Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Paysafecard kopen: waar precies?

Beste voetbalwedden-forumleden,
Ik heb vernomen dat er meer websites moeten zijn waar het mogelijk is om met je beltegoed een paysafecard te open. Nu ben ik al in aanraking geweest met beltegoed.nl, dus die website ken ik, maar zijn er nog andere sites waar je met je beltegoed een paysafecard kunt kopen?
MOgelijk hebben jullie nog ideeën, ik ben benieuwd!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagfrankvd in 15-01-2014 22:34 Storten, inzetten en uitbetalen
in 15-01-2014 22:34 Storten, inzetten en uitbetalen
5 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Niet meteen.. (mss de websites van de provieder zelf? Mobistar, Proximus, Kpn, ...) Maar de eerste de beste nachtwinkel die je tegenkomt zal dit 9/10 allemaal hebben.
0 Vind ik leuk's
http://sk1986nbanhl.blogabet.com/ Do not bet like superman stay clark kent.. Even superman can fall from a horse.
idd, hier in Belgie vind je in elke krantenwinkel of supermarkt wel paysafekaarten ;-)
0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
Er zijn veel verkooppunten, op deze website van paysafe verkooppunten zoeken en dan postcode of plaats invoeren. Je zult vast wel een paar verkooppunten in de buurt vinden (y)
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Veel tankstations ook..
0 Vind ik leuk's
kruidvat verkoopt ze ook :d
0 Vind ik leuk's
Never change a winning team!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.