Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Vragen over Moneybookers / Skrill

Goedemiddag!
Ik ben nieuw met moneybookers, maar volgens vele van jullie is dit aan te raden om te gebruiken bij online gokken. Nu heb ik nog een paar vragen over skrill.
- Klopt het als je een account aanmaak, dat je dan €10 jaarlijks moet betalen?
- Klopt het dat als je geld gewonnen heb en het bedrag op Skrill overboek en daarna naar je bankrekening, dat je dan 1,8% moet betalen op het bedrag dat je naar je rekening stort?
- Daarnaast zou ik graag jullie persoonlijke (indien je bij Skrill zit) ervaringen horen over Skrill.
Alvast bedankt voor de moeite!
Groet,
Vincent
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvinnie in 26-09-2013 11:06 Storten, inzetten en uitbetalen
in 26-09-2013 11:06 Storten, inzetten en uitbetalen
213 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
brad-frenkie:
pauperclown:
brad-frenkie:
Hallo allemaal,

Klopt het dat Skrill tegenwoordig een 1% fee vraagt voor het overboeken van geld via iDeal naar je Skrill account?

Ik gebruik Skrill nog maar een paar maanden, maar maar volgens mij kon dit eerst gratis. Dit was juist een van de redenen waarom ik Skrill ben gaan gebruiken, zou zonde zijn als er nu kosten verbonden zijn aan het gebruik van iDeal.

Jup, dat is juist. Ik dacht dat ze hier in 2016 pas mee zouden beginnen, maar ze hebben inderdaad aanpassingen m.b.t hun 'fee structure'.
Hier kan je de wijzigingen bekijken: https://www.skrill.com/en/fees/.

Bedankt! Jammer dat het gebruik van Skrill hierdoor iets onaantrekkelijker wordt.

Ik heb overigens alsnog kosteloos geld op mijn Skrill account gekregen door het via iDeal naar Unibet te sturen en vanaf daar naar Skrill ;-)

Vind het inderdaad ook jammer dat ze dat doen, maar wel begrijpelijk. Zijn er nog meer E-wallets die veel gebruikt worden en die misschien interessanter zijn?
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
Tot nu toe ben ik telefonisch bijna altijd goed geholpen. De laatste keer voor het opnieuw instellen van mijn wacht woord alleen niet en hopelijk komt dit niet vaker voor in de toekomst.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
wedden:
Tot nu toe ben ik telefonisch bijna altijd goed geholpen. De laatste keer voor het opnieuw instellen van mijn wacht woord alleen niet en hopelijk komt dit niet vaker voor in de toekomst.

Naar welk nummer had je gebeld ? Ik heb vrijdag geld gestort maar tot op heden nog niks gekregen op mijn account. Via de mail krijg ik geen antwoord vandaar dat ik het via de telefoon probeer. Alvast bedankt
0 Vind ik leuk's
sinds gisteren werkt de skrill site niet bij me. Meer mensen problemen?
0 Vind ik leuk's
yorgk:
sinds gisteren werkt de skrill site niet bij me. Meer mensen problemen?

Gisteren kon ik even niet inloggen, vandaag geen problemen meer bij mij
0 Vind ik leuk's
-
Bij mij werkt de site nog steeds niet, zowel bij explorer als bij chrome niet. Iemand anders ook nog steeds hetzelfde probleem?
0 Vind ik leuk's
De website is gewoon up hoor.
0 Vind ik leuk's
Bij mij nog steeds niet, krijg telkens een blanco pagina (die al klaar is met laden).
0 Vind ik leuk's
En als je het met een proxy probeert?

http://proxysnel.nl/
http://www.dutchproxy.nl/
0 Vind ik leuk's
Dan lukt t wel, thanks!
Ben er ook al achter dat het via mijn mobiele internet wel lukt. Probleem ligt dus bij mijn wifi-verbinding.

Zag via Skrill op twitter dat ik zeker niet de enige ben.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.