Skrill Mastercard werkt niet meer in Nederland?
Ik gebruik al sinds 2008 mijn moneybookers/skrill prepaid mastercard op mijn wekelijkse boodschappen te doen en te tanken bij benzinepompen.
Maar sinds deze week werkt mijn kaart blijkbaar nergens meer. Ook al ik direct cash probeer te pinnen bij een automaat werkt het niet meer.
Hij lijkt wel de kaart te pakken maar blokkeert de transactie na het intikken van de pincode. Ik twijfel of dit met mijn pas te maken heeft of dat het bij iedereen zo is. Het lijkt wel alsof Skrill geblocked is door Mastercard in Nederland ofzo.
Meer mensen hier last van?
ik hoop het niet ben momenteel in het buitenland en wil graag nog genieten
Ik zal het van de week eens proberen. Ik gebruik de ATM withdrawal niet zo vaak.
Dat zou wel heel erg kut zijn.
Heb je verschillende ATM’s geprobeerd? Ik heb op 09-09 nog geld gepind zie ik. Waarom zouden ze het uberhaupt willen blokkeren? Denk niet dat het zomaar kan. Wel heb ik eergisteren geld gestort op 1xbet en vandaag staat het er nog niet op. Het bedrag is wel afgeschreven van mijn skrill rekening.
Een uurtje geleden geld uit de muur gehaald met de skrill kaart. Bij mij doet hij het dus gewoon.
Wellicht dat er iets is met je account? Heb je daar al gekeken of je misschien iets moet verifiëren?
Dat zou wel heel erg kut zijn.
Heb je verschillende ATM’s geprobeerd? Ik heb op 09-09 nog geld gepind zie ik. Waarom zouden ze het uberhaupt willen blokkeren? Denk niet dat het zomaar kan. Wel heb ik eergisteren geld gestort op 1xbet en vandaag staat het er nog niet op. Het bedrag is wel afgeschreven van mijn skrill rekening.
Heb het bij de automaten van ABN en Rabo geprobeerd. Online heb ik nergens last van. Het is alleen als ik pin transacties probeer te doen
Een uurtje geleden geld uit de muur gehaald met de skrill kaart. Bij mij doet hij het dus gewoon.
Wellicht dat er iets is met je account? Heb je daar al gekeken of je misschien iets moet verifiëren?
Ok. Dan ligt het waarschijnlijk toch aan mij :) Morgen maar is nog een keer proberen.
Ik heb trouwens 2 verschillende skrill kaarten en met allebei had ik hetzelfde probleem.
Net weer in mijn account gekeken en ik heb alles geverifieerd wat er te verifiëren valt bij skrill.
En geld terug van skrill naar unibet bv wel gewoon?
Waarom gebruiken jullie skrill en niet neteller.. waarin zit het verschil???
Ik wilde er vandaag mee pinnen maar kon niet "connecten" met de bank waardoor het geld er niet uitkwam maar er wel af is. Gelukkig staat er in mijn account "pending" bij die transactie dus hopelijk snel weer t geld terug op mn skrill. Zodat ik weer kan proberen te pinnen.
Nooit problemen mee gehad eigenlijk. Hopelijk reageert en fixt hun support dit snel.
Waarom gebruiken jullie skrill en niet neteller.. waarin zit het verschil???
Het verschil is door mij lastig te benoemen. Ik gebruik Skrill, puur omdat ik daar destijds voor gekozen heb. Jij gebruikt Neteller?