Vragen over Moneybookers / Skrill
Goedemiddag!
Ik ben nieuw met moneybookers, maar volgens vele van jullie is dit aan te raden om te gebruiken bij online gokken. Nu heb ik nog een paar vragen over skrill.
- Klopt het als je een account aanmaak, dat je dan €10 jaarlijks moet betalen?
- Klopt het dat als je geld gewonnen heb en het bedrag op Skrill overboek en daarna naar je bankrekening, dat je dan 1,8% moet betalen op het bedrag dat je naar je rekening stort?
- Daarnaast zou ik graag jullie persoonlijke (indien je bij Skrill zit) ervaringen horen over Skrill.
Alvast bedankt voor de moeite!
Groet,
Vincent
Ik ben nieuw met moneybookers, maar volgens vele van jullie is dit aan te raden om te gebruiken bij online gokken. Nu heb ik nog een paar vragen over skrill.
- Klopt het als je een account aanmaak, dat je dan €10 jaarlijks moet betalen?
- Klopt het dat als je geld gewonnen heb en het bedrag op Skrill overboek en daarna naar je bankrekening, dat je dan 1,8% moet betalen op het bedrag dat je naar je rekening stort?
- Daarnaast zou ik graag jullie persoonlijke (indien je bij Skrill zit) ervaringen horen over Skrill.
Alvast bedankt voor de moeite!
Groet,
Vincent
in 26-09-2013 11:06 Storten, inzetten en uitbetalen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Bij SKRILL had ik dat ook maar is nu allemaal goed gekomen...moest weken wachten op die brief met code om mijn adres te verifieren en dat micro-bedrag wat ze op je rekening storten om je bank te verifieren duurde ook heel lang voor t erop stond...In die tussentijd heb ik ook een neteller-account aangemaakt en dat ging heel soepel en snel...Nu heb ik ze dus beide maar gebruik t liefst neteller omdat ik daar een beter gevoel bij heb... (h)
Ik heb een skrill kaart maar weet niet hoe ik deze kan gebruiken, wie kan me helpen
Hee allen,
We hebben vandaag contact met Moneybookers gehad en ze erkennen dat de support reactietijden momenteel achterlopen bij wat ze voor ogen hebben. Ze werken er hard aan maar kunnen op dit moment niet voorkomen dat je iets langer op een reactie moet wachten dan voorheen.
Mocht je echt een acuut probleem hebben (en langer dan 1 week!!) nog geen reactie hebben ontvangen, neem dan even contact met me op. Mogelijk kunnen we bemiddelen. Maar let op: alleen als je langer dan 1 week GEEN reactie hebt ontvangen.
We hebben vandaag contact met Moneybookers gehad en ze erkennen dat de support reactietijden momenteel achterlopen bij wat ze voor ogen hebben. Ze werken er hard aan maar kunnen op dit moment niet voorkomen dat je iets langer op een reactie moet wachten dan voorheen.
Mocht je echt een acuut probleem hebben (en langer dan 1 week!!) nog geen reactie hebben ontvangen, neem dan even contact met me op. Mogelijk kunnen we bemiddelen. Maar let op: alleen als je langer dan 1 week GEEN reactie hebt ontvangen.
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
Hee allen,
Hee allen,
Helemaal top dat jullie daarmee bezig zijn. Morgen heb ik een week lang geen reactie gehad. Zoals ik in mijn vorige reacties beschreef heb ik in augustus en september ook al een withdraw gedaan na allemaal gedoe om mijn adres en bank te verifieren. Nu wilde ik begin januari weer withdrawen en kon dat niet. Moest mijn bank opnieuw verifieren. Kreeg reactie dat het ook manueel kon via de mail, maar ben daar nu 2 weken mee bezig en nog niets voor elkaar. Mijn ervaringen met skrill zijn heel negatief.
Idd mooi dat VW even de druk opvoert!
Zodra ik een BR heb waar ik niet geheel meer gebruik van maak om te wedden wil ik een card aan gaan vragen om zo af en toe eens te pinnen, dat is dus de reden om zo'n kaart aan te vragen voor mij, op die manier kan ik dan ook de belasting omzeilen. Geld loopt dan alleen nog maar via MB en ik kan ongestoord pinnen.
Zodra ik een BR heb waar ik niet geheel meer gebruik van maak om te wedden wil ik een card aan gaan vragen om zo af en toe eens te pinnen, dat is dus de reden om zo'n kaart aan te vragen voor mij, op die manier kan ik dan ook de belasting omzeilen. Geld loopt dan alleen nog maar via MB en ik kan ongestoord pinnen.
dombo34:
Ik heb een skrill kaart maar weet niet hoe ik deze kan gebruiken, wie kan me helpen
Je kunt er cashgeld mee pinnen en je kunt ook bij verscheidene winkels gewoon pinnen alsof het je bankpas is. Geld pinnen kostte eerst 1,80 maar als ik zo hierboven lees zal dat nu wel 2,95 zijn. Dus om kleine bedragen te pinnen raad ik je af.
Daarnaast als je online een bestelling doet... vul je het 16-cijferige nummer op je kaart in en daar de CVC-code oid. Dat zijn de laatste 3 cijfers achterop de pas.
Overigens als je hem pas hebt kan het zijn dat je nog op de site van skrill zelf nog eventjes moet verifiëren oid.
dombo34:
Als r geld opstaat kan je als je wilt pinnen ... Of ermee online betalingen mee doen :s snap niet goed wat je bedoelt met gebruiken het is een master card ... Van skrill
Everyone has a price, the important thing is to find out that price
waar kan ik dan iets kopen heb al verschillende sites bezocht maar geen idee er staat wel geld op