Seizoensweddenschappen 2014/2015
Na een minder succesvol seizoen wat betreft de langlopende weddenschappen (seizoensweddenschappen), hopelijk dit jaar weer een beter seizoen. Ik heb vanavond wat rondgekeken op Unibet en al enkele seizoensweddenschappen geplaatst.
Van dit eerste wedstrookje ben ik het meest zeker. Het risico ligt hem volgens mij enkel bij Mechelen en in mindere mate bij Napoli. Mijn gevoel zegt echter dat Mechelen na enkele magere jaren dit jaar weer beter gaat presteren. Tegen een weliswaar zwak Genk lieten ze best aardig voetbal zien. Lierse zie ik dan weer eerder in de onderste regionen van het klassement terechtkomen.
Wat betreft Napoli gaat het hier om een top 3 weddenschap, wat niet echt duidelijk is op het wedformulier. Normaal gezien eindigen Juve en Roma waarschijnlijk voor hen. Maar voor de derde plaats zie ik voorlopig weinig concurrentie.
De tweede bet slip houdt dan weer meer risico's in, vandaar de lagere inzet. Mitrovic is favoriet om topschutter te worden in de JPL, en moest hij van grote blessures bespaard blijven, zal hij zeker in de buurt van deze titel komen.
Stoke top 10 is dan weer een kleine gok, maar ik vind de odd wel de moeite. Ze speelden vorig seizoen goed voetbal en eindigden als ik mij niet vergis voor het eerst in hun bestaan in de top 10 (plaats 9). Ik zie ze dit jaar gewoon bevestigen.
Zulte heeft met Dury een trainer die elk jaar opnieuw misschien wel het mooiste voetbal op de mat brengt. Ze hebben met Hazard wel een bepalende speler verloren, maar er staan al nieuwe talenten klaar om hem te vervangen. Genk daarentegen leek in de eerste match van het seizoen voort te gaan op de weg van het afgelopen seizoen, met slecht voetbal en weinig vertrouwen. Het blijft echter afwachten welk effect de nieuwe trainer op de ploeg gaat hebben, maar ik ben bereid om deze gok nu al te nemen.
Bovenstaande en laatste bet slip is dezelfde als de tweede, aangevuld met Rossi als topschutter van Italië. Dit is natuurlijk een grote gok, maar een odd van 17 vind ik gewoon te belachelijk voor woorden. Rossi lag vorig seizoen zeer lang in de lappenmand, maar wist met 16 goals toch nog in de buurt te komen van topschutter Immobile (22 goals). Het blijft echter de vraag of hij nog eens een seizoen lang blessurevrij kan blijven. Zo ja, dan geef ik hem veel kans om topschutter te worden. Ik speel hem dan ook nog single.
Van dit eerste wedstrookje ben ik het meest zeker. Het risico ligt hem volgens mij enkel bij Mechelen en in mindere mate bij Napoli. Mijn gevoel zegt echter dat Mechelen na enkele magere jaren dit jaar weer beter gaat presteren. Tegen een weliswaar zwak Genk lieten ze best aardig voetbal zien. Lierse zie ik dan weer eerder in de onderste regionen van het klassement terechtkomen.
Wat betreft Napoli gaat het hier om een top 3 weddenschap, wat niet echt duidelijk is op het wedformulier. Normaal gezien eindigen Juve en Roma waarschijnlijk voor hen. Maar voor de derde plaats zie ik voorlopig weinig concurrentie.
De tweede bet slip houdt dan weer meer risico's in, vandaar de lagere inzet. Mitrovic is favoriet om topschutter te worden in de JPL, en moest hij van grote blessures bespaard blijven, zal hij zeker in de buurt van deze titel komen.
Stoke top 10 is dan weer een kleine gok, maar ik vind de odd wel de moeite. Ze speelden vorig seizoen goed voetbal en eindigden als ik mij niet vergis voor het eerst in hun bestaan in de top 10 (plaats 9). Ik zie ze dit jaar gewoon bevestigen.
Zulte heeft met Dury een trainer die elk jaar opnieuw misschien wel het mooiste voetbal op de mat brengt. Ze hebben met Hazard wel een bepalende speler verloren, maar er staan al nieuwe talenten klaar om hem te vervangen. Genk daarentegen leek in de eerste match van het seizoen voort te gaan op de weg van het afgelopen seizoen, met slecht voetbal en weinig vertrouwen. Het blijft echter afwachten welk effect de nieuwe trainer op de ploeg gaat hebben, maar ik ben bereid om deze gok nu al te nemen.
Bovenstaande en laatste bet slip is dezelfde als de tweede, aangevuld met Rossi als topschutter van Italië. Dit is natuurlijk een grote gok, maar een odd van 17 vind ik gewoon te belachelijk voor woorden. Rossi lag vorig seizoen zeer lang in de lappenmand, maar wist met 16 goals toch nog in de buurt te komen van topschutter Immobile (22 goals). Het blijft echter de vraag of hij nog eens een seizoen lang blessurevrij kan blijven. Zo ja, dan geef ik hem veel kans om topschutter te worden. Ik speel hem dan ook nog single.
in 29-07-2014 20:53 Voetbal
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Hannover beter als HSV word nog een lastige denk ik. Hannover heeft hun 2 spitsen Diouf en Ya konan zien vertrekken, en een belangrijke middenvelder die vorig seizoen 10 doelpunten heeft gemaakt. Ze hebben 11 nieuwe spelers (waarvan aantal terugkerende uitgeleende spelers) erbij waarvan ik bij geen een speler weet of die echt goed is. HSV heeft met Behrami en Lasogga toch ook 2 redelijke spelers erbij.
Lasogga speelde afgelopen seizoen al voor HSV. Behrami vind ik persoonlijk maar een matige speler.
Het vertrek van Diouf moet bij Hannover opgevangen worden door de komst van Joselu (goede dribbelaar, sterk in kleine ruimte, wel een heel ander type dan Diouf dus) en Karaman. Dat is nog een hele jonge speler die in de jeugd en reserve-elftallen vaak 1 op 1 liep. Is ook jeugdinternational van Turkije. Al zegt dat niet zoveel. Moet het bij de grote jongens nog wel laten zien natuurlijk.
Het vertrek van Diouf moet bij Hannover opgevangen worden door de komst van Joselu (goede dribbelaar, sterk in kleine ruimte, wel een heel ander type dan Diouf dus) en Karaman. Dat is nog een hele jonge speler die in de jeugd en reserve-elftallen vaak 1 op 1 liep. Is ook jeugdinternational van Turkije. Al zegt dat niet zoveel. Moet het bij de grote jongens nog wel laten zien natuurlijk.
If you like sports, you will love Zweeler
Denk dat je PSV onderschat. Dat middenveld en de aanval zijn erg sterk dit seizoen. Ik denk niet dat ze in Rotterdam een goed seizoen gaan draaien. Voor die odd van Tottenham kan je het proberen idd.
Ibrahimovic topscorer
City to score most goals
Fenerbahce to win Super Lig
PSV win without Ajax
Porto to win Premeira Liga
Real Madrid to win La Liga
Schalke to finish at top 4
Roma winner without Juve
Brugge to end higher than Luik (exl. Po)
Incl. 2 gewonnen bankers een totale quote van 1731,73
Winnaar PL including handicap Everton +22
Winnaar Championship incl. handicap Nottingham Forrest +11
incl. gewonnen bankers @1114
Een derde en mogelijk 4e komt nog.
City to score most goals
Fenerbahce to win Super Lig
PSV win without Ajax
Porto to win Premeira Liga
Real Madrid to win La Liga
Schalke to finish at top 4
Roma winner without Juve
Brugge to end higher than Luik (exl. Po)
Incl. 2 gewonnen bankers een totale quote van 1731,73
Winnaar PL including handicap Everton +22
Winnaar Championship incl. handicap Nottingham Forrest +11
incl. gewonnen bankers @1114
Een derde en mogelijk 4e komt nog.
To score most goals in tournament / league (excl. Play-offs)
Milik tb Te Vrede @ 1.80
Milik nu eerste keus bij Ajax, terwijl Te Vrede dalijk plaats moet maken voor de nieuwe spits Dost / Zapata / Guidetti. Ondanks dat spitsen bij Ajax moeizaam scoren, moet Milik toch wel meer doelpunten gaan maken dan een reservespits bij Feyenoord :)
Milik tb Te Vrede @ 1.80
Milik nu eerste keus bij Ajax, terwijl Te Vrede dalijk plaats moet maken voor de nieuwe spits Dost / Zapata / Guidetti. Ondanks dat spitsen bij Ajax moeizaam scoren, moet Milik toch wel meer doelpunten gaan maken dan een reservespits bij Feyenoord :)
onzemichael:
Milik tb Te Vrede @ 1.80
Milik tb Te Vrede @ 1.80
Hoe groot is de kans dat Feyenoord daadwerkelijk een spits weet te strikken? Dost komt niet doordat Lukaku naar Everton is, Guidetti weet ik niet zo en Zapata zal zich toch wel te goed voelen? En ook niet onbelangrijk, elke mogelijke spits heeft de afgelopen wedstrijden van Feyenoord gezien.
Het begin van Hannover stemt me tevreden. Nu speelt Schalke ook erg matig, maar er wordt bij vlagen goed gevoetbald. De 1-1 was ook een aanval uit het boekje. Inmiddels 2-1 voor (y) Terwijl de nieuwe trainer favoriet is/was bij de bookies om als eerste ontslagen te worden. Maar goed, het seizoen is nog lang.
If you like sports, you will love Zweeler
Nog een goede site waar je nog seizoensweddenschappen kan afsluiten in de winterstop? Op unibet is het aanbod beperkt, en zijn de odds ook niet meer zo hoog.
sundayem:
Nog een goede site waar je nog seizoensweddenschappen kan afsluiten in de winterstop? Op unibet is het aanbod beperkt, en zijn de odds ook niet meer zo hoog.
Ik sluit ze zo goed als altijd af bij Unibet, zij hebben een redelijke keuze en je kan ze meestal combineren. Af en toe speel ik ook eentje op Bwin, maar dat zijn meestal singles.
Ik heb er nog eentje afgesloten op Unibet:
Club Brugge - Aalborg Club door naar volgende ronde @ 1,50
Sint-Truiden kampioen @ 1,40
Parma degradeert @ 1,50
Middlesborough top 6 @ 1,20
Zulte voor Westerlo @ 1,70
€43 @ 6,43 voor €276,32
Ik zal met de keuzes beginnen waar ik het meest zeker over ben.
Sint-Truiden staat al 7 punten voor halfweg de competitie. Ze hebben een goede trainer, een prachtige accommodatie, een goede spelersgroep en willen graag terug naar eerste klasse. Ik zie ze deze voorsprong dan ook niet meer weggeven.
Zulte Waregem is na een desastreuze seizoensstart terug opgeveerd en is aan een goede reeks bezig. Ik denk dan ook dat ze zich hebben herpakt en hun goede resultaten kunnen voortzetten. Westerlo was dan weer als een kanonskogel uit de startblokken geschoten, maar kende de laatste weken/maanden een serieuze terugval.
Club Brugge steekt in topvorm. Moesten ze nu tegen Aalborg spelen, zou ik niet erg twijfelen. Maar de confrontaties in de europa league vinden pas eind februari plaats. Het is dan ook altijd een vraagteken hoe het dan met hun vorm zit, maar normaal gezien hebben ze meer kwaliteit dan Aalborg.
Middlesborough top 6 is een bet puur op statistieken, aangezien ik ze niet echt ken. Ze staan momenteel 5 punten boven de 7de plaats en 3 onder de 1ste. Ik weet dat Jelle Vossen daar speelt (door de Belgen zeker gekend) en dat is een echte werker en goaltjesdief. Af en toe pik ik wat op wanneer ze hem nog eens gaan opzoeken. Het is zo dat ik gehoord heb dat ze in goede vorm verkeren, dus ik riskeer het om hen erbij te nemen.
Parma degradeert is voor mij de grootste gok. Ik vind het allereerst raar dat de odd nog zo hoog staat. Ze staan namelijk al 9 punten achter op de veilige 15de plek. Maar ik moet zeggen dat ik de ploeg ook niet echt ken. Dit is een weddenschap waarbij ik vooral voor de odd speel, die ik de moeite waard vind vanwege hun huidige achterstand.