Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Seizoensweddenschappen 2013/2014

In het begin van het seizoen vind ik het altijd fijn een paar seizoensweddenschappen te plaatsten. Zo kun je een heel seizoen supporteren voor je bet, in plaats van meestal maar 1 match.
Ik heb onlangs €25 gewonnen met een pronostiekenspel, en aangezien ik niets te verliezen heb, ga ik er eens een groot risico mee nemen. Hieronder mijn bet.
Standard kampioen @ 4,00
Olympiakos kampioen @ 1,15
Napoli top 3 @ 1,60
Leverkusen top 4 @ 1,75
QPR top 3 @ 2,30
PSV voor Feyenoord @ 1,20
Chelsea voor Arsenal @ 1,20
Inzet: €25 @ 42,66
Pot. winst: €1066,50
Kleine kans op winst natuurlijk, maar buiten Standard kampioen en QPR top 3 lijkt mij dit een nog niet zo risicovolle bet. Als concurrenten van Standard zie ik natuurlijk vooral Anderlecht, en in iets mindere mate Genk. Van de Engelse Championship ken ik eerlijk gezegd weinig, maar QPR heeft wel geen slechte ploeg en een zeer goede manager aan het hoofd (Redknapp), vandaar dat ik ze in de top 3 verwacht.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flaghypnotist86 in 14-08-2013 11:02 Voetbal
in 14-08-2013 11:02 Voetbal
43 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Mwoh ik zou Liverpool niet uitvlakken voor die vierde plaats. Arsenal staat stil tot op heden en de Spurs waren afgelopen seizoen wel erg afhankelijk van de grillen van Bale. Al zijn ze daar wel goed aan het inkopen. Liverpool liet afgelopen tweede seizoenshelft al zien dat zij in elk geval wel zonder Suarez kunnen. Coutinho en Sturridige waren twee uitstekende aankopen in de winter en Rodgers is verder aan het doorpakken. Alleen verdedigend mag er nog wel één of twee versterkingen bij.
Wat betreft QPR top 3 in Championship, bij QPR is wel sprake van een volledige leegloop. Ook niet gek, al die salarissen wegen veel te zwaar op de begroting. Die Fernandez heeft vorig jaar gegokt en verloren door de degradatie. Daarmee lopen ze miljoenen aan tv-rechten mis en dat moeten ze nu oplossen door spelers te verhuren/verkopen om van vele miljoenen salaris af te komen.
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
chefspijker:
Wat betreft QPR top 3 in Championship, bij QPR is wel sprake van een volledige leegloop. Ook niet gek, al die salarissen wegen veel te zwaar op de begroting. Die Fernandez heeft vorig jaar gegokt en verloren door de degradatie. Daarmee lopen ze miljoenen aan tv-rechten mis en dat moeten ze nu oplossen door spelers te verhuren/verkopen om van vele miljoenen salaris af te komen.

QPR heeft inderdaad al heel wat spelers laten gaan, maar ik lees dat ze Scott Parker van Tottenham nu bijna binnen hebben. Dat is een speler die dikwijls werd geprijsd in Match of the Day in Engeland. Hij is nu natuurlijk al weer iets ouder, maar het blijft een goede speler. Ik hoop dat ze nog een goede spits in de rangen hebben, of nog gaan kopen, want daar zou het schoentje wel eens kunnen wringen. Ze hebben namelijk zowel Cissé als Rémy laten gaan. Ze zouden interesse hebben in Defoe, maar Tottenham wil hem waarschijnlijk niet laten gaan.
Maar ik heb hen vooral in de top 3 gezet vanwege Redknapp. Dat is toch een trainer die zo goed als overal waar hij geweest is, iets heeft neergezet. Vorig jaar was het echter een hopeloze zaak om QPR nog te redden toen hij aan het roer kwam (het seizoen was toen al te ver gevorderd en de achterstand te groot), maar dat hij is aangebleven is voor mij een reden om ze in de top 3 te zetten. Hij heeft ook zeer veel contacten overgehouden aan zijn jarenlange trainerschap, dus ik hoop dat hij hier en daar nog een speler kan overtuigen (zoals Parker) om naar QPR te komen. Maar het blijft een gok natuurlijk, aangezien ik niet veel ken van de Engelse tweede klasse.
0 Vind ik leuk's
QPR in de top 3 lijkt mij wel een goede optie hoor, QPR heeft nog steeds een prima elftal en ik denk nog steeds 1 van de sterkste in de championship.
Voorin hebben ze nu nog steeds genoeg kwaliteit. Junior Hoilett, Zamora en Johnsson zijn prima spitsen. Daarnaast hebben ze Charlie Austin gekocht, de topscorer van Burnley van afgelopen seizoen. Austin scoorde de laatste 2 jaren voor Burnley liefst 40 keer, niet slecht in 2 seizoenen toch? Ze hebben Badboy Barton terug en hebben ervaring gekocht met Gary O'Neil en de aankomende transfer van Parker. Diakite, Mbia, Granero, Wright-Phillips en Jermaine Jenas lopen er ook nog steeds rond, stuk voor stuk goede middenvelders, zeker voor een niveau lager dan de premier league. Achterin zit wat mijn betreft het knelpunt, Danny Simpson is overgekomen van Newcastle, hij doet het tot nu toe prima, Onuoha en Traore zijn ook niet echt slecht maar niet echte toppers. Richard Dunne is overgekomen van Aston Villa om de ploeg achterin van meer stabiliteit te voorzien. Als ik alles zo op een rijtje zet, lijkt mij QPR gewoon titelkandidaat! Harry Houdini gaat het flikken
0 Vind ik leuk's
Almost Home
Zie Granero ook nog wel vertrekken. Hoilett ben ik trouwens wel fan van door z'n jaar bij Blackburn. Vond het ook onbegrijpelijk dat ie vorig jaar zo weinig speeltijd kreeg. Is meer een speler voor de linkerflank dan spits overigens. Misschien dat ie nu op een lager niveau, met minder zware concurrentie, Redknapp wel kan overtuigen.
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Ik heb ook 2 seizoensbets geplaats
Bet 1: Stake 22 euro
Celtic - Ross county , Celtic winst ( is al goed)
Ado den haag - PSV PSV winst ( is al goed)
Dortmund finishing in top 2
Watford will finish higher in league then Nottinghamforest and Wigan athletic
RvP topscorer Premier League
Bordeaux will finish higher then stade rennes
Galatasaray Kampioen
Millan will finish higher in league then Inter Milan and Fiorentina
Atletico madrid will finish in top 4
Quotering 223.27, 4911.92 possible winnings
Bet 2: stake 17
Werder Bremen will finish higher then Hoffenheim
Sporting Braga will finish in top 3
Swansea will finish higher then stoke city and Cardiff city
Marseille will finish in top 3
Zenith kampioen
Roma will finish higher then inter milan
Anderlecht kampioen
Valencia will finish higher then Sociedad and Bilbao
Quotering 562.83, 9995.81 possible winnings
0 Vind ik leuk's
Ook maar eens wat seizoensbets gezocht waarbij ik een leuke prijs zou behalen indien hij zou lukken.
Ik heb eerlijk gezegd wel wat meer ingezet bij combo 1 omdat ik daarbij wel een leuke kans zie om te lukken!
De andere zijn funbets die onmogelijk zijn, maar leuk om te volgen over het hele seizoen.
Singles waarbij ik denk toch een mooie winst van te maken:
> Top London Club: Chelsea @1.65 | Inzet: €100 | Return: €165
> Eredivisie kampioen: Ajax @2.30 | Inzet: €50 | Return: €115
> Winner ligue 1 w/o PSG/Monaco: Lyon @2.70 | Inzet: €50 | Return: €135
> Premier League top 4 topscorer: Soldado @5.30 | Inzet: €20 | Return: €106
> Bundesliga topscorer: Thomas Muller @16 | Inzet: €10 | Return: €160
> Serie A kampioen: AC Milan @6.20 | Inzet: €10 | Return: €62
> Champions League kampioen: Chelsea @12.50 | Inzet: €10 | Return: €125
Combo 1:
> Eredevisie kampioen: Ajax @2.30
> Premier League top 4 topscorer: Soldado @5.30
> Winner Ligue 1 without PSG/Monaco: Lyon @2.70
Quote: 32.91 | Inzet: €20 | Return: €658.26
Combo 2:
> Bundesliga topscorer: Thomas Muller @16
> Serie A kampioen: AC Milan @6.20
> Champions League kampioen: Chelsea @12.50
Quote: 1240 | Inzet: €10 | Return: €12400
Funbetje (Arsene Wenger to go) @1000 | Inzet: €1 | Return: €1000
0 Vind ik leuk's
Bij welke bookmaker heb je die weddenschappen geplaatst, Principito? Zitten er wel interessante tussen. De odd van Chelsea als top Londen club is veel hoger dan op Unibet, en Soldado in top 4 topschuttersstand is ook een mooie odd.
0 Vind ik leuk's
hypnotist86:
Bij welke bookmaker heb je die weddenschappen geplaatst, Principito? Zitten er wel interessante tussen. De odd van Chelsea als top Londen club is veel hoger dan op Unibet, en Soldado in top 4 topschuttersstand is ook een mooie odd.

Dat dacht ik ook. Te mooi om single ook te laten liggen & er gebruik van te maken. Odd nu ook al gedropt, op Betfair namelijk.
0 Vind ik leuk's
Ah jammer, dat is weer niet voor ons Belgen weggelegd...
0 Vind ik leuk's
Wenger to go @ 1000 zie ik nergens staan
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.