Vragen over Moneybookers / Skrill
Goedemiddag!
Ik ben nieuw met moneybookers, maar volgens vele van jullie is dit aan te raden om te gebruiken bij online gokken. Nu heb ik nog een paar vragen over skrill.
- Klopt het als je een account aanmaak, dat je dan €10 jaarlijks moet betalen?
- Klopt het dat als je geld gewonnen heb en het bedrag op Skrill overboek en daarna naar je bankrekening, dat je dan 1,8% moet betalen op het bedrag dat je naar je rekening stort?
- Daarnaast zou ik graag jullie persoonlijke (indien je bij Skrill zit) ervaringen horen over Skrill.
Alvast bedankt voor de moeite!
Groet,
Vincent
Ik ben nieuw met moneybookers, maar volgens vele van jullie is dit aan te raden om te gebruiken bij online gokken. Nu heb ik nog een paar vragen over skrill.
- Klopt het als je een account aanmaak, dat je dan €10 jaarlijks moet betalen?
- Klopt het dat als je geld gewonnen heb en het bedrag op Skrill overboek en daarna naar je bankrekening, dat je dan 1,8% moet betalen op het bedrag dat je naar je rekening stort?
- Daarnaast zou ik graag jullie persoonlijke (indien je bij Skrill zit) ervaringen horen over Skrill.
Alvast bedankt voor de moeite!
Groet,
Vincent
in 26-09-2013 11:06 Storten, inzetten en uitbetalen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
jovdee:
Hoi Allen,
Ik heb een leuk bedrag gewonnen en wil dit niet naar mijn bankrekening storten maar naar een Skrill rekening, die ik overigens nog niet aangemaakt heb.
Een aantal vragen hierover;
- Zitten er eventuele addertjes onder het gras waar ik op voorhand rekening mee moet houden?
- Kan ik dit bedrag in zijn totaliteit overmaken of moet ik dit in delen doen ivm........
- Mocht ik het daarna eventueel naar mijn bankrekening overmaken, moet ik dit dan wel in delen doen of als het bijvoorbeeld meer dan 1000 euro is zal de bank dit apart vinden?
Alvast bedankt voor de reacties,
Mvg,
Jordy
Hoi Allen,
Ik heb een leuk bedrag gewonnen en wil dit niet naar mijn bankrekening storten maar naar een Skrill rekening, die ik overigens nog niet aangemaakt heb.
Een aantal vragen hierover;
- Zitten er eventuele addertjes onder het gras waar ik op voorhand rekening mee moet houden?
- Kan ik dit bedrag in zijn totaliteit overmaken of moet ik dit in delen doen ivm........
- Mocht ik het daarna eventueel naar mijn bankrekening overmaken, moet ik dit dan wel in delen doen of als het bijvoorbeeld meer dan 1000 euro is zal de bank dit apart vinden?
Alvast bedankt voor de reacties,
Mvg,
Jordy
Gefeliciteerd!
- Er zitten geen addertjes onder het gras die onoverkomelijk zijn. Het meest vervelende is wellicht dat je maar €250 per kan opnemen met je Skrill pas en dat ze €1.80 rekenen per pintransactie. Hier heb je overigens geen last meer van als je VIP bent. Bekijk hier de fee structure van skrill: https://www.skrill.com/en/fees/
- Ja, je kan het bedrag in zijn totaliteit overmaken. Ik zou niet inzien waarom niet?
- Als je Skrill gebruikt zou ik het geld lekker daar op laten staan en een Skrill Card aanvragen. Kosten zijn 10 euro en je bent een jaar lang voorzien van een prepaid creditcard. Ideaal en je houdt je e-wallet relatief anoniem.
Interactie met Skrill schijnt nog steeds niet erg lekker te lopen. Hier ben je in 1 klap vanaf als je VIP bent. Dus mocht je Skrill serieus gaan gebruiken, dan adviseer ik je zo snel mogelijk VIP proberen te worden: https://www.skrill.com/en/vip-programme/
Ook adviseer ik je om je account z.s.m te valideren, dit bespaart je een hoop gezeik als je serieus geld op je rekening hebt staan.
6000 transfereren in iedere 90 dagen vind ik nogal wat, kan je beter neteller gebruiken die berekenen eenzelfde bedrag per jaar geloof ik, alleen neteller is weer minder functioneel (niet altijd te gebruiken). Verder hangt het er van af wat voor bedragen je normaal op je bank hebt staan en overboekt. Als je kleine rekeningen betaald of ontvangt en dan ineens meerdere duizenden euro's over laat boeken kan het vreemd zijn, maar normaal gesproken zal dat bij de belastingdienst niet opvallen, mits je niet van bijna geen spaargeld naar meerdere duizenden gaat zonder dat je werkt voor geld ;)
Andere optie is om, zoals hierboven benoemd, een prepaid kaart van skrill aan te vragen. Dat werkt echt prima!
Andere optie is om, zoals hierboven benoemd, een prepaid kaart van skrill aan te vragen. Dat werkt echt prima!
Retarded gambler
Ik kreeg vandaag een mail over een aanpassing van de fees. De veranderingen zullen 17 oktober van kracht zijn. Als het goed is zijn de veranderingen al doorgevoerd.
Pinnen wordt 1,75% t.o.v. €1,80 voorheen. Ik zie geen maximum staan. Dat was voorheen in ieder geval €250,-.
Pinnen wordt 1,75% t.o.v. €1,80 voorheen. Ik zie geen maximum staan. Dat was voorheen in ieder geval €250,-.
multimaker:
Ik kreeg vandaag een mail over een aanpassing van de fees. De veranderingen zullen 17 oktober van kracht zijn. Als het goed is zijn de veranderingen al doorgevoerd.
Die 1.75% is bij mij in ieder geval al van toepassing. Als ik nu €250 pin moet ik €4.38 fee betalen. Je kan inderdaad €250 per etmaal pinnen, tenzij je VIP bent.
Ik heb zojuist een nieuwe Skrillcard binnengekregen zonder dat ik deze heb aangevraagd. Ik maak nu ongeveer 1.5jr gebruik van mijn oude Skrillcard. Dus in principe kan ik het begrijpen dat ze me ongevraagd een nieuw kaartje opsturen.
Nu is het alleen zo dat mijn oude Skrillcard nog geactiveerd staat als ik inlog bij Skrill. Moet ik nu mijn oude Skrillcard 'cancelen' en mijn nieuwe kaart opnieuw activeren? Of regelt Skrill dit zelf en wordt dit over een aantal dagen automatisch aangepast? Het risico dat ik loop als ik de kaart nu cancel, is dat Skrill wellicht ook mijn nieuwe kaart cancelt en dat ik opnieuw een nieuwe kaart mag aanschaffen voor de prijs van €10 en daar gaan dan weer een aantal weken overheen. Ik maak dagelijks gebruik van Skrill, dus dat zou vervelend zijn.
Mensen die me iets wijzer kunnen maken?
Nu is het alleen zo dat mijn oude Skrillcard nog geactiveerd staat als ik inlog bij Skrill. Moet ik nu mijn oude Skrillcard 'cancelen' en mijn nieuwe kaart opnieuw activeren? Of regelt Skrill dit zelf en wordt dit over een aantal dagen automatisch aangepast? Het risico dat ik loop als ik de kaart nu cancel, is dat Skrill wellicht ook mijn nieuwe kaart cancelt en dat ik opnieuw een nieuwe kaart mag aanschaffen voor de prijs van €10 en daar gaan dan weer een aantal weken overheen. Ik maak dagelijks gebruik van Skrill, dus dat zou vervelend zijn.
Mensen die me iets wijzer kunnen maken?
Ik heb gisteren ook een nieuwe pas ontvangen. Bij mij is het meerdere keren aangekondigd per mail. Misschien even je mail checken? ;)
In de brief bij de card leggen ze uit hoe het werkt. Ik neem aan dat zodra je de nieuwe geactiveerd is, de oude kaart onbruikbaar is.
//tekenszzz))
In de brief bij de card leggen ze uit hoe het werkt. Ik neem aan dat zodra je de nieuwe geactiveerd is, de oude kaart onbruikbaar is.
//tekenszzz))
Ik heb gisteren ook een nieuwe kaart ontvangen en is ook meerdere keren per mail aangekondigd. Heb de kaart gelijk geactiveerd en je oude wordt dan onbruikbaar na activatie. Je nieuwe pincode verschijnt na activatie in je scherm.
tinus83:
Ik heb gisteren ook een nieuwe kaart ontvangen en is ook meerdere keren per mail aangekondigd. Heb de kaart gelijk geactiveerd en je oude wordt dan onbruikbaar na activatie. Je nieuwe pincode verschijnt na activatie in je scherm.
.
multimaker:
Ik heb gisteren ook een nieuwe pas ontvangen. Bij mij is het meerdere keren aangekondigd per mail. Misschien even je mail checken? ;)
//tekenszzz))
//tekenszzz))
Klopt. Mails over het hoofd gezien. Alleen lukt het me nog steeds niet de kaart te activeren, simpelweg omdat ik de optie niet krijg aangeboden door Skrill. Mijn oude kaart staat nog geactiveerd en ik kan dit ook nergens wijzigen. Zie ik iets over het hoofd? xD
http://i68.tinypic.com/30vy5o9.png">
1. Log in to your skrill account on Skrill.com
2. Click on the SKRILL PREPAID CARD tab
3. ENTER YOUR CARD DETAILS to activate your skrill card
4. Don't forget to sign the back of the card.
Bij het tabblad Skrill prepaid card zie je de kaart gegevens en je moet dan linkse tabblad ACTIVATE gebruiken. Vul je laatste 4 cijfers van de kaart in en je geboortedatum en dan is deze geactiveerd.
2. Click on the SKRILL PREPAID CARD tab
3. ENTER YOUR CARD DETAILS to activate your skrill card
4. Don't forget to sign the back of the card.
Bij het tabblad Skrill prepaid card zie je de kaart gegevens en je moet dan linkse tabblad ACTIVATE gebruiken. Vul je laatste 4 cijfers van de kaart in en je geboortedatum en dan is deze geactiveerd.