Maximum inzet bij live wedden
Hallo, ik heb met live wedden bij unibet een probleem. Ik kan vaak maar 30 euro maximaal op een weddenschap inzetten. Als ik meer inzet komt er te staan; de winst overschrijdt de maximale nettowinst van de weddenschappen. Of iets in die richting. Hebben meerdere hier al last van gehad?
in 14-02-2010 19:25 Storten, inzetten en uitbetalen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Yep, iedereen die teveel aan het winnen is wordt gelimiteerd.
optie: livewedden bij betfair.
optie: livewedden bij betfair.
Mm ja eigenlijk logisch typisch unibet dit!
Ik zal betfair is gaan uitproberen, bedankt voor de tip!
Doen ze die limiet er ook nog ooit afgooien of blijft die zo staan?
Ik zal betfair is gaan uitproberen, bedankt voor de tip!
Doen ze die limiet er ook nog ooit afgooien of blijft die zo staan?
Pinnacle is ook een goede die niet limit. Verder is het natuurlijk altijd goed om weddenschappen over meerdere bookmakers te verspreiden zo zul je over het algemeen minder snel gelimit worden.
Toto Sigarenboer
Waar wedden jullie zoal op met live wedden? Doe het eigenlijk nooit omdat ik niet goed weten waar ik op moet inzetten;p
[quote]Waar wedden jullie zoal op met live wedden? Doe het eigenlijk nooit omdat ik niet goed weten waar ik op moet inzetten;p
Ik wed voornamelijk op live voetbalwedstrijden bij Unibet of Bwin. Interwetten ben ik soms ook nog wel eens te vinden. Meestal wed ik alleen op wedstrijden die ik ook live kan bekijken zodat ik het wedstrijdverloop kan inschatten.
Ook het sure-betten op live wedstrijden heeft mijn aandacht, zie ook hetvolgende topic:
- https://www.voetbalwedden.net/forum-view-topic/284/1/
Kijk er maar eens naar!
Ik wed voornamelijk op live voetbalwedstrijden bij Unibet of Bwin. Interwetten ben ik soms ook nog wel eens te vinden. Meestal wed ik alleen op wedstrijden die ik ook live kan bekijken zodat ik het wedstrijdverloop kan inschatten.
Ook het sure-betten op live wedstrijden heeft mijn aandacht, zie ook hetvolgende topic:
- https://www.voetbalwedden.net/forum-view-topic/284/1/
Kijk er maar eens naar!
Hakuna Matatttta.
Ik wed ook op live voetbal wedstrijden. Ik heb echter nog nooit gemerkt dat ik aan een maximum zit. Ik speel dan ook maximaal met 5-10 euro per weddenschap.
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.
das nog altijd veel vind ik :)
ik speel gewoon wat voor de lol, tijdens mijn werk ofzo ;) 50 eurocent, hoger ga ik niet en nooit meer dan 1,5 euro verlies per dag
ik speel gewoon wat voor de lol, tijdens mijn werk ofzo ;) 50 eurocent, hoger ga ik niet en nooit meer dan 1,5 euro verlies per dag
Hun odds voor de meeste corners in een wedstrijd bij een livebet zijnv vaak stuk hoger dan bij Bet365, mijn favo bet dan ook bij Unibet.
[quote]Hun odds voor de meeste corners in een wedstrijd bij een livebet zijnv vaak stuk hoger dan bij Bet365, mijn favo bet dan ook bij Unibet.
Sluit je dan veel weddenschappen af op het aantal corners in een wedstrijd of welk team de meeste corners krijgt. Wat is het verschil bijvoorbeeld in procenten?
Sluit je dan veel weddenschappen af op het aantal corners in een wedstrijd of welk team de meeste corners krijgt. Wat is het verschil bijvoorbeeld in procenten?
Hakuna Matatttta.
Gok daar vrij vaak op, dat klopt.
Mijn favoriete bet in dat geval is bv een team die voorstaat in de corners, + leidt in de score.
Dan de tegenstander meeste corners nemen, omdat dit de ploeg is die moet komen, en de tegenstander laat in vele gevallen ook gewoon komen.
Mijn favoriete bet in dat geval is bv een team die voorstaat in de corners, + leidt in de score.
Dan de tegenstander meeste corners nemen, omdat dit de ploeg is die moet komen, en de tegenstander laat in vele gevallen ook gewoon komen.