Aanmaakdatum (oplopend)
10
mole5:
Ik vind hem zo slecht nog niet.. Realistisch is ie wel, maar riskant natuurlijk ook. De kans is klein, maar ik hoop voor je dat geluk aan je zij staat!
zulke dingen slaan echt helemaal nergens op je wint nog eerder de lotto als zo een kansloze combiIk vind hem zo slecht nog niet.. Realistisch is ie wel, maar riskant natuurlijk ook. De kans is klein, maar ik hoop voor je dat geluk aan je zij staat!
kevinio1991:
mole5:
Ik vind hem zo slecht nog niet.. Realistisch is ie wel, maar riskant natuurlijk ook. De kans is klein, maar ik hoop voor je dat geluk aan je zij staat!
zulke dingen slaan echt helemaal nergens op je wint nog eerder de lotto als zo een kansloze combiIk vind hem zo slecht nog niet.. Realistisch is ie wel, maar riskant natuurlijk ook. De kans is klein, maar ik hoop voor je dat geluk aan je zij staat!
MOLE5, bedankt dude:-)
Kevinio1991, het zal wel met je leeftijd te maken hebben, maar wat jij zegt klopt statistisch niet. Ik vind deze combomatie van wedstrijden uiterst realistisch hoor. Misschien schrikken die gelijke spelen je af?
Ik speel alleen maar zogenaamde "fantasie-bonnen". Dit omdat ik ervan overtuigd ben, dat dit zowat de enige manier is die enigszins, mogelijkerwijs, plusminus, bij benadering winstgevend KAN zijn op de langere termijn. zie het maar in het licht van pot-od
toto-moto:
kevinio1991:
MOLE5, bedankt dude:-) Kevinio1991, het zal wel met je leeftijd te maken hebben, maar wat jij zegt klopt statistisch niet. Ik vind deze combomatie van wedstrijden uiterst realistisch hoor. Misschien schrikken die gelijke spelen je af?mole5:
vind meer de qoute van 600+ lachwekkend
@ Wedder ....interessante combi!!
maar ik raad je het echt aan om ze ook in 3-4-5 en 6voudige combi te spelen!! dan ga je neit extra balen als je net 1 fout hebt ;)
maar ik raad je het echt aan om ze ook in 3-4-5 en 6voudige combi te spelen!! dan ga je neit extra balen als je net 1 fout hebt ;)
heb nog snel deze gespeeld :P
Bate Borisov - Paris SG 12 (1,33)
Benfica - VfB Stuttgart 12 (1,22)
BeÅŸiktaÅŸ A.Åž. - Dynamo Kyiv 12 (1,33)
Lech Poznań - S.C. Braga X2 (1,54)
SC Anderlecht - Ajax 12 (1,30)
Napoli - Villarreal 12 (1,33)
Inzet: 2,50
Totale notering: 5,75
Totaal mogelijke uitbetaling 14,37 €
overal een winnaar ,enkel braga mag gelijk spelen :P
Bate Borisov - Paris SG 12 (1,33)
Benfica - VfB Stuttgart 12 (1,22)
BeÅŸiktaÅŸ A.Åž. - Dynamo Kyiv 12 (1,33)
Lech Poznań - S.C. Braga X2 (1,54)
SC Anderlecht - Ajax 12 (1,30)
Napoli - Villarreal 12 (1,33)
Inzet: 2,50
Totale notering: 5,75
Totaal mogelijke uitbetaling 14,37 €
overal een winnaar ,enkel braga mag gelijk spelen :P
Wedden om te winnen
&
Winnen om te wedden
kiki:
@ Wedder ....interessante combi!! maar ik raad je het echt aan om ze ook in 3-4-5 en 6voudige combi te spelen!! dan ga je neit extra balen als je net 1 fout hebt ;)
@ Wedder ....interessante combi!! maar ik raad je het echt aan om ze ook in 3-4-5 en 6voudige combi te spelen!! dan ga je neit extra balen als je net 1 fout hebt ;)
Heb ik ook wel gedaaan hoor. Speel al deze wedstrijden ook live.
Ik speel alleen maar zogenaamde "fantasie-bonnen". Dit omdat ik ervan overtuigd ben, dat dit zowat de enige manier is die enigszins, mogelijkerwijs, plusminus, bij benadering winstgevend KAN zijn op de langere termijn. zie het maar in het licht van pot-od
vw-crew:
suprer:
leverkusen en twente gaan beide verliezen hoor in de vrieskou
Nee, ga er niet vanuit. Beide ploegen hebben beiden meer kwaliteit in huis dan de tegenstanders. Daarnaast hebben Rubin Kazan en Kharkiv (waar ik zowieso geen hoge pet van op heb) al een tijdje geen officiële wedstrijd meer gespeeld. leverkusen en twente gaan beide verliezen hoor in de vrieskou
In ieder geval respect voor vw-crew. Leverkusen heb ik ook gespeeld, maar mijn geld op Twente in die vrieskou zou ik nooit hebben gezet. Effe hopen dat Benfica dan maar scoort (1-1 nu) voor vw-crew.
vw-crew:
Ik heb voor vanavond deze combi tegen €3.09 bij Bwin (inzet 2/10):
Rubin Kazan - FC Twente [X2]
Metallist Kharkiv - Bayer Leverkusen [X2]
Benfica - VfB Stuttgart [1]
Ik heb voor vanavond deze combi tegen €3.09 bij Bwin (inzet 2/10):
Rubin Kazan - FC Twente [X2]
Metallist Kharkiv - Bayer Leverkusen [X2]
Benfica - VfB Stuttgart [1]
Bingo :-)
suprer:
Correct me if i'm wrong.t
Correct me if i'm wrong.t
Bij deze :-)
Hakuna Matatttta.
Hebben de Nederlandse ploegen het al met al toch niet slecht gedaan. Uiteraard was voor de goede resultaten een hoop geluk nodig zonder geluk in het voetbal kom je echt nergens. Het gelijkspel van PSV ook kwam echt letterlijk uit de lucht vallen :p
Unibet
voetbalfan:
Hebben de Nederlandse ploegen het al met al toch niet slecht gedaan. Uiteraard was voor de goede resultaten een hoop geluk nodig zonder geluk in het voetbal kom je echt nergens. Het gelijkspel van PSV ook kwam echt letterlijk uit de lucht vallen :p
Niet slecht gedaan? Briljant gedaan bedoel je! Twente wint uitwedstrijd met 2-0 en moet raar lopen als ze niet doorgaan. Hetzelfde geldt voor Ajax en PSV (die de moeilijkste loting heeft op papier) heeft met een 2-2 uitslag een mooie stap gezet naar de volgende ronde.
Europese punten voor Nederland waardoor we hopelijk over 2 seizoenen een extra team naar Europa mogen afvaardigen.
Hakuna Matatttta.