Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Verkeerde email uitbetaling Skrill

Hallo allemaal,

Gister heb ik via circus.be een uitbetaling van 725 euro gedaan. Uitbetalingen bij circus.be gaan altijd gemakkelijk. Echter had ik mijn email adres van skrill laatst veranderd en die is dus nu 1 letter anders en ik had het niet gezien bij circus.be en dus nog naar het oude email adres van skrill uitbetaald.

Circus.be gemaild, maar ze begrepen mij volgens mij niet helemaal, want ze mailden gewoon ijskoud terug het geld zou op je skrill moeten staan(en noemde de oude email..). Het is bij hun ook al goedgekeurd(de uitbetaling).

Echter heb ik Skrill dus ook gemaild, maar daar heb ik nog niks van terug en het geld is nog steeds niet op mijn account.. Ik maak mij nu erge zorgen..

Hoe gaat dit in zijn werk, moet ik hiervoor alsnog bij Circus.be zijn of by skrill? Niemand kan mijn geld hebben, want het was ooit mijn email adres natuurlijk.

Het geld kan toch niet weg zijn ook?

Hopelijk weten jullie er iets meer van.

Groetjes,

Elise.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagElisesteins in 28-10-2018 13:36 Storten, inzetten en uitbetalen
in 28-10-2018 13:36 Storten, inzetten en uitbetalen
13 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Hoe zou ik aan hun telefoonnummer kunnen komen dan? Mailen ? Haha

0 Vind ik leuk's

beetje lief vragen aan vw support , die hebben veel connecties ?

0 Vind ik leuk's

Bedankt, maar ik heb mijn geld inmiddels!

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.