Oefenwedstrijden van de Eredivisie
Na een lange tijd waarin geen Nederlands betaald voetbal werd gespeeld, begint op 1 augustus de oefenperiode van de Ere Divisie en Keuken Kampioen Divisie. Wat zijn jullie verwachtingen van deze oefenperiode?
Veel of weinig doelpunten, kaarten blessures en dergelijke? Kortom, waarop zullen we gaan wedden?
Weinig kaarten, rest is uiteraard lastig inschatten, er wordt nergens om gespeeld dus geen idee hoe de teams uit de bus komen.
Beter blijf je er ver van weg, als je op goals wil zetten zet dan op overs
Ik heb gisteren deze (oude) reportage over matchfixing bekeken, vooral de oefenwedstrijden (waarschijnlijk ook in NL) worden gefixt, hoe moeilijk ook te bewijzen. Het blijft bijzonder hoe weinig justitie hier mee kan (of wil) doen. Ik blijf in ieder geval bij de oefenwedstrijden weg.
of je moet een club voor 110% volgen zodat je alle inside info hebt.
ik heb jullie zo net voor de start van vorig/huidig seizoen een tipje kunnen geven van een oefenmatch in Belgie waar de odd serieus verkeerd was en de handicap ook veeeeeel te hoog lag.
Dan kan je wel iets verdienen, maar voor de rest zonder inside info ga ik er ook zeker niet te veel op betten.