Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Ongeschreven betwetten

Kwam net weer een paar mooie verschijnsels tegen en vraag me af hoe andere bettors er tegen aan kijken.

• Bij een rode kaart, geld terughalen op overs en op unders zetten. Under 1 en 2 goals. Vaak winst.
  • '2 goals snel achter elkaar, er vallen geen goals meer', was een stelling hier op de chat. Als je dat in de gaten houdt blijkt dat idd vaak het geval. => Ik wacht vaak op een eerstvolgende goal om dan pas mee te gaan. Zodra ik er achter kom dat ik op een match bet, waarop eerder de 2 laatste goals vlak na elkaar vallen, cash ik idd in. Dan maar verlies. Regel komt vaak uit, behalve bij monsterscores niet, waar er altijd weinig tijd tussen goals zit.
  • Bij een klassieke omkeerstand (0-1 ht 2-1 in 2e ht), geen geld meer bijzetten op overs. Stand roest vaak vast bij die stand. Ook bij een 1-1 na een 0-0, 0-1 of 1-0 ruststand zet ik standaard een over 2,5. Voelt als een magneet dat die goal dan valt.
  • Bij hoge ruststand bv 7-0, zet ik bv under 8,5. Vaak zijn matches klaar en is de ruststand bijna als een eindsignaal. Soms krijg je dan een late toegift goal, maar daar blijft het verder dan ook bij.
  • Als in 1e ht underdog op 1-0 komt, zet ik meestal op over 2,5 total goals. Dan komt er vuur in de wedstrijd.

Benieuwd of jullie dit ook herkennen of andere betregels hebben voor jezelf.

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagdevito in 16-10-2020 10:45 Voetbal
in 16-10-2020 10:45 Voetbal
9 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Als het 7-0 is bij de rust, dan lijkt het niveauverschil me iets te groot om dan slechts naar bijv. 8-1 te gaan...

1 Vind ik leuk's
Work hard, play harder

Devito heeft gelijk maar zijn voorbeeld is een beetje ongelukkig gekozen. Als er 7 doelpunten vallen voor de rust dan zal de lijn eerder op 10 of 11 doelpunten liggen ipv 9. En dan is een winnende bet veel aannemelijker.

1 Vind ik leuk's
There will be more like me, I promise you. And we will bring hell to you and your kind. And my conscience is clear. I have no regrets. I live forever. I go to a better place.

Ik heb dit vaker in de gaten gehouden en het aantal doelpunten begint over het algemeen bij 4.

Tuurlijk moet je hier selectief te werk gaan, maar in heel veel wedstrijden waarbij er 4 goals voor rust gevallen zijn, vallen er na rust nog maar maximaal 2 goals.

Nog enkele ongeschreven wetten ( waarvan sommige heel logisch klinken en zijn ), maar wel statistisch onderbouwd :

• Goal binnen 10 minuten, dan valt er bijna altijd nog een goal in de wedstrijd
  • Bij een 0-0 ruststand en een eerste goal tussen minuut 46 - 60, betekent vaak dat er nog een goal valt daarna
  • Na een rode kaart ( voor minuut 60 ) valt er vrijwel altijd minimaal 1 goal.
  • Clubs spelen niet vaak 2 keer achter elkaar 0-0, zowel H2H niet als ook niet 2 keer achter elkaar thuis of 2 keer achter elkaar uit.

Houdt deze dingen altijd in je achterhoofd qua risico calculering als je een wedstrijd aan het kijken / volgen bent

Bericht gewijzigd door gulzig op vr 16 okt. 2020, 13:15
3 Vind ik leuk's

Die van de hoge ruststand, zie ik ook regelmatig met corners.

Dan zijn er vóór rust al 9 corners gevallen en ga ik makkelijk op over 17 of over 18 corners in totaal maar valt dat in de tweede helft ook nagenoeg stil...

1 Vind ik leuk's

Goed voorbeeld, echt onverklaarbaar die corners ook. Dat spelers in slotfases de achterlijn niet halen, omdat ze te vermoeid zijn en alles door de trechter gooien in het centrum vanaf ca 30 m is ook een reden. Favo clubs die achterstaan tegen dus underdogs kan je corners goed zetten. Maar bv bij Celtic werkt dat vaak ook niet. Vreemd verschijnsel.

0 Vind ik leuk's

Wel een grappig lijstje. Natuurlijk gaat dit niet altijd op, maar met sommige van je punten zit ik ook regelmatig in mijn hoofd tijdens livebetten.

1 Vind ik leuk's

Gisteren gebeurd 7-0 ht 7-0 ft

Vandaag gebeurd 0-7 ht 0-8 ft.

2x binnen 24 uur. Let er maar eens op. Je kunt er op spelen.

0 Vind ik leuk's

Vaker niet dan wel, zie mijn andere reactie. Na zo'n grote score in 1 helft is men vaak wel klaar met die match. Ik wacht dan eerst of er gescoord wordt in het begin van de 2e ht. Alleen dan is het de moeite waard om door te spelen op goals. Vandaag een 0-8 in de 67e minuut, ik stonk er in... na de 67e minuut geen goals meer en dat gebeurt zó vaak. Vandaar dat ik het noem. Volgende keer als jij over 10 goals zet en er wordt niet gescoord, denk dan nog maar eens aan dit topic. ;)

0 Vind ik leuk's

Zeker, bij het live betten zijn dit de soort verschijnselen die je in de gaten houdt. Het gaat er vooral om hoe de bookmakers deze oppakken. Vaak zie je inderdaad dat de lijn voor corners hoog komt te staan als het snel gaat. Dan kun je op de unders value halen.

Voor een statische onderbouwing moet je een van de onderwerpen structureel pakken voor bijvoorbeeld 10 competities voor een maand. Dat is makkelijker voor een halftime score met 4 doelpunten verschil bij rust dan voor een wedstrijd met meer dan 8 corners voor rust. Maar zo'n topic zou ik wel interessant vinden. Misschien ook kijken hoe bijvoorbeeld 888 en Stars ermee omgaan.

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.