Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Jupiler League 2010/2011

Dit forum topic is bedoeld voor de Jupiler League seizoen 2010/2011
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 13-07-2010 07:36 Voetbal
in 13-07-2010 07:36 Voetbal
88 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Mijn verrassing voor vanavond:

Zwolle - Emmen X2 voor 3,80
Zonder Sjoerd Ars vind ik Zwolle een stuk minder sterk. Tevens zit er bij mij de wedstrijd Volendam - Emmen 2-4 nog vers in mn gedachten dus deze ploeg kan wel stunten ;)
0 Vind ik leuk's
[quote]Mijn verrassing voor vanavond: Zwolle - Emmen X2 voor 3,80 Zonder Sjoerd Ars vind ik Zwolle een stuk minder sterk. Tevens zit er bij mij de wedstrijd Volendam - Emmen 2-4 nog vers in mn gedachten dus deze ploeg kan wel stunten ;)

hehe had ik toch mooi gelijk dat Emmen ging winnen ;)
0 Vind ik leuk's
idd nice onzemichael had toch wel winst voor fczwolle verwacht:P
0 Vind ik leuk's
=
Het is niet dat Zwolle Ars mistte, want er werd alsnog 3 keer gescoord. Dat moet meer dan genoeg zijn als FC Zwolle zijnde tegen, met alle respect, FC Emmen. Drie persoonlijke fouten hebben Zwolle de das om gedaan want FC Emmen heeft voetballend niet veel laten zien. Echter heeft Zwolle, op de eerste 25 minuten na (die werkelijk waar fenomenaal waren) dat ook niet gedaan.
0 Vind ik leuk's
Vanavond Den Bosch - FC Zwolle. Vertrek straks met de auto richting Den Bosch om daar in het uitvak plaats te gaan nemen, heb er erg veel zin in.

De selectie van Zwolle is er na de zeperd van vrijdag erg op gebrand om de drie punten mee naar huis te nemen. Sjoerd Ars gaat weer mee naar Den Bosch, maar zal nog op de bank beginnen. Afgelopen week verloor hij zijn pasgeboren dochtertje. Ook Joey van den Berg ontbreekt na zijn rode kaart tegen FC Emmen, maar Yanic Wildschut heeft zich al meerdere malen (o.a. tegen FC Twente) een waardig vervanger bewezen. Het veld in Den Bosch ligt er prima bij; het is een beetje zacht en nat, prima voor het tiktak-voetbal wat Zwolle graag speelt.

Den Bosch staat op een negende plaats en presteert de laatste tijd ondermaats; er wordt eigenlijk alleen maar gelijkgespeeld. Ik zie daarom goede kansen voor Zwolle en een quote van 2.10 is dan ook te sappig om te laten liggen.
0 Vind ik leuk's
Ja erg sappig. Plus het feit dat Den Bosch voor het laatst won van FC Zwolle 6 jaar geleden. veel plezier en bedankt voor de extra info :)!
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Morgen weer een leuke speelronde in de jupiler league; ga denk ik voor een X bij rbc- fc volendam. schat rbc thuis niet lager maar ook niet sterker in dan fc volendam met daarbij in de gedachte dat fc volendam de laatste 5 wedstrijden niet wist te winnen, dus denk ik X, die ik waarschijnlijk ook ga zetten, duim voor me (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.