Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Verkeerde email uitbetaling Skrill

Hallo allemaal,

Gister heb ik via circus.be een uitbetaling van 725 euro gedaan. Uitbetalingen bij circus.be gaan altijd gemakkelijk. Echter had ik mijn email adres van skrill laatst veranderd en die is dus nu 1 letter anders en ik had het niet gezien bij circus.be en dus nog naar het oude email adres van skrill uitbetaald.

Circus.be gemaild, maar ze begrepen mij volgens mij niet helemaal, want ze mailden gewoon ijskoud terug het geld zou op je skrill moeten staan(en noemde de oude email..). Het is bij hun ook al goedgekeurd(de uitbetaling).

Echter heb ik Skrill dus ook gemaild, maar daar heb ik nog niks van terug en het geld is nog steeds niet op mijn account.. Ik maak mij nu erge zorgen..

Hoe gaat dit in zijn werk, moet ik hiervoor alsnog bij Circus.be zijn of by skrill? Niemand kan mijn geld hebben, want het was ooit mijn email adres natuurlijk.

Het geld kan toch niet weg zijn ook?

Hopelijk weten jullie er iets meer van.

Groetjes,

Elise.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagElisesteins in 28-10-2018 13:36 Storten, inzetten en uitbetalen
in 28-10-2018 13:36 Storten, inzetten en uitbetalen
13 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Sowieso niet bij circus.be, die heben gewoon je uitbetaling gedaan. Je had uiteraard zelf je email adres moeten wijzigen. Ik denk dat je gewoon met SKRIL contact moet opnemen of die uitbetaling geannuleerd kan worden, of teruggestort laten sturen naar circus. Succes, ben benieuwd of je je geld alsnog gaat krijgen.

Heb je geen toegang meer tot je oude skrill email account?

0 Vind ik leuk's

indd contact skrill via mail telefoon wat dan ook en blijf erachter aanzitten

dan moet het goed komen s6

0 Vind ik leuk's

Mijn account is hetzelfde, alleen de email is veranderd en primary gemaakt. Dus het geld is verstuurd naar de oude..

Neem aan dat het geld gewoon by Skrill zit, want het staat op geen ander account. Kan toch niet zomaar verdwijnen, zullen vast meer mensen ooit een typfout of iets als mij hebben gehad toch..

En ja ik heb beide gemaild, circus snapte t niet en heb daarna niks terug gehad en skrill heb ik nog geen reactie van.

Had ook geprobeerd te bellen, maar ze zijn gesloten op zondag.

Even afwachten tot morgen, alvast bedankt door de hulp iig!

0 Vind ik leuk's

maar heb je dan geen skrill card ? of via de skrill app kijken ?

0 Vind ik leuk's

Skrill card heb ik niet, de skrill app heb ik wel, maar wat heb ik daaraan dan? Het geld is er toch nog niet op? haha

0 Vind ik leuk's

Ik heb nog steeds het idee dat Circus het niet helemaal begrijpt maar bij hun 3e reactie schrijven ze dat het geld zaterdag al overgemaakt is en validated, dus neem aan dat hun het niet kunnen terug draaien en ik bij Skrill moet zijn? Echter Skrill heeft nog steeds niet terug geantwoordt op de mail en in mijn Skrill account..

0 Vind ik leuk's

Skrill heedt gereageerd dat ik circus.be moet contacteren en hun het kunnen annuleren en dan opnieuw kunnen overmaken. Dit klopt, want bij bet777.be is het ook misgegaan en was het binnen 1 email en 1 dag geregeld.

Echter heb ik bij circus.be al 11 emails verstuurd met elke keer ongeveee hetzelfde en alles uitgelegd en om hulp gevraagd. Elke keer krijg ik 1 zin terug.. het zou in je skrill.moeten staan of we kunnen je request niet behandelen.

Wat een super *** service. Ik weet nu niet wat ik moet doen, skrill laat het aan circus over en circus kan ik nog 27x emailen en ze snappen het nog niet..

Voel mij nu echt machteloos.

Is er enige kans dat de VW-support hier misschien in kan bemiddelen? Aangezien zij waarschijnlijk betere connecties hebben.

En iemand nog tips misschien?

Alvast bedankt..

0 Vind ik leuk's

Dat zou ik graag doen! Echter circus.be is alleen maar bereikbaar via mail..

0 Vind ik leuk's

Misschien kan je proberen circus telefonisch te benaderen, dan heb je gelijk antwoord en hoef je ook niet steeds op mailtjes te wachten. Succes in elk geval!

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.