Uitbetalen met verkeerde gegevens, wat te doen?
Hallo,
Ik heb een probleem waar ik heel erg mee zit! Hopelijk kunnen jullie mij helpen!
Ik wed al een tijdje op 888sport. Uitbetalen ging altijd prima.
Alleen nu wil ik €1295 laten uitbetalen, maar moet ik eerst een copy sturen van mijn ID. Ik ben alleen bamg dat ik een verkeerde naam ingevoerd heb en misschien ook een verkeerde geboortedatum bij het aanmaken van een account. Heel dom, ik weet het.
Iemand hier ervaring mee? Want ik wil dat geld sowieso terug!
Ik heb een probleem waar ik heel erg mee zit! Hopelijk kunnen jullie mij helpen!
Ik wed al een tijdje op 888sport. Uitbetalen ging altijd prima.
Alleen nu wil ik €1295 laten uitbetalen, maar moet ik eerst een copy sturen van mijn ID. Ik ben alleen bamg dat ik een verkeerde naam ingevoerd heb en misschien ook een verkeerde geboortedatum bij het aanmaken van een account. Heel dom, ik weet het.
Iemand hier ervaring mee? Want ik wil dat geld sowieso terug!
in 10-05-2016 17:02 Storten, inzetten en uitbetalen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
erik1096hotmailcom:
Ik kan helaas niet meer in de chat volgens mij omdat ik niet op mijn account kan.
Als het goed is wel! Bedankt voor je tip.
Ik kan helaas niet meer in de chat volgens mij omdat ik niet op mijn account kan.
Als het goed is wel! Bedankt voor je tip.
Mailtje sturen dan.
Als je je adres ook niet goed hebt ingevuld ben je iig heel ver weg. Je moet iets hebben om aan te kunnen tonen dat jij de rechtmatige eigenaar van dat account bent. Dat is ook de hele reden dat ze je om die documenten vragen.
Ik heb zojuist een mail gehad dat mijn opgestuurde documenten binnen zijn, en dat ze zijn opgeslagen bij mijn account.
Neem aan dat het dan goed komt? Want mijn account is wel nog steeds geblokkeerd.
Neem aan dat het dan goed komt? Want mijn account is wel nog steeds geblokkeerd.
Je kan het ze niet kwalijk nemen als ze je dat geld niet meer willen uitbetalen.
Jij bent hier de fout, niet zij ;-)
Verder idd een mail sturen, als laatste redmiddel.
Jij bent hier de fout, niet zij ;-)
Verder idd een mail sturen, als laatste redmiddel.
Come on you Spurs!
Kijk het aan. Als je account over 24 uur nog geblokkeerd is, kan je fluiten naar je account en dus je centen.
http://www.youtube.com/user/581983141?feature=mhee
Jammer dat mensen nooit de afloop laten weten, wel een account aanmaken om hier hulp te zoeken maar een laatste update geven ho maar.
Je kunt hem voor de grap altijd nog een mailtje sturen haha