Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Algoritme (en tips) voor wedden op voetbal wedstrijden

Goedemorgen,

In dit topic zal ik regelmatig mijn betjes plaatsen en deze ook vaak toelichten.

Goed om te weten:

• Mijn weddenschappen zijn puur algoritmisch en data afhankelijk.
  • Ik maak groepen van 10 wedstrijden, die ik in chronologische volgorde plaats. Hierdoor kan ik de doelpuntenflow goed volgen.
  • Ik ga uit van gemiddeldes van 25 doelpunten per 10 wedstrijden.
  • De weddenschappen zullen vooral halftime bets en total bets zijn. Dit is afhankelijk van odds en andere scenario's.
  • Ik reserveer een budget per scenario. Dus af en toe kan ik erg laag openen, om later wat meer geld in te zetten.
  • Mijn bevindingen zijn ondersteund door een database van ongeveer 3 seizoenen.

Tijd om te beginnen!

6 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagGreekhead in 30-08-2020 09:33 Voetbal
in 30-08-2020 09:33 Voetbal
23 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Wat leuk, ga je topic zeker volgen. Kan je meer vertellen over de basis van het algoritme? Wat zijn de factoren die van invloed zijn op de uitkomsten (je wedtips)? En heb je al historische resultaten? Speel je specifieke competities of landen?

Nogal wat vragen maar ben gewoon benieuwd & nieuwsgierig omdat ik algoritmes mooi vind (kan ze niet zelf maken).

1 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!
Op zo. aug.. 2020, 11:56 schreef Greekhead:

Jiangsu Suning +2.5 total goals @1.74

Inleg 40

Wat bedoel je met inleg "40". Op basis van wat is "40"? Van je totale bankroll?

0 Vind ik leuk's

Ga het volgen

0 Vind ik leuk's
Op zo. aug.. 2020, 15:15 schreef Greekhead:
Op zo. aug.. 2020, 14:30 schreef jeronimo:
Op zo. aug.. 2020, 11:56 schreef Greekhead:

Jiangsu Suning +2.5 total goals @1.74

Inleg 40

Wat bedoel je met inleg "40". Op basis van wat is "40"? Van je totale bankroll?

Op basis van euro's :)

Heb een bankroll van rond de 25k, maar de bets die ik deel zal ik baseren op een bankroll van rond de 2k. Dan kunnen meerdere leden meespelen als ze dat willen.

Is het dan niet slimmer om een notatie van 1/10 (20 euro in jouw geval bij een bankroll van 2000 euro), 4/10 (80 euro in jouw geval) of 10/10 (200 euro in jouw geval) aan te houden? Dan kan iedereen op basis van zijn/haar eigen bankroll precies weten hoeveel er in euro's ingezet moet worden. Absoluut gezien zijn er verschillen, relatief is de inzet dan gelijk. 😃

Bericht gewijzigd door jeronimo op zo 30 aug. 2020, 13:42
0 Vind ik leuk's
Op zo. aug.. 2020, 16:22 schreef Greekhead:

Iedereen kan al precies weten hoeveel zij moeten inzetten, door de inzet als percentage van 2.000 te nemen.

Snap ik, maar het is toch makkelijker als jij het percentage van jouw bankroll aangeeft? Dan hoeft niet iedereen het zelf vanuit jouw bankroll te berekenen. Of mis ik iets?

0 Vind ik leuk's

ik ga je ook volgen

0 Vind ik leuk's

Ook ik vind dit interessant en ga het volgen!

0 Vind ik leuk's

@Greekhead helemaal goed 😀👌

0 Vind ik leuk's

Ben ik de enige die geen tips voorbij ziet komen en geen berichten van greekhead? Behalve het eerste bericht.

Ben het met Jeronimo eens, units van 1 t/m 10 is het overzichtelijkste voor allen denk ik.

0 Vind ik leuk's

Griekhoofd terug onder engelse variant?

1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.