Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Gezocht: Tekstschrijvers voor 2015-2016

Hi iedereen!

Het voetbalseizoen 2014-2015 zit er weer bijna op. Voor volgend seizoen zijn we daarom alvast op zoek naar nieuwe toppers die komend seizoen een steentje willen bijdragen.

Heb je verstand van sport weddenschappen - kortom weet je altijd de value te vinden? - én beschik je over een vlotte pen? Dan zijn we vast-en-zeker op zoek naar jou!

Naast voor de verschillende voetbalcompetities, zijn we óók op zoek naar schrijvers voor diverse andere sporten!

Bekijk de vacatures op: https://www.voetbalwedden.net/vacatures/

Je sollicitatie kun je tot 27 mei sturen naar info@voetbalwedden.net.

Vragen kun je stellen in dit bericht. Updates worden eveneens in dit topic bekendgemaakt.

Succes!

Groetjes,
Denise
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag denise92 in 12-05-2015 11:46 Storten, inzetten en uitbetalen
in 12-05-2015 11:46 Storten, inzetten en uitbetalen
139 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
denise92 Topic starter Geplaatst 26 mei 2015 om 08:18
haagsebrabander:
Ik heb te veel verstand van de betreffende materie om te stellen dat die 7 euro, waarvan het nog maar de vraag is of het echt 7 euro is, een ondoordacht (laat ik het positief zeggen) bedrag is.

Gelukkig is het geheel vrijwillig om te solliciteren (a)

jeroenunibet81:
Je moet het natuurlijk vooral leuk vinden om te doen. Als je het schrijven puur als een verplichting beschouwt en elke keer weer denkt van: 'Sh*t, ik moet weer wat typen,' dan kun je beter niet aan beginnen. Het is natuurlijk niet zo dat je als tekstschrijver per direct je baan op kunt zeggen, maar je kunt aan het schrijven voor VW best een leuk zakcentje overhouden. 7 euro per voorbeschouwing lijkt misschien niet zo veel - 'dat zijn net 2 pilsjes in de kroeg' - maar als je bijvoorbeeld per week gemiddeld 5 voorbeschouwingen schrijft, dan levert je dat op jaarbasis toch mooi 5 x 7 x 52 = 1820 euro op. Daar kun je lekker van op vakantie, om maar eens iets te noemen.

Hier sluit ik me dan ook graag bij aan.. (y)

0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Last minute vraagje:

Waarom is er gekozen voor deze sporten?

Er zijn er namelijk nog veel meer, waar veel volgers van zitten.

MLB
NFL

Om maar even twee grote Amerikaanse sporten te noemen.

darts
MMA
E-sports
Ijshockey straks weer

En dan heb ik t nog niet eens over de paardenrennen.
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
denise92 Topic starter Geplaatst 26 mei 2015 om 09:23
datel13:
Last minute vraagje:

Waarom is er gekozen voor deze sporten?

Er zijn er namelijk nog veel meer, waar veel volgers van zitten.

MLB
NFL

Om maar even twee grote Amerikaanse sporten te noemen.

Darts
MMA
E-sports
Ijshockey straks weer

En dan heb ik t nog niet eens over de paardenrennen.

We hebben voor nu gekozen voor 'slechts' 3 nieuwe sporten, maar ik sluit zeker niet uit dat we tzt meer sporten toevoegen.

Uit de enquete die we onlangs hebben gehouden, kwamen met name tennis, basketbal en wielrennen naar voren. Vandaar dat we hiermee willen beginnen.

0 Vind ik leuk's
Oké thx voor het snelle en duidelijke antwoord :). Succes aan iedereen die gaat schrijven.
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
Ik vind het een goed initiatief om op de website nog meer sport te bieden. Vooral dat in de chat voornamelijk als er geen voetbal is over tennis wordt gesproken en in de nacht vooral veel over basketball (met name NBA). Wielrennen leeft ook enorm in de chat tijdens de de tour de France vioral.

Een goed initiatief en leuk om met een aantal sporten te beginnen!
0 Vind ik leuk's
timbarrett:
Ik vind het een goed initiatief om op de website nog meer sport te bieden. Vooral dat in de chat voornamelijk als er geen voetbal is over tennis wordt gesproken en in de nacht vooral veel over basketball (met name NBA). Wielrennen leeft ook enorm in de chat tijdens de de tour de France vioral.

Een goed initiatief en leuk om met een aantal sporten te beginnen!

Het zou echt onwijs gaaf zijn moest er iemand uit de USA voorbeschouwingen komen schrijven voor de NBA, iemand die ook echt live gaat kijken
0 Vind ik leuk's
Ik ken een Facebook vriend die erg goed is in NBA, die tipte tot aan vorige week en daar heb ik goede ervaringen mee.
Weet alleen niet of die open staat voor deze taak (voorbeschouwing schrijven in het Engels voor NBA voor 7 euro/dollar).
0 Vind ik leuk's
denise92 Topic starter Geplaatst 26 mei 2015 om 19:46
haagskwartiertje:
Het zou echt onwijs gaaf zijn moest er iemand uit de USA voorbeschouwingen komen schrijven voor de NBA, iemand die ook echt live gaat kijken

Absoluut - dat is wel de insteek.

tipsvoorwinst:
Ik ken een Facebook vriend die erg goed is in NBA, die tipte tot aan vorige week en daar heb ik goede ervaringen mee.
Weet alleen niet of die open staat voor deze taak (voorbeschouwing schrijven in het Engels voor NBA voor 7 euro/dollar).

Nederlands mag eventueel ook - misschien (momenteel) nog wel liever :-).
0 Vind ik leuk's
Begrijp ik, maar hij spreekt alleen Engels/Amerikaans. Maar ik zal als er vraag naar is hem eens een berichtje doen.
0 Vind ik leuk's
Als deze functie voor darten en/of tennis beschikbaar wordt, houd ik me aanbevolen. :)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.