Ideal bankrekeningnummer achterhalen bij Bwin
Ik heb al enkele jaren niet meer gebet, maar wilde eens wat in gaat zetten.
Nu heb ik destijds een bwin account gemaakt en daar met ideal op gestort dat kan ik nog terugvinden, maar weet niet zeker van welke bankrekening.
(zo heb ik een eigen rekening, zakelijke rekening en ook en/of rekening met partner)
Loop ik het risico uitgesloten te worden als ik nu van een andere rekening blijk te storten (ook ideal) of wordt bij ideal geen check op rekeninghouder uitgevoerd?
Het gaat om BWIN trouwens..
Nu heb ik destijds een bwin account gemaakt en daar met ideal op gestort dat kan ik nog terugvinden, maar weet niet zeker van welke bankrekening.
(zo heb ik een eigen rekening, zakelijke rekening en ook en/of rekening met partner)
Loop ik het risico uitgesloten te worden als ik nu van een andere rekening blijk te storten (ook ideal) of wordt bij ideal geen check op rekeninghouder uitgevoerd?
Het gaat om BWIN trouwens..
in 6-05-2013 09:57 Storten, inzetten en uitbetalen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Je kan het beste denk ik even contact opnemen met Bwin zelf (y)
Lage odds zijn net als mooie vrouwen, daardoor moet je je niet laten verleiden.
Gaan zij dat nog terug kunnen vinden? Het gaat om april 2011?
Als je een account hebt lijkt mij dat wel ja toch? je bent nog altijd een bestaande klant namelijk
Lage odds zijn net als mooie vrouwen, daardoor moet je je niet laten verleiden.
tinusz:
Lijkt me inderdaad het meest slimme om te doen!
Hakuna Matatttta.
Het antwoord van BWIN op mijn vraag of ideal betalingen op naam worden gecontroleerd en of ik in de problemen kom als ik nu mogelijk een andere rekening gebruik, omdat ik gewoon niet meer weet welke ik destijds heb gebruikt om te storten:
Wij slaan idealbetalingen op in ons systeem, maar mogen u daarover een verdere informatie over geven.
Schiet ik ook niet veel mee op :(
Wij slaan idealbetalingen op in ons systeem, maar mogen u daarover een verdere informatie over geven.
Schiet ik ook niet veel mee op :(
Geen verdere informatie bedoel ik.
Je kunt dit toch gemakkelijk na kijken door naar MY ACCOUNT te gaan en dan linkerkant te klikken op Withdraw/Deposit?
Je weet dan iig de datum van je laatste storting en dan ff met je rekening nummer ff nakijken.
Je kunt misschien ook vragen of dat je laatste storting gebeurde met de laatste 3 cijfers ...?
s6 iig
Je weet dan iig de datum van je laatste storting en dan ff met je rekening nummer ff nakijken.
Je kunt misschien ook vragen of dat je laatste storting gebeurde met de laatste 3 cijfers ...?
s6 iig
onzemichael:
Je kunt dit toch gemakkelijk na kijken door naar MY ACCOUNT te gaan en dan linkerkant te klikken op Withdraw/Deposit?
s6 iig
s6 iig
Bedankt voor je printscreen! Dit zal hem op weg helpen. Neem contact op met Bwin, die geven gelijk duidelijkheid. Succes en laat even weten wat eruit is gekomen. Dan gooien we op dit topic een slotje. Bedankt allen voor de hulp!
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Dank allen ik stort gewoon nog een keer en zie wel waar het schip strandt.
Overigens Moderator: ik heb bwin al gecontacteerd zoals boven ook te lezen is , maar deze geven buiten dat ze bevestigen dat ik al eens gestort heb geen informatie.