Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Major League Soccer 2014

Hallo
Ik ben Juul1982, komend weekend start er weer een nieuwe seizoen van de Major League Soccer.
Ik woon en werk en enkele jaren in de Verenigde Staten en zal voor jullie zoveel mogelijk wedstrijden voorbeschouwen.
Mijn eerste voorbeschouwingen kan je al vinden op deze site.
Voor verdere vragen/opmerkingen --> pm
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagjuul1982 in 27-02-2013 00:08 Voetbal
in 27-02-2013 00:08 Voetbal
53 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Succes! :)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Leuk :d
Ben benieuwd (y)
0 Vind ik leuk's
Welkom en veel succes Juul!
0 Vind ik leuk's
Bedankt voor de tip van Columbus (0-3)
Je leek wel erg zeker van die tip, heb hem Draw no bet genomen op Unibet
Doe zo verder!!
Charlie19901
0 Vind ik leuk's
De eerste 2 voorbeschouwingen voor speeldag 2 kan je vanaf nu vinden via de onderstaande links :
https://www.voetbalwedden.net/voorbeschouwing/toronto-fc-sporting-kansas-city-09-03-2013/
https://www.voetbalwedden.net/voorbeschouwing/colorado-rapids-philadelphia-union-10-03-2013/
De volgende wedstrijden zullen tevens snel online komen
(y) (y)
0 Vind ik leuk's
Waar woon je in Amerika als ik vragen mag? Ga je zeker volgen dit MLS seizoen! Succes!!
0 Vind ik leuk's
voorbeschouwingen zien er netjes uit, ga je volgen!
0 Vind ik leuk's
Vanwaar ben je in de VS?
Ik heb Nederlandse ouders en ben geboren en getogen in de US
Ik woon in Chicago City en ben door de jaren heen supporter van Chicago Fire geworden
Je voorbeschouwingen zien er goed uit en ook in de tips kan ik me wel vinden
Tip : Chicago Fire wint!!!
0 Vind ik leuk's
juul1982:

Ten eerste erg leuk dat je voor ons Major League voorbeschouwingen gaat schrijven, een mooie aanwinst. Ik stel voor dat mensen ook in dit topic vragen over deze competitie aan je kunnen stellen, dan heeft iedereen er wat aan en voorkom je dat je meerdere dezelfde vragen krijgt per pm.
Ideetje?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
juul1982:

Ten eerste erg leuk dat je voor ons Major League voorbeschouwingen gaat schrijven, een mooie aanwinst. Ik stel voor dat mensen ook in dit topic vragen over deze competitie aan je kunnen stellen, dan heeft iedereen er wat aan en voorkom je dat je meerdere dezelfde vragen krijgt per pm.
Ideetje?

Helemaal goed (y) (y)
WallieA:
Waar woon je in Amerika als ik vragen mag? Ga je zeker volgen dit MLS seizoen! Succes!!

Ik heb 2 jaar in Washington gestudeerd, en sinds 5 jaar woon ik in New York
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.