Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Jupiler League 2010/2011

Dit forum topic is bedoeld voor de Jupiler League seizoen 2010/2011
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 13-07-2010 07:36 Voetbal
in 13-07-2010 07:36 Voetbal
88 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Battes goed onderbouwde uitleg!
Denk wel dat ik deze met je mee ga spelen maar wacht nog even op andere tips..?
ik zat te denken aan Helmond Sport handicap tegen Fortuna sittard?
sittard is erg zwak vandaar.....
wat denken jullie?
0 Vind ik leuk's
Against modern Football
[quote]Sjoerd Ars scoort @ 2.80 (Heeeeeerlijke notering! Ars neemt alle strafschoppen en staat altijd op de juiste plek, aanspeelpunt van de ploeg)

Deze speel ik zeker met je mee. Bedankt voor de tip!
Ik speel deze op 3/10.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Battes goed werk, bet zeker mee. Ben er vanavond overigens ook bij, in welk vak zit je?
0 Vind ik leuk's
Aziatisch gehandicapt
[quote]Battes goed werk, bet zeker mee. Ben er vanavond overigens ook bij, in welk vak zit je?
Op Noord uiteraard!

[quote]Battes goed onderbouwde uitleg!
Denk wel dat ik deze met je mee ga spelen maar wacht nog even op andere tips..?
ik zat te denken aan Helmond Sport handicap tegen Fortuna sittard?
sittard is erg zwak vandaar.....
wat denken jullie?
Helmond Sport thuis is een zeer lastig te kloppen ploeg, voor Fortuna zal dit niet anders zijn. Fortuna mist ook Dadda, Wintjens (eerste doelman) en Liard. Helmond Sport heeft een volledig fitte selectie (alleen verdediger Sjoerd Winkens ontbreekt wegens een schorsing). Een -1 handicap zal daarom zeker te doen zijn!
0 Vind ik leuk's
Ik hoop dat Zwolle wint :d zal leuk zijn. Ik kom ook nog wel een wedstrijd kijken dit seizoen.. Denk tegen de Eagles (y) Succes vanavond
0 Vind ik leuk's
Ars idd gescoord. Goede Tip. 10 euro op gezet. Toch eigenlijk een zekerheid. :)
0 Vind ik leuk's
Ondanks verlies van psv :-@
toch nog wel een goeie gok avond gehad:
Fc Zwolle, Cambuur, Helmond (0-1) @5.29 5/10 = 21,- uitbetaald (h)
0 Vind ik leuk's
Against modern Football
Zwolle heerlijke wedstrijd gespeeld met af en toe combinaties om je vingers bij af te likken. Score had hoger uit moeten vallen (7-1 was niet eens geflatteerd geweest) maar schitterende avond gehad. Altijd de vrije man vinden, een keer raken, defensief op de goede plaats, positiespel klopt. Zwolle speelt beter voetbal dan menig Eredivisieploeg en als ze dit vol kunnen houden (dat is natuurlijk de vraag) zullen met grote afstand kampioen worden. Maar het seizoen is nog lang. Maar mijn tip voor de wedders; hou Zwolle in de gaten! ;)

En gefeliciteerd aan degenen die met mijn bets mee gegaan zijn :P was lekker cashen vanavond!
0 Vind ik leuk's
[quote]Ondanks verlies van psv :-@ toch nog wel een goeie gok avond gehad: Fc Zwolle, Cambuur, Helmond (0-1) @5.29 5/10 = 21,- uitbetaald (h)

Gefeliciteerd! Ik zal Zwolle zeker in de gaten houden en ben blij dat Sjoerd Ars het eerste doelpunt maakte.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Paar mooie wedstrijden qua quoteringen morgen maar denk dat er niet gespeeld zal gaan worden met dit weer.... :-(
0 Vind ik leuk's
Against modern Football

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.