Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Uitbetalen met verkeerde gegevens, wat te doen?

Hallo,

Ik heb een probleem waar ik heel erg mee zit! Hopelijk kunnen jullie mij helpen!

Ik wed al een tijdje op 888sport. Uitbetalen ging altijd prima.
Alleen nu wil ik €1295 laten uitbetalen, maar moet ik eerst een copy sturen van mijn ID. Ik ben alleen bamg dat ik een verkeerde naam ingevoerd heb en misschien ook een verkeerde geboortedatum bij het aanmaken van een account. Heel dom, ik weet het.

Iemand hier ervaring mee? Want ik wil dat geld sowieso terug!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagerik1096 in 10-05-2016 17:02 Storten, inzetten en uitbetalen
in 10-05-2016 17:02 Storten, inzetten en uitbetalen
16 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik zou deze uitbetaling annuleren en over enkele weken in kleine bedragen uit proberen te cashen. Zodra hal je geld eraf is je gegevens aanpassen.
0 Vind ik leuk's
Maar ik kan niet meer op mijn account, die is tijdelijk geblokkeerd staat er. En ze vragen om documenten. Voordat mijn account geblokkeerd was, heb ik een uitbetalingsverzoek gedaan.
0 Vind ik leuk's
Als je een naam en geboortedatum verzonnen hebt dan denk ik niet dat je je geld nog terug gaat zien.
0 Vind ik leuk's
-
Ik ben gewoon boven de 18 jaar. En in principe 'stelen' ze dan gewoon geld toch?
0 Vind ik leuk's
Oftewel je bent nog geen 18 en dus niet gerechtigd om te spelen bij die bookies. Of wat was anders de reden dat je een verkeerde naam en/of geboortedatum hebt ingevoerd?
0 Vind ik leuk's
Ik ben 19 jaar. Toen ik een account aanmaakte was ik ook 19. Uit gemak heb ik als naam alleen mijn voorletters gedaan. En geboortedatum weet ik niet zeker. Heel dom. Maar ik hoop echt dat het goed komt.
0 Vind ik leuk's
Als jij valse informatie opgeeft, dus niet per ongeluk 9 ipv 8 mei invult.. Ben jij degene die in principe 'steelt'.
0 Vind ik leuk's
Ik heb niks gewonnen met die €1295.Dus lijkt mij niet stelen.
0 Vind ik leuk's
Mijn advies: chat in gaan en gewoon eerlijk zijn dat je 'per ongeluk' een verkeerde geboortedatum hebt opgegeven.

ID op sturen en foto van je adres e.d. Ik mag hopen dat je dat wel helemaal juist heb ingevuld?
0 Vind ik leuk's
Ik kan helaas niet meer in de chat volgens mij omdat ik niet op mijn account kan.

Als het goed is wel! Bedankt voor je tip.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.