Risicoloos wedden op Anderlecht - Hadjuk, 16-12-2010, 2105hr
als ik het goed heb gelezen zet je 3-10 euro in op Anderlecht-Hadjuk, maakt niet uit wat als het maar geen live-bet is.
Als je dus je weddenschap verliest dan krijg je je geld terug, je moet dit wel weer 3x rond spelen om te incasseren.
Best leuke odds, denk dat Anderlecht wel wint maar die geeft slechts 1.37.
Beide helften scoren 2.10, Lukaku scoort 1.95, hc 0-1/1 geeft 2.02
vrij spel!
maar lees het even goed!
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Dus als je een bet zet op die wedstrijd van minimaal 3 euro tot maximaal 10 euro en je verliest die bet, dan krijg je je inzet terug?
Money management!
[quote]Dus als je een bet zet op die wedstrijd van minimaal 3 euro tot maximaal 10 euro en je verliest die bet, dan krijg je je inzet terug?
Is dit niet de aktie waarin iedereen die op een Champions League wed geld terug krijgt als de match in 0-0 eindigt ?
Is dit niet de aktie waarin iedereen die op een Champions League wed geld terug krijgt als de match in 0-0 eindigt ?
Toto Sigarenboer
risicoos wedden bestaat niet, volgens mijn bescheiden maar vooral intellectuele mening
Ook weer genieten op de volgende dag in de Kerstkalender bij Unibet. Vandaag wed je risicoloos op de wedstrijd van Anderlecht tegen Hajduk Split. Beide ploegen hebben de overwinning hard nodig.
Winnen de Belgen in eigen huis? Wed voor minimaal 3 euro en maak kans om je inzet terug te verdienen.. tot een maximum van 10 euro. Gewoon doen!
In de Groep waar Zenit stevig leidt is het eronder nog wel spannend. Anderlecht moet winnen om aansluiting te vinden bij AEK. Hajduk staat onderaan en zal moeten winnen. Beginnen ze een offensief in Brussel? Het kan alle kanten uit. We zijn benieuwd. Jij waarschijnlijk ook. Nu heb je dus een unieke kans om je inzet terug te krijgen als je de weddenschap verliest.
Je wedt mee op donderdag 16 december vanaf 00.01 tot en met de aanvang van de wedstrijd. 21:05 dus. Deze actie is niet geldig voor live weddenschappen. Het geld dat je eventueel terug krijgt dien je 3 keer rond te spelen voordat je het kunt overmaken of opvragen en is alleen geldig voor de eerste weddenschap.
=officiele artikel.
Volgens mij kun je dus gewoon 10 euro op score 5-3 zetten en dan 500 euro incasseren als het juist en anders krijg je je 10 eurie terug (die je wel eerst 3x moet rondspelen om hem vrij te krijgen).
Best leuk toch?
Winnen de Belgen in eigen huis? Wed voor minimaal 3 euro en maak kans om je inzet terug te verdienen.. tot een maximum van 10 euro. Gewoon doen!
In de Groep waar Zenit stevig leidt is het eronder nog wel spannend. Anderlecht moet winnen om aansluiting te vinden bij AEK. Hajduk staat onderaan en zal moeten winnen. Beginnen ze een offensief in Brussel? Het kan alle kanten uit. We zijn benieuwd. Jij waarschijnlijk ook. Nu heb je dus een unieke kans om je inzet terug te krijgen als je de weddenschap verliest.
Je wedt mee op donderdag 16 december vanaf 00.01 tot en met de aanvang van de wedstrijd. 21:05 dus. Deze actie is niet geldig voor live weddenschappen. Het geld dat je eventueel terug krijgt dien je 3 keer rond te spelen voordat je het kunt overmaken of opvragen en is alleen geldig voor de eerste weddenschap.
=officiele artikel.
Volgens mij kun je dus gewoon 10 euro op score 5-3 zetten en dan 500 euro incasseren als het juist en anders krijg je je 10 eurie terug (die je wel eerst 3x moet rondspelen om hem vrij te krijgen).
Best leuk toch?
thja moeilijk, als je wat wilt winnen, ga voor score zou ik zeggen.
Ik heb handicap 0-1 /1 gespeeld voor 1.94
dus dan win ik 9.40, niet veel maar alle beetjes helpen.
Ik heb handicap 0-1 /1 gespeeld voor 1.94
dus dan win ik 9.40, niet veel maar alle beetjes helpen.
De voorwaarden zijn ineens veranderd? nu krijg je maar 33% terug:S
dan pak ik Unibet aan ook!
als ze me niet uitkeren dan hebben ze een verkeerde aan me....
als ze me niet uitkeren dan hebben ze een verkeerde aan me....
Pak slaag? daar zou ik niet op rekenen hoor, schat eerder een nipte overwinning hajduks verdediging is bere sterk.
=