afgelopen weekend (6/7 februari 2010)
Wat vonden jullie van de wedstrijden afgelopen weekend, waren de uitslagen naar verwachting of vielen ze weer tegen net zoals vorig weekend?
de wedstrijden die ik goed had waren:
Real Madrid
Barcelona
Valencia
Osasuna
Mallorca
Bayern München
Stuttgart
Palermo
Inter
Sampdoria
Roma
Montpellier
Lens
Nac Breda
PSV
Man Utd
Foute wedstrijden:
Sevilla
Bayer Leverkussen
Schalke 04
Dortmund
Napoli
Auxerre
Groningen
Heb ik hele domme fouten gemaakt door bijvoorbeeld op Auxerre in te zetten die met 5-0 verloor...?? of was het gewoon puur geluk voor Grenoble en had ik goed ingezet?
de wedstrijden die ik goed had waren:
Real Madrid
Barcelona
Valencia
Osasuna
Mallorca
Bayern München
Stuttgart
Palermo
Inter
Sampdoria
Roma
Montpellier
Lens
Nac Breda
PSV
Man Utd
Foute wedstrijden:
Sevilla
Bayer Leverkussen
Schalke 04
Dortmund
Napoli
Auxerre
Groningen
Heb ik hele domme fouten gemaakt door bijvoorbeeld op Auxerre in te zetten die met 5-0 verloor...?? of was het gewoon puur geluk voor Grenoble en had ik goed ingezet?
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Zoals eerder in dit topic al aangegeven gaan combi's met 7 wedstrijden erg vaak fout.
Al zijn de clubs Real Madrid, Barcelona, Valencia, Bayern München, Inter, PSV, Man Utd en Schalke 04 in een combi er maakt meestala ltijd wel een grote club een misstap.
Dus ik zou de combi's iets kleiner gaan houden over wat minder wedstrijden.
Al zijn de clubs Real Madrid, Barcelona, Valencia, Bayern München, Inter, PSV, Man Utd en Schalke 04 in een combi er maakt meestala ltijd wel een grote club een misstap.
Dus ik zou de combi's iets kleiner gaan houden over wat minder wedstrijden.
Toto Sigarenboer
ik heb nu 70 euro ingezet op de volgende wedcoupon in tripple vorm:
Real Madrid 1.27, Barcelona 1.65, Groningen 1.35, AZ 1.50, Montpellier 1.47, Lille 1.26, Porto 1.45, Braga 1.55, Anderlecht 1.57, Borrusia monchengladbach 1x 1.28, Bayern München 1.33 en Bayerleverkussen 1.67 en dan alles in triple vorm, bijv AZ, Lille en Braga...
Real Madrid 1.27, Barcelona 1.65, Groningen 1.35, AZ 1.50, Montpellier 1.47, Lille 1.26, Porto 1.45, Braga 1.55, Anderlecht 1.57, Borrusia monchengladbach 1x 1.28, Bayern München 1.33 en Bayerleverkussen 1.67 en dan alles in triple vorm, bijv AZ, Lille en Braga...
Nielsy ik heb ook iets van 50euro dit weekend succes he!
jij ook succes eh,, het is me laatste hoop