Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Ervaringen met bookmaker B-bets

Hoi,

vraagje?! Iemand ervaring met b-bets? Ik heb namelijk wat gewonnen en ik wil uitbetalen maar ze zeggen dat de maximum 1000 per week is en 2500 per maand. Iemand ervaring hiermee? Ik voel me zwaar genaaid nu.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagmojacks in 10-02-2020 00:53 Storten, inzetten en uitbetalen
in 10-02-2020 00:53 Storten, inzetten en uitbetalen
28 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Of je je genaaid voelt is niet zo van belang vrees ik, als ze zeggen dat dat de maximum bedragen zijn heb je dat maar te accepteren, zo werkt het helaas. Staat er iets in de terms and conditions over de uitbetalingen? Lijkt mij dat dit wel ergens vermeld staat?

2 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..

Een maximum van €2500 in de maand is ook geen drama, toch? Althans, als je de komende maanden dit bedrag per maand krijgt uitbetaald, heb je een leuke bijverdienste.

0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

Ja klopt, dit staat er ook in. Maar heb het nog nooit meegemaakt bij online websites dat er een limit is van uitbetalingen. Ik heb 20000 erop en nu moet ik iedere maand 2500 uitcashen.

0 Vind ik leuk's

Dat zal erg spannend zijn met zoveel geld op een bookmaker account. Hopelijk betalen ze alles netjes uit in de komende 8 maanden.

0 Vind ik leuk's
Live Bettor
Op ma. feb.. 2020, 11:27 schreef mojacks:

Ja klopt, dit staat er ook in. Maar heb het nog nooit meegemaakt bij online websites dat er een limit is van uitbetalingen. Ik heb 20000 erop en nu moet ik iedere maand 2500 uitcashen.

waarom heb je ook zoveel erop staan?

Ik ga zelf nooit voor meer dan 10K op mijn account en van zodra ik dit bedrag heb stort ik ongeveer een 3 a 4K naar de rekening.

Ik moet nu wel zeggen, ik heb hier ook nog nooit geen limieten voor gekregen per maand want er zijn wel al maanden geweest dat ik zo goed won dat ik meer dan 10K kon overzetten.

1 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

Nou ik heb 1000 euro gestort en hiermee 20 k gepakt. Ik neem aan dat ze niet moeilijk daarover gaan doen toch? En kan ik anders een advocaat inschakelen?

0 Vind ik leuk's

Allereerst heb ik je topic verplaatst naar storten, inzetten en uitbetalen, aangezien deze hier beter past.

In de terms of conditions van B-bets staat het volgende:

The Player is aware of and agrees that b-Bets can decide at its own standards, that the maximum amount that a Player can be paid-out is € 1,000 (or the equivalent amount in US dollars or GBP currency) per week, and € 2,500 per month. All amounts larger than € 1,000 weekly, or € 2,500 monthly will be paid in terms which b-Bets decides, until the full withdrawal amount is reached.

Dit houdt in dat het de voorwaarden van de bookmaker zijn en jij bij je inschrijving hiermee akkoord bent gegaan. Een advocaat inschakelen is dus zinloos en ik ben bang dat je het gewoon zal moeten accepteren.

2 Vind ik leuk's

Denk dat mojacks bedoelt dat hij bang is dat hij zijn 20k niet gaat krijgen. 8 maanden is immers enorm lang. Kan van alles in gebeuren.

Ook in het geval je uw 20k niet zou krijgen lijkt mij een advocaat inschakelen vrij nutteloos. Bookmakers kunnen doen en laten wat ze willen. Het goede nieuws is dat de reviews van b-bet vrij positief lijken.

Bericht gewijzigd door matching117 op ma 10 feb. 2020, 16:27
4 Vind ik leuk's
There will be more like me, I promise you. And we will bring hell to you and your kind. And my conscience is clear. I have no regrets. I live forever. I go to a better place.

Advocaat inschakelen lol

1 Vind ik leuk's

Het scheelt gelukkig ook een hoop dat ze een licentie hebben in Malta en niet in Curacao. Een Maltese licentie is aan strikte voorwaarden verbonden. Als een een goksite de regels overtreed raken ze de licentie kwijt.

Getting a gambling licence from the Malta Gaming Authority is far from easy, though. Indeed companies wishing to do so must meet a number of criteria, including that they have sufficient finances to fund the business, that they have a clear ownership structure, they are competent enough to provide the services they offer, they work with integrity and have no criminal connections. Should the company in question meet these criteria, they are eligible to obtain at Malta Gaming Authority licence. Any companies that subsequently break the rules and regulations set out by the MGA after getting a licence can have their licence removed.

3 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.