Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Jupiler League 2010/2011

Dit forum topic is bedoeld voor de Jupiler League seizoen 2010/2011
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 13-07-2010 07:36 Voetbal
in 13-07-2010 07:36 Voetbal
88 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Zie tip: Veendam - GAE hierboven

Verder zie ik Cambuur moeiteloos winnen thuis van Emmen, Cambuur won vorige week knap van Dordrecht uit en Emmen verloor kansloos van Zwolle thuis (0-3). Denk zelf aan een nulletje of 3/4 dus ga misschien voor een handicap cambuur -2, helaas is de quotering hiervoor nog niet bekend bij bwin, wel bekend de quotering voor overwinning Cambuur: 1,31 , niet echt te moeite waard.Wachten op de handicap dan!
0 Vind ik leuk's
Emmen is het seizoen echt heel slecht begonnen. Het speelde zelfs gelijk tegen hoofdklasse WKE uit Emmen.

Ik speel de +3.5 op deze wedstrijd tegen 2,35 bij Bwin.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Excelsior Rotterdam - NEC Nijmegen B I 2 2,25
Cambuur Leeuwarden - FC Emmen (0-1) B I 1 1,76 ( handicap )
Sparta Rotterdam - Almere City FC (0-1) B I 1 2,00 ( handicap )
Bayern München - VfL Wolfsburg B I 1 1,52

is deeze veilig?
0 Vind ik leuk's
NEC zie ik ook wel winnen,cambuur ook wel met meer dan 2 verschil, Sparta weet ik nog zo niet tegen Almere, want die speelde vorige week heel leuk, met erg aanvallend voetbal. Al is Sparta natuurlijk wel sterker,maar begin van het seizoen en die van Almere City willen zich bewijzen... die vind ik lastig dus. Bayern wint wel van Wolfsburg.

Veilig is het nooit, maar deze ziet er goed uit,kleine twijfel bij Sparta,maar zie ze ook wel winnen,2verschilkan zomaar aangezien die vvan Almere ook willen aanvallen...
0 Vind ik leuk's
de over bij sparta-almere was wel snel binnen zeg haha
0 Vind ik leuk's
Zo, nooit verwacht dat Sparta zo dik zouden winnen :-| Best een held die Voskamp, ook al denk ik dat iedere speler ze er wel zo in zou leggen..
0 Vind ik leuk's
Ik zou Voskamp pas als held bestempelen wanneer hij er meer inlegt dit seizoen en belangrijk is voor Sparta. Verder best leuk die 12-1... Zo zijn wij eens afgedroogd in Heerenveen door SV Alves
0 Vind ik leuk's
Johan Voskamp tutututu! Haha, wat een held. Eindelijk weer een keer genieten op 't Kasteel. Maar wat was de Almere City slecht zeg.

Maar goed over op het wedden weer :-$

Programma van volgende week:
FC Zwolle BV Veendam
FC Dordrecht Helmond Sport
FC Eindhoven Fortuna Sittard
SC Cambuur AGOVV
RBC Roosendaal Sparta
Almere City FC Go Ahead Eagles
FC Emmen MVV
FC Volendam Telstar
FC Den Bosch RKC Waalwijk

En deze aankomende maandag heb je uiteraard ook nog FC Zwolle - MVV
0 Vind ik leuk's
FC Zwolle - MVV
MVV is met een dikke achterstand aan de competitie begonnen. Zwolle heeft uitgesproken dat het graag z.s.m. weer naar de Eredivisie wil. MVV speelde de eerste wedstrijd gelijk tegen Volendam en Zwolle won de uitwedstrijd bij Emmen met 3-0. De odds voor winst Zwolle, dat de eerste thuiswedstrijd van het seizoen speelt, staan op 1.45.

Voor volgende week is dit mijn inschatting:
FC Zwolle BV Veendam: 1
FC Dordrecht Helmond Sport: 2
FC Eindhoven Fortuna Sittard: 1
SC Cambuur AGOVV: 1
RBC Roosendaal Sparta: 2
Almere City FC Go Ahead Eagles: 2
FC Emmen MVV: X
FC Volendam Telstar: 1X
FC Den Bosch RKC Waalwijk: X2
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ik heb het idee dat je online veel winst kunt maken door te wedden op Jupiler League wedstrijden. Deze week heb ik bijvoorbeeld gebruik gemaakt van de wedstrijden Veendam - GAE en Fortuna - Den Bosch.

Kreeg 2.9 voor GAE en 2.2 voor Den Bosch. Ik verwachtte dat ze beiden redelijk makkelijk zouden winnen en dat hebben ze ook gedaan. Ruim gewonnen zelfs.

Nu heb ik de odds van die hele week meteen nagekeken. Ik krijg het idee dat de mensen op Betfair geen idee hebben hoe de Jupiler League in elkaar zit. Je kunt relatief hoge odds vangen voor redelijk voorspelbare wedstrijden!

Voor morgen (of eigenlijk vandaag; ik schrijf dit om 2:19) kun je 1.50 vangen voor Zwolle tegen Maastricht. Wat in mijn ogen een makkelijk potje zal worden. Behoorlijk odds.

Iemand dit ook opgevallen?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.