Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Ideal bankrekeningnummer achterhalen bij Bwin

Ik heb al enkele jaren niet meer gebet, maar wilde eens wat in gaat zetten.
Nu heb ik destijds een bwin account gemaakt en daar met ideal op gestort dat kan ik nog terugvinden, maar weet niet zeker van welke bankrekening.
(zo heb ik een eigen rekening, zakelijke rekening en ook en/of rekening met partner)
Loop ik het risico uitgesloten te worden als ik nu van een andere rekening blijk te storten (ook ideal) of wordt bij ideal geen check op rekeninghouder uitgevoerd?
Het gaat om BWIN trouwens..
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag 18291 in 6-05-2013 09:57 Storten, inzetten en uitbetalen
in 6-05-2013 09:57 Storten, inzetten en uitbetalen
9 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Je kan het beste denk ik even contact opnemen met Bwin zelf (y)
0 Vind ik leuk's
Lage odds zijn net als mooie vrouwen, daardoor moet je je niet laten verleiden.
Gaan zij dat nog terug kunnen vinden? Het gaat om april 2011?
0 Vind ik leuk's
Als je een account hebt lijkt mij dat wel ja toch? je bent nog altijd een bestaande klant namelijk
0 Vind ik leuk's
Lage odds zijn net als mooie vrouwen, daardoor moet je je niet laten verleiden.
tinusz:
Je kan het beste denk ik even contact opnemen met Bwin zelf (y)

Lijkt me inderdaad het meest slimme om te doen!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Het antwoord van BWIN op mijn vraag of ideal betalingen op naam worden gecontroleerd en of ik in de problemen kom als ik nu mogelijk een andere rekening gebruik, omdat ik gewoon niet meer weet welke ik destijds heb gebruikt om te storten:
Wij slaan idealbetalingen op in ons systeem, maar mogen u daarover een verdere informatie over geven.
Schiet ik ook niet veel mee op :(
0 Vind ik leuk's
Geen verdere informatie bedoel ik.
0 Vind ik leuk's
Je kunt dit toch gemakkelijk na kijken door naar MY ACCOUNT te gaan en dan linkerkant te klikken op Withdraw/Deposit?

Je weet dan iig de datum van je laatste storting en dan ff met je rekening nummer ff nakijken.
Je kunt misschien ook vragen of dat je laatste storting gebeurde met de laatste 3 cijfers ...?
s6 iig
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
Je kunt dit toch gemakkelijk na kijken door naar MY ACCOUNT te gaan en dan linkerkant te klikken op Withdraw/Deposit?

Je weet dan iig de datum van je laatste storting en dan ff met je rekening nummer ff nakijken.
Je kunt misschien ook vragen of dat je laatste storting gebeurde met de laatste 3 cijfers ...?
s6 iig

Bedankt voor je printscreen! Dit zal hem op weg helpen. Neem contact op met Bwin, die geven gelijk duidelijkheid. Succes en laat even weten wat eruit is gekomen. Dan gooien we op dit topic een slotje. Bedankt allen voor de hulp!
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden

Dank allen ik stort gewoon nog een keer en zie wel waar het schip strandt.
Overigens Moderator: ik heb bwin al gecontacteerd zoals boven ook te lezen is , maar deze geven buiten dat ze bevestigen dat ik al eens gestort heb geen informatie.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.