Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Unibet uitbetaling vraag

Hallo,
even wat vraagjes over unibet uitbetalingen;
1. kan ik bij unibet gewoon uitlaten betalen zodat ze het op mijn rekening storten zonder omweg
2. gaat er belasting van mijn uitbetalings geld af (stel ik laat 200e naar mij uitbetalen/(overschrijven als dit kan) hoeveel ontvang ik dan echt
3. bij welk bedrag moet ik mij identificeren (unibet)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag exionche in 3-10-2011 15:30 Storten, inzetten en uitbetalen
in 3-10-2011 15:30 Storten, inzetten en uitbetalen
10 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
1. ja, je zult je iban+biccode waarschijnlijk in moeten vullen, gemakkelijk te vinden op een afschrift van je bank. Volgens mij onthoudt hij dit rekeningnummer ook bij de volgende uitbetaling
2. Je zult dan ook 200 euro ontvangen, er gaat geen belasting van af. Er bestaat wel de kans dat je ooit een aanslag van de belastingdienst kunt krijgen en dan alsnog 29% belasting moet betalen.
3. Voor elke eerste uitbetaling, ook al is het maar 15 euro, dan moet je je identificeren. Dit moet eenmaal door middel van je paspoort op te sturen.
Nog een tip voor je: Maak een Moneybookers account aan. Ik heb hierover een topic gemaakt:
https://www.voetbalwedden.net/nieuws/hoe-werkt-moneybookers-en-wat-zijn-de-voordelen-hiervan/
Het is dan voor de belastingdienst nog moeilijker om erachter te komen waarvan het geld vandaan komt. Je kunt dan namelijk gemakkelijk zeggen dat je iets verkocht hebt via internet (een Xbox 360 bv.) en daarmee het geld hebt ontvangen. Het enige punt wat je tegenkomt is dat je eerst met Moneybookers moet storten, voordat je daar ook geld op kunt laten terugstorten.
0 Vind ik leuk's
exionche Topic starter Geplaatst 3 okt. 2011 om 15:41
jij zegt dat ik me paspoort op moet sturen voldoet een ID-kaart ook?
en bedankt voor de link :) erg handig
0 Vind ik leuk's
exionche:

ja ID-kaart is volgens mij ook goed ;)
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
exionche:

ja ID-kaart is volgens mij ook goed ;)

Jep, ook je identiteitskaart is bij Unibet voldoende. Zorg altijd dat je bij registratie je echte gegevens opgeeft (geboorte datum, naam etc).
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
exionche Topic starter Geplaatst 7 okt. 2011 om 08:43
ik plaats het hier maar even in voor er weer een nieuw topic geopend moet worden..
wat houd het in als ik op 7 wedstrijden bet en dan vijfvoudig inzet..
betekent dit dat als ik 2 wedstrijden fout heb ik nog steeds uitbetaald krijg?? maar dan neit het ultime bedrag maar wel iets??
0 Vind ik leuk's
exionche:
ik plaats het hier maar even in voor er weer een nieuw topic geopend moet worden.. wat houd het in als ik op 7 wedstrijden bet en dan vijfvoudig inzet.. betekent dit dat als ik 2 wedstrijden fout heb ik nog steeds uitbetaald krijg?? maar dan neit het ultime bedrag maar wel iets??

Als je in dit topic kijkt, dan staat dat duidelijk uitgelegd:
https://www.voetbalwedden.net/topic/wedden-met-hostedenis-762/ (onderaan post van hostedenis)
5/7 goed heb je break even denk ik en bij 7/7 heb je de jackpot ;-)
Maare de kans is gewoon klein dat je ze alle 7 goed hebt.
0 Vind ik leuk's
exionche Topic starter Geplaatst 7 okt. 2011 om 09:20
ja dat begrijp ik wel en had ik ook gelezen maar als ik 5/7e wil spelen kan ik dan gewoon vijfvoudig invullen bij unibet en dan speel 5/7 of houd die vijfvoudig wat anders in??
0 Vind ik leuk's
Ja, bij zeven selecties inzetten op de vijfvoudigen is hetzelfde als een 5/7-systeem inderdaad.
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
bij unibet hoef je niet je passpoort/ID op te sturen
0 Vind ik leuk's
Dit topic is gesloten.
Heb je een vraag over Bookmaker Unibet, stel deze in dit topic:
- https://www.voetbalwedden.net/topic/unibet-algemene-informatie-en-vragen-1686/
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.