe hebben gescoord is; Sterling (zes), Gerrard (zes), Coutinho (4), Henderson (4), Lalllana (4) en Sturridge (3).
Ik zie potentie in deze bet omdat Sturridge bijna het hele seizoen te maken heeft gehad met blessures. Hierdoor heeft hij in totaal ook nog maar 525 minuten gespeeld. In deze minuten heeft hij tot dusver 3 doelpunten weten te maken. Nu Sturridge weer zo goed als fit is neem ik aan dat hij bij Rodgers weer op een vaste basisplaats in de spits kan rekenen. Hierdoor wordt sterling waarschijnlijk doorgeschoven naar de buitenkant (speelde nu vaak in de spits), waardoor hij waarschijnlijk niet veel meer zal scoren. Gerrard kwakkelt het hele seizoen ook al met blessures en zie ik ook niet zo gek veel doelpunten meer maken. De andere doelpuntenmakers zal Sturridge in mijn ogen nog makkelijk kunnen inhalen(mits hij fit blijft) met nog 10 wedstijden te gaan voor Liverpool.

UB; Football - Team Top Goalscorer - Premier League 2014/2015 - Arsenal

Olivier Giroud 6.00 (3/10)

Bij Arsenal kan de topscorerstitel in principe nog naar 2 spelers gaan. Alexis Sanchez en Olivier Giroud. Sanchez heeft nu 13 keer gescoord in 2097 minuten. Giroud staat op 10 doelpunten in 1074 minuten. Sanchez begon natuurlijk geweldig bij Arsenal en hij is nog steeds erg belangrijk voor Arsenal, maar zijn scoringsdrift is na de winterstop in Engeland een beetje afgenomen. Daarentegen weet Giroud de laatste weken wel redelijk het net te vinden, ook al heeft hij hier vaak een aantal kansen voor nodig. Enfin, ik vind de quote voor Giroud veel te hoog staan in vergelijking met die van Sanchez (1.14), daarom wat mij betreft een gokje waard.

Wederom twee mooie picks van je, Sander! Pak de Sturridge bet mee (y)
0 Vind ik leuk's
Sturridge ook mee gepakt, zit zeer verl value op
0 Vind ik leuk's
Waar te spelen deze bet?
0 Vind ik leuk's
Zeer interessant, ik ga deze ook spelen
0 Vind ik leuk's
mokum001:
Waar te spelen deze bet?

UB, oftewel unibet ;)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.