Vragen over Moneybookers / Skrill
Goedemiddag!
Ik ben nieuw met moneybookers, maar volgens vele van jullie is dit aan te raden om te gebruiken bij online gokken. Nu heb ik nog een paar vragen over skrill.
- Klopt het als je een account aanmaak, dat je dan €10 jaarlijks moet betalen?
- Klopt het dat als je geld gewonnen heb en het bedrag op Skrill overboek en daarna naar je bankrekening, dat je dan 1,8% moet betalen op het bedrag dat je naar je rekening stort?
- Daarnaast zou ik graag jullie persoonlijke (indien je bij Skrill zit) ervaringen horen over Skrill.
Alvast bedankt voor de moeite!
Groet,
Vincent
Ik ben nieuw met moneybookers, maar volgens vele van jullie is dit aan te raden om te gebruiken bij online gokken. Nu heb ik nog een paar vragen over skrill.
- Klopt het als je een account aanmaak, dat je dan €10 jaarlijks moet betalen?
- Klopt het dat als je geld gewonnen heb en het bedrag op Skrill overboek en daarna naar je bankrekening, dat je dan 1,8% moet betalen op het bedrag dat je naar je rekening stort?
- Daarnaast zou ik graag jullie persoonlijke (indien je bij Skrill zit) ervaringen horen over Skrill.
Alvast bedankt voor de moeite!
Groet,
Vincent
in 26-09-2013 11:06 Storten, inzetten en uitbetalen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
joostvwillegen:
Ook hier tegenwoordig wat problemen met Skrill. Had contact met ze opgenomen voor een probleem met mijn account, maar mooi geen reactie. Iemand een idee?
Ook hier tegenwoordig wat problemen met Skrill. Had contact met ze opgenomen voor een probleem met mijn account, maar mooi geen reactie. Iemand een idee?
Watvoor problemen heb jij dan? Ik gebruik het nog zo nu en dan maar heb nergens last van.
Ik wou uitbetalen bij een bookmaker maar die zei dat de verificatie datum die je moet ingeven niet overeenkomt met mijn geboorte datum op mijn ID kaart, wat volgens mij wel zo is. Dus ik had Moneybookers gevraagd waar ik die datum kan vinden op mijn account, maar geen reactie. Kon het namelijk niet vinden ;)
Zonder dalen geen pieken!
ik wil deze kaart gebruiken maar weet niet hoe ik deze kan inwissellen
Goed dat jullie je 'klachten' over een trage support (via email) hier melden. Wij gaan komende week contact met Skrill opnemen dat dit vele malen beter kan. Als we feedback hebben over de reden dan plaatsen we deze natuurlijk hier.
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
Goed dat jullie je 'klachten' over een trage support (via email) hier melden. Wij gaan komende week contact met Skrill opnemen dat dit vele malen beter kan. Als we feedback hebben over de reden dan plaatsen we deze natuurlijk hier.
Hardstikke goed dat jullie dat doen! Ik heb meerdere malen email contact gehad met skrill en het duurde elke keer minimaal 4 dagen voordat ik een reactie terug kreeg. Als er iets niet klopt of je moet reageren voordat ze bijvoorbeeld een bank account instellen zodat je kan withdrawen, ben je weer een aantal dagen kwijt. Als je pech hebt, zonder overdrijven, ben je zo weken verder voordat je voor elkaar hebt wat je wilde.
Ik had bijvoorbeeld in augustus en september withdrawals gedaan vanaf skrill. Daarvoor moest ik ID, proof of address en bank afschriften sturen als bewijs dat het mijn rekening was waar het geld naartoe moest? Dat had bij elkaar ook 2 weken geduurd voordat ik eindelijk het geld kon withdrawen. Nu, 3 maanden later, kan ik niet meer withdrawen omdat er geen bank account ingesteld is? Terwijl ik een paar maanden geleden al geld had opgenomen. Nu moet ik daar weer over contacten en duurt het weer vreselijk lang. Ik snap echt niet dat een bedrijf als skrill zo groot kan zijn. De klantenservice is zo enorm slecht en traag.
Ga nu binnekort voor men eerste keer withdrawle met skrill, maar na hier deze problemen hebben gelezen denk ik dat ik het toch mr via de gewone bookie --->bank, tranfer ga doen 1 week wachten op men geld, en opsturen van documenten tot daar nog, maar 2 weken wachten en geen reacties op je e-mails, dat kan ik missen als kiespijn
Everyone has a price, the important thing is to find out that price
dlp2050:
Ga nu binnekort voor men eerste keer withdrawle met skrill, maar na hier deze problemen hebben gelezen denk ik dat ik het toch mr via de gewone bookie --->bank, tranfer ga doen 1 week wachten op men geld, en opsturen van documenten tot daar nog, maar 2 weken wachten en geen reacties op je e-mails, dat kan ik missen als kiespijn
Goed plan. Ben nu 2 weken verder en 2 reacties gehad in die 2 weken (ik reageerde gelijk dezelfde dag op hun mail) en ik kan nog steeds niet withdrawen. Ze moeten je bank verifieren, maar dat duurt dus weer een tijd..
barca1985:
Goed plan. Ben nu 2 weken verder en 2 reacties gehad in die 2 weken (ik reageerde gelijk dezelfde dag op hun mail) en ik kan nog steeds niet withdrawen. Ze moeten je bank verifieren, maar dat duurt dus weer een tijd..
dlp2050:
heb vandaag een brief gekregen met een 6digit code om men adres te verifieren. heb je dit ook al gehad ?? Denk dat ik mss nu wel gebruik van skrill ga maken of mss die kaart aanvragen zo als het op men skrill staat men geld dat ik het direkt kan afhalen aan bank(pin)automaat (ben belg) daarom bankautomaat
dlp2050:
heb vandaag een brief gekregen met een 6digit code om men adres te verifieren. heb je dit ook al gehad ?? Denk dat ik mss nu wel gebruik van skrill ga maken of mss die kaart aanvragen zo als het op men skrill staat men geld dat ik het direkt kan afhalen aan bank(pin)automaat (ben belg) daarom bankautomaat
barca1985:
dlp2050:
Die brief zou ik bij de vorige withdraw ook krijgen om mijn adres te verifieren. Paar keer heen en weer gemaild want het duurde en duurde. Uiteindelijk hebben ze met extra bewijs toch een bank account opgezet. Brief kwam 6 maanden later binnen.
Nu dus wederom aan het wachten om een bank account opgezet te krijgen (terwijl ik al een paar maanden geleden 2 withdrawals had gedaan). Nog niets gehoord na 6 dagen laatste contact. Echt dramatisch.
En die skrill master card zegt dat je niets? dat is het enigste wat ik nog wil proberen lijkt me een handig dingetje