Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Meerdere keren uitbetalen naar bank of moneybookers

Hallo Iedereen ,
heb nu meerdere keren 400 euro uitlaten betalen krijg ik hierdoor nu geen gedoe met de belasting? En zo ja , hoe kan ik dat omzeilen? Heb al meerdere dingen gehoord een SKRILL account , een andere account , maar heb mijn eigen rekening nr er al aangekoppeld en volgens mij kan je nu niet meer hem zo ff omzetten, klopt dit ?
MVG
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagnickk2602 in 25-03-2014 08:55 Storten, inzetten en uitbetalen
in 25-03-2014 08:55 Storten, inzetten en uitbetalen
6 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Hoi Nick,
Ik kan je niet helemaal volgen, eerlijk gezegd. Je zegt dat je meerdere keren (da's natuurlijk al een vaag begrip, maar goed) 400 euro hebt laten uitbetalen. Naar wat? Je bankrekening? Of Skrill? En waar heb je je eigen bankrekening-nummer aan gekoppeld?
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Altijd uitbetalen naar Skrill, Skrill card aanvragen en zo je uitgaven doen. Dus niet via Skrill uitbetalen naar je bankrekening.
Op deze manier krijg je geen problemen met de belastingdienst.
0 Vind ik leuk's
-
thisizgame:
Altijd uitbetalen naar Skrill, Skrill card aanvragen en zo je uitgaven doen. Dus niet via Skrill uitbetalen naar je bankrekening.
Op deze manier krijg je geen problemen met de belastingdienst.

:-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
is dat ook bij de bookies te veranderen dan ? dus nu gaat het via bank en dan opeens naar scrill?
0 Vind ik leuk's
tonnietw:
is dat ook bij de bookies te veranderen dan ? dus nu gaat het via bank en dan opeens naar scrill?

Bij de meeste bookmakers zijn er meerdere mogelijkheden om uit te betalen. Het is aan iemand zelf om te kiezen waar naartoe uitbetaald wordt.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
tonnietw:

Je moet wel eerst hebben gestort via de methode waarmee je wil uitbetalen, dus stel je wil een paar honderd euro uitbetalen dan stort je eerst even via Skrill een tientje.
0 Vind ik leuk's
-

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.