Seizoensweddenschappen 2013/2014
In het begin van het seizoen vind ik het altijd fijn een paar seizoensweddenschappen te plaatsten. Zo kun je een heel seizoen supporteren voor je bet, in plaats van meestal maar 1 match.
Ik heb onlangs €25 gewonnen met een pronostiekenspel, en aangezien ik niets te verliezen heb, ga ik er eens een groot risico mee nemen. Hieronder mijn bet.
Standard kampioen @ 4,00
Olympiakos kampioen @ 1,15
Napoli top 3 @ 1,60
Leverkusen top 4 @ 1,75
QPR top 3 @ 2,30
PSV voor Feyenoord @ 1,20
Chelsea voor Arsenal @ 1,20
Inzet: €25 @ 42,66
Pot. winst: €1066,50
Kleine kans op winst natuurlijk, maar buiten Standard kampioen en QPR top 3 lijkt mij dit een nog niet zo risicovolle bet. Als concurrenten van Standard zie ik natuurlijk vooral Anderlecht, en in iets mindere mate Genk. Van de Engelse Championship ken ik eerlijk gezegd weinig, maar QPR heeft wel geen slechte ploeg en een zeer goede manager aan het hoofd (Redknapp), vandaar dat ik ze in de top 3 verwacht.
Ik heb onlangs €25 gewonnen met een pronostiekenspel, en aangezien ik niets te verliezen heb, ga ik er eens een groot risico mee nemen. Hieronder mijn bet.
Standard kampioen @ 4,00
Olympiakos kampioen @ 1,15
Napoli top 3 @ 1,60
Leverkusen top 4 @ 1,75
QPR top 3 @ 2,30
PSV voor Feyenoord @ 1,20
Chelsea voor Arsenal @ 1,20
Inzet: €25 @ 42,66
Pot. winst: €1066,50
Kleine kans op winst natuurlijk, maar buiten Standard kampioen en QPR top 3 lijkt mij dit een nog niet zo risicovolle bet. Als concurrenten van Standard zie ik natuurlijk vooral Anderlecht, en in iets mindere mate Genk. Van de Engelse Championship ken ik eerlijk gezegd weinig, maar QPR heeft wel geen slechte ploeg en een zeer goede manager aan het hoofd (Redknapp), vandaar dat ik ze in de top 3 verwacht.
in 14-08-2013 11:02 Voetbal
Aanmaakdatum (oplopend)
10
NHL
Pittsburgh Penguins to win eastern conference: 3.50
Chicago Blackhawks to win western conference: 3.75
Chicago Blackhawks to win Stanley Cup: 7.50
Pittsburgh Penguins to win eastern conference: 3.50
Chicago Blackhawks to win western conference: 3.75
Chicago Blackhawks to win Stanley Cup: 7.50
Batshuayi maker van de meeste doelpunten odd 2,25 in de Jupiler Pro League
Hij staat 3 doelpunten voor op Harbaoui en Santini.
Harbaoui heeft serieuze concurrentie met Dutra die toch wel begint te scoren. Bij lokeren rommelt het voorlopig.
Ivan Santini scoorde in het begin van het seizoen veel doelpunten en volgens mij is het een beetje gedaan met hem qua scoren. Vindt moeilijk het doel laatste tijd.
Het is natuurlijk nog afwachten of Batshuayi vertrekt met de winter ofniet. Als hij blijft zie ik hem topschutter worden.
Hij staat 3 doelpunten voor op Harbaoui en Santini.
Harbaoui heeft serieuze concurrentie met Dutra die toch wel begint te scoren. Bij lokeren rommelt het voorlopig.
Ivan Santini scoorde in het begin van het seizoen veel doelpunten en volgens mij is het een beetje gedaan met hem qua scoren. Vindt moeilijk het doel laatste tijd.
Het is natuurlijk nog afwachten of Batshuayi vertrekt met de winter ofniet. Als hij blijft zie ik hem topschutter worden.
hypnotist86:
Mooie combo Sundayem. Topscorer weddenschappen zijn wel met het nodige risico. Als de speler een langdurige blessure krijgt, kan je het namelijk vergeten. Voor de rest zou ik zelf Cardiff er niet hebben bijgenomen, maar toen je de bet plaatste, wist je waarschijnlijk nog niet dat Solskjaer er trainer zou worden. Ik denk namelijk dat hij er voor gaat zorgen dat Cardiff een goede terugronde gaat spelen en zich nog vrij makkelijk gaat redden.
Mooie combo Sundayem. Topscorer weddenschappen zijn wel met het nodige risico. Als de speler een langdurige blessure krijgt, kan je het namelijk vergeten. Voor de rest zou ik zelf Cardiff er niet hebben bijgenomen, maar toen je de bet plaatste, wist je waarschijnlijk nog niet dat Solskjaer er trainer zou worden. Ik denk namelijk dat hij er voor gaat zorgen dat Cardiff een goede terugronde gaat spelen en zich nog vrij makkelijk gaat redden.
Het grootste gevaar van mijn combi is inderdaad nu Lewandowski. Staat gelijk met Mandzukic en slechts 1 goal boen Ramos en Djric, terwijl Dortmund nog tegen Munchen, Leverkussen,Mainz en Hertha moet.
Ibrahimovic en Leicester zijn al goed, Cardiff en Finnbogason verwacht ik ook te slagen. Verder zijn Robin Faalhaase en Miami natuurlijk nog grote risicofactors.
Ik heb een leuke seizoensbet voor iedereen.. althans voor degenen die het geduld ervoor op kunnen brengen en niet gelimiteerd zijn bij Betsson :p Ik heb deze tip van een Fin; betrouwbare tipper, maakt ieder seizoen een steady winst op het Finse voetbal.
Ykkönen 2014 : Winner
+6
Haka
3.50
Ilves
4.00
KooTeePee
4.50
JJK
6.00
AC Oulu
13.50
PK-35
17.50
Viikingit
27.00
HIFK
35.00
JIPPO
70.00
FC Jazz
95.00
Ykkönen 2014 : Best finishing position
Which team will have the best finishing position
Viikingit
1.80
HIFK
1.90
Volgens mijn tipper is Haka natuurlijk de grote favoriet voor het kampioenschap, zoals de odds ook al aanduiden. Daarachter komt Ilves maar volgens hem is HIFK samen met Ilves de meest geduchte kandidaat om het Haka lastig te gaan maken. Deze odds zijn volgens hem gebaseerd op dat HIFK dit jaar pas gepromoveerd is naar deze competitie dus de bookies schatten hen laag in. Het is echter een zeer goed team. De tweede bet heb ik niet getipt gekregen, maar ik heb hem naar zijn mening erover gevraagd en hij zegt dat het een surebet is. Die speel ik dus op maximale stake 10/10. Die voor het kampioenschap plaats ik op 2/10, waarschijnlijk gedurende het seizoen ook nog wel te surebetten. Maar de value is gigantisch. Te spelen bij Betsson dus. Good luck!
+6
Haka
3.50
Ilves
4.00
KooTeePee
4.50
JJK
6.00
AC Oulu
13.50
PK-35
17.50
Viikingit
27.00
HIFK
35.00
JIPPO
70.00
FC Jazz
95.00
Viikingit
1.80
HIFK
1.90
Volgens mijn tipper is Haka natuurlijk de grote favoriet voor het kampioenschap, zoals de odds ook al aanduiden. Daarachter komt Ilves maar volgens hem is HIFK samen met Ilves de meest geduchte kandidaat om het Haka lastig te gaan maken. Deze odds zijn volgens hem gebaseerd op dat HIFK dit jaar pas gepromoveerd is naar deze competitie dus de bookies schatten hen laag in. Het is echter een zeer goed team. De tweede bet heb ik niet getipt gekregen, maar ik heb hem naar zijn mening erover gevraagd en hij zegt dat het een surebet is. Die speel ik dus op maximale stake 10/10. Die voor het kampioenschap plaats ik op 2/10, waarschijnlijk gedurende het seizoen ook nog wel te surebetten. Maar de value is gigantisch. Te spelen bij Betsson dus. Good luck!
Goed zijn, is niet genoeg. Je moet goed genoeg zijn..
sundayem:
Hm, mijn eerste seizoensbets waren vrij kansloos. Braga, Watford, Milan, Marseille, Galatasaray en Valencia allen al 8 of meer puntenachter en VP scoort niet.
Dus heb ik 2 weken geleden een nieuwe poging geplaatst :)
Miami Heat to win the Eastern Conference ( including Play-offs) Wordt nog spannend, waarschijnlijk de Pacers
Ibrahimovic topscorer van de Ligue 1 (y)
Finnbogason topscorer van de Eredivisie (y)
Lewandowski topscorer van de Bundesliga (y) Wel geluk dat mandzukic de laatste 5 wedstrijden amper speelde
Cardiff to be relegated ( Premier league) (y)
Almeria to be relegated (Primera division) (y) Leek binnen, totdat almeria tegen espanyol uit een 1-0 omdraaide, en in de 93e minuut won van Betis :-@
Leicester City to be promoted ( Championship) (y)
R. Haase best ranking of the Benelux in 2014 Staat 130 punten achter op Sijsling, maar er komen nog 3 GS aan..
S. Williams best women ranking in 2014 Staat ruim 2000 punten achter op Na Li, veel op Sharapova en veel op Halep.. Zal toch zeker 2 GS moeten winnen.. Erg zuur dat ze al 3 toernooien geblesseerd heeft afgehaakt.
Quote 483.6 :)
Hm, mijn eerste seizoensbets waren vrij kansloos. Braga, Watford, Milan, Marseille, Galatasaray en Valencia allen al 8 of meer puntenachter en VP scoort niet.
Miami Heat to win the Eastern Conference ( including Play-offs) Wordt nog spannend, waarschijnlijk de Pacers
Ibrahimovic topscorer van de Ligue 1 (y)
Finnbogason topscorer van de Eredivisie (y)
Lewandowski topscorer van de Bundesliga (y) Wel geluk dat mandzukic de laatste 5 wedstrijden amper speelde
Cardiff to be relegated ( Premier league) (y)
Almeria to be relegated (Primera division) (y) Leek binnen, totdat almeria tegen espanyol uit een 1-0 omdraaide, en in de 93e minuut won van Betis :-@
Leicester City to be promoted ( Championship) (y)
R. Haase best ranking of the Benelux in 2014 Staat 130 punten achter op Sijsling, maar er komen nog 3 GS aan..
S. Williams best women ranking in 2014 Staat ruim 2000 punten achter op Na Li, veel op Sharapova en veel op Halep.. Zal toch zeker 2 GS moeten winnen.. Erg zuur dat ze al 3 toernooien geblesseerd heeft afgehaakt.
Ik heb nog vertrouwen! Almeria morgen tegen Granada uit, Granada moet ook winnen, terwijl Vallalodid en Osasuna nog tegen Betis moeten..
Pff, Almeria op 1 punt dus niet gedradeerd. Leek zeker te degraderen, maar na een zieke comeback met 10 uit de laatste 4 overleven ze op 1 punt.. Terwijl Williams een masters wint..
route66:
Ik heb een leuke seizoensbet voor iedereen.. althans voor degenen die het geduld ervoor op kunnen brengen en niet gelimiteerd zijn bij Betsson :p Ik heb deze tip van een Fin; betrouwbare tipper, maakt ieder seizoen een steady winst op het Finse voetbal.
+6
Haka
3.50
Ilves
4.00
KooTeePee
4.50
JJK
6.00
AC Oulu
13.50
PK-35
17.50
Viikingit
27.00
HIFK
35.00
JIPPO
70.00
FC Jazz
95.00
Viikingit
1.80
HIFK
1.90
+6
Haka
3.50
Ilves
4.00
KooTeePee
4.50
JJK
6.00
AC Oulu
13.50
PK-35
17.50
Viikingit
27.00
HIFK
35.00
JIPPO
70.00
FC Jazz
95.00
Viikingit
1.80
HIFK
1.90
Ik heb deze meegespeeld! HIFK is zojuist kampioen geworden! Hulde!
Goed zijn, is niet genoeg. Je moet goed genoeg zijn..
sundayem:
Miami Heat to win the Eastern Conference ( including Play-offs)
Ibrahimovic topscorer van de Ligue 1 Staat 3 goals voor nummer 2 (cavani)
Finnbogason topscorer van de Eredivisie Staat 4 goals voor nummer 2 ( pelle)
Lewandowski topscorer van de Bundesliga Staat gelijk met Hertha speler, 1 voor op Mandzukic
Cardiff to be relegated ( Premier league) Staat 1 punt boven de streep
Almeria to be relegated (Primera division) Staat 3 punten boven de streep
Leicester City to be promoted ( Championship) Staat 5 punten boven plek 3 ( play offs om promotie)
R. Haase best ranking of the Benelux in 2014 Moet zijn eerste pot nog winnen
S. Williams best women ranking in 2014 Heeft haar eerste toernooitje al gewonnen van Azarenka, jeuj..
dit is de laagste quotering met 1.45
Miami Heat to win the Eastern Conference ( including Play-offs)
Ibrahimovic topscorer van de Ligue 1 Staat 3 goals voor nummer 2 (cavani)
Finnbogason topscorer van de Eredivisie Staat 4 goals voor nummer 2 ( pelle)
Lewandowski topscorer van de Bundesliga Staat gelijk met Hertha speler, 1 voor op Mandzukic
Cardiff to be relegated ( Premier league) Staat 1 punt boven de streep
Almeria to be relegated (Primera division) Staat 3 punten boven de streep
Leicester City to be promoted ( Championship) Staat 5 punten boven plek 3 ( play offs om promotie)
R. Haase best ranking of the Benelux in 2014 Moet zijn eerste pot nog winnen
S. Williams best women ranking in 2014 Heeft haar eerste toernooitje al gewonnen van Azarenka, jeuj..
dit is de laagste quotering met 1.45
Zo, ik was deze bijna vergeten. De frustratie van de verloren bet is minder nu niet de laatste bet mislukte, maar man man man.
Robin Haase eindigt uiteindelijk 1 punt boven Igor Sijsling, Serena eindigt gewoon 1e en Miami won het NBA-Seizoen.
Uiteindelijk loop ik dus 9670 euro mis op 1 puntje van Almeria, dat uit de laatste 4 wedstrijden 10 punten haalde, waarvan 2 overwinningen na een achterstand, en 1 ervan in de 94e minuut :-@. Toch wel ziek hiervan.
Robin Haase was toch niet de beste tennisser van de Benelux in 2014?! Goffin (België) staat een eind boven hem en Muller (Luxemburg) ook een aantal plekken
Inderdaad, Haase was niet de beste van Benelux.
Spain - Liga Adelante.
U.D. Las Palmas to win Liga Adelante @4.00 3/10 Unibet
Real Betis to win Liga Adelante @5.00 3/10 Unibet
Kans dat 1 van deze 2 ploegen als kampioen eindigen in Liga Adelante dit jaar lijkt mij erg groot. Beide teams hebben een grote selectie van kwaliteit spelers, geschorste en geblesseerde spelers zijn dus makkelijk op te vangen zonder kwaliteit te verliezen.
Als we dan even kijken naar de tegenstanders die momenteel mee doen voor de titel, hebben we Girona, club met een van de laagste begroting van de Liga Adelante, met een korte selectie en presteren onverwachts erg goed, maar komt absoluut kwaliteit te kort om tot het einde mee te doen voor de titel, zelfde geld voor Sporting Gijon, hebben erg jonge en korte selectie, momenteel hebben 7 spelers van Sporting 4 gele kaarten (bij 5 gele kaarten, is 1 wedstrijd schorsing) waardoor schorsingen van spelers erg dicht bij komen, en goede wisselspelers zijn er ook niet, vermoeidheid zal ook een rol gaan spelen, Liga Adelante is lange competitie met 42 speeldagen....
Het enigste gevaar in deze pick is Real Valladolid die wel erg dicht bij UD Las Palmas en Real Betis zit qua kwaliteit en ervaringen in Liga Adelante. Voor de gene die van long term weddescnhappen houden is deze zeker de moeite waard om te volgen.
U.D. Las Palmas to win Liga Adelante @4.00 3/10 Unibet
Real Betis to win Liga Adelante @5.00 3/10 Unibet
Kans dat 1 van deze 2 ploegen als kampioen eindigen in Liga Adelante dit jaar lijkt mij erg groot. Beide teams hebben een grote selectie van kwaliteit spelers, geschorste en geblesseerde spelers zijn dus makkelijk op te vangen zonder kwaliteit te verliezen.
Als we dan even kijken naar de tegenstanders die momenteel mee doen voor de titel, hebben we Girona, club met een van de laagste begroting van de Liga Adelante, met een korte selectie en presteren onverwachts erg goed, maar komt absoluut kwaliteit te kort om tot het einde mee te doen voor de titel, zelfde geld voor Sporting Gijon, hebben erg jonge en korte selectie, momenteel hebben 7 spelers van Sporting 4 gele kaarten (bij 5 gele kaarten, is 1 wedstrijd schorsing) waardoor schorsingen van spelers erg dicht bij komen, en goede wisselspelers zijn er ook niet, vermoeidheid zal ook een rol gaan spelen, Liga Adelante is lange competitie met 42 speeldagen....
Het enigste gevaar in deze pick is Real Valladolid die wel erg dicht bij UD Las Palmas en Real Betis zit qua kwaliteit en ervaringen in Liga Adelante. Voor de gene die van long term weddescnhappen houden is deze zeker de moeite waard om te volgen.