Aanmaakdatum (oplopend)
10
kan de wedstrijd ook niet vinden in me totoboekje :s
[quote]kan de wedstrijd ook niet vinden in me totoboekje :s
Welkom pokerface op voetbalwedden leuk om je erbij te hebben. Ook al zo'n poker fanaat? Ik speel zelf ook regelmatig online en vind het een te gek spelletje al is de edge voor No Limit Holdem al lang niet meer wat het geweest is.
Welkom pokerface op voetbalwedden leuk om je erbij te hebben. Ook al zo'n poker fanaat? Ik speel zelf ook regelmatig online en vind het een te gek spelletje al is de edge voor No Limit Holdem al lang niet meer wat het geweest is.
Toto Sigarenboer
:) als san marino wint dan is die wedstrijd verkocht:) ! dat kan niet anders!:) ik denk 0-5
sjonge jonge.. als ik nou gewoon een miljardje had ingezet..
Forza Inter
[quote]:) als san marino wint dan is die wedstrijd verkocht:) ! dat kan niet anders!:) ik denk 0-5
Als partizanbeograd nou eens een miljardje had ingezet...dan hadden we hier me z'n allen feest kunnen vieren en wat tropische eilandjes kunnen kopen. Nog ingezet op 0-5 partizan?
Als partizanbeograd nou eens een miljardje had ingezet...dan hadden we hier me z'n allen feest kunnen vieren en wat tropische eilandjes kunnen kopen. Nog ingezet op 0-5 partizan?
Hakuna Matatttta.
Nee 1.01 ik ook niet vind er niks aan. Ook de 1.13 van Nederland tegen Finland vind ik niet de moeite waard al zal Nederland vast wel gaan winnen. Wellicht zijn er met handicap nog leuke weddenschappen op Nederland-Finland maar heb nu geen tijd meer om dat te bekijken omdat ik ga trainen.
Toto Sigarenboer
[quote]Nee 1.01 ik ook niet vind er niks aan. Ook de 1.13 van Nederland tegen Finland vind ik niet de moeite waard al zal Nederland vast wel gaan winnen. Wellicht zijn er met handicap nog leuke weddenschappen op Nederland-Finland maar heb nu geen tijd meer om dat te bekijken omdat ik ga trainen.
Beter dat je niet te hoge handicap weddenschappen hebt afgesloten. Was niet veel bijzonders deze wedstrijd maar wel weer 3 puntjes...
Beter dat je niet te hoge handicap weddenschappen hebt afgesloten. Was niet veel bijzonders deze wedstrijd maar wel weer 3 puntjes...
Hakuna Matatttta.
Idd, zo'n weddenschappen sluit ik ook zelden af. Er bestaan hopen weddenschappen met 1.01 als notering, maar uiteindelijk loopt het wel een keertje slecht af.