Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Gezocht: Tekstschrijvers voor 2015-2016

Hi iedereen!

Het voetbalseizoen 2014-2015 zit er weer bijna op. Voor volgend seizoen zijn we daarom alvast op zoek naar nieuwe toppers die komend seizoen een steentje willen bijdragen.

Heb je verstand van sport weddenschappen - kortom weet je altijd de value te vinden? - én beschik je over een vlotte pen? Dan zijn we vast-en-zeker op zoek naar jou!

Naast voor de verschillende voetbalcompetities, zijn we óók op zoek naar schrijvers voor diverse andere sporten!

Bekijk de vacatures op: https://www.voetbalwedden.net/vacatures/

Je sollicitatie kun je tot 27 mei sturen naar info@voetbalwedden.net.

Vragen kun je stellen in dit bericht. Updates worden eveneens in dit topic bekendgemaakt.

Succes!

Groetjes,
Denise
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag denise92 in 12-05-2015 11:46 Storten, inzetten en uitbetalen
in 12-05-2015 11:46 Storten, inzetten en uitbetalen
139 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
denise92 Topic starter Geplaatst 22 mei 2015 om 11:55
hoihoi90:
denise92 hebben jullie toevallig ook interesse, in Braziliaanse comp? serie A + Serie B

Wellicht als latere toevoeging. Nu waarschijnlijk niet. Maar je mag uiteraard je voorbeschouwing insturen om ons (toch) te overtuigen (a)
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Mijn kandidatuur + een voorbeschouwing doorgestuurd naar het opgegeven e-mail adres.
Heb voor de Franse Ligue 1 gekozen.
Ik woon/werk in Parijs bij een groot cosmetica bedrijf. Ik heb een opleiding journalistiek gedaan in Utrecht en daarom ben ik jullie geschikte kandidaat.
0 Vind ik leuk's
jeroenunibet81:
haagsebrabander:
Met alle respect, maar slechts 7 euro per bericht slaat natuurlijk nergens op.

Je moet het natuurlijk vooral leuk vinden om te doen. Als je het schrijven puur als een verplichting beschouwt en elke keer weer denkt van: 'Sh*t, ik moet weer wat typen,' dan kun je beter niet aan beginnen. Het is natuurlijk niet zo dat je als tekstschrijver per direct je baan op kunt zeggen, maar je kunt aan het schrijven voor VW best een leuk zakcentje overhouden. 7 euro per voorbeschouwing lijkt misschien niet zo veel - 'dat zijn net 2 pilsjes in de kroeg' - maar als je bijvoorbeeld per week gemiddeld 5 voorbeschouwingen schrijft, dan levert je dat op jaarbasis toch mooi 5 x 7 x 52 = 1820 euro op. Daar kun je lekker van op vakantie, om maar eens iets te noemen.

Dat is 1 week betten, vriend! ;-)
0 Vind ik leuk's
heel fijn elpee, voor de meeste hier is dat veel geld. EN vind het al zo onbeschoft om te zeggen maar 7,- het is om mensen te helpen en beter te laten worden qua wedden. En die 7,- euro is toch mooi meegenomen. je moet het ook gewoon vooral leuk vinden en niet voor geld een voorbeschouwing typen. Dus laat aub al die negatieve reacties voor je.
0 Vind ik leuk's
hoihoi90:
heel fijn elpee, voor de meeste hier is dat veel geld. EN vind het al zo onbeschoft om te zeggen maar 7,- het is om mensen te helpen en beter te laten worden qua wedden. En die 7,- euro is toch mooi meegenomen. je moet het ook gewoon vooral leuk vinden en niet voor geld een voorbeschouwing typen. Dus laat aub al die negatieve reacties voor je.

Zo zo, op de teentjes getrapt? Ga lekker een stukkie schrijven joh! Je hebt een gouden pen, dat kan je zo zien...
0 Vind ik leuk's
haagsebrabander:
haagsebrabander:
haagsebrabander:

Wie het voor het geld doet verdiend niet eens de privileges om hier te mogen posten. En toch is VW zo vrij jouw de kans te geven je mening te uiten. Helaas scheef, maar nu al duidelijk dat dit nooit een match zal worden.
0 Vind ik leuk's
sirmike:
haagsebrabander:
haagsebrabander:
haagsebrabander:

Wie het voor het geld doet verdiend niet eens de privileges om hier te mogen posten. En toch is VW zo vrij jouw de kans te geven je mening te uiten. Helaas scheef, maar nu al duidelijk dat dit nooit een match zal worden.

Wij zijn allemaal geldwolven toch...?
0 Vind ik leuk's
jeroenunibet81:
haagsebrabander:

Je moet het natuurlijk vooral leuk vinden om te doen. Als je het schrijven puur als een verplichting beschouwt en elke keer weer denkt van: 'Sh*t, ik moet weer wat typen,' dan kun je beter niet aan beginnen. Het is natuurlijk niet zo dat je als tekstschrijver per direct je baan op kunt zeggen, maar je kunt aan het schrijven voor VW best een leuk zakcentje overhouden. 7 euro per voorbeschouwing lijkt misschien niet zo veel - 'dat zijn net 2 pilsjes in de kroeg' - maar als je bijvoorbeeld per week gemiddeld 5 voorbeschouwingen schrijft, dan levert je dat op jaarbasis toch mooi 5 x 7 x 52 = 1820 euro op. Daar kun je lekker van op vakantie, om maar eens iets te noemen.

Je moet 21% BTW betalen over commerciële teksten, dus die 7 euro (netto of bruto?) kan al niet kloppen.
0 Vind ik leuk's
hoihoi90:

Dus omdat ik kritisch ben moet ik mijn mening voor mij houden. Ben je altijd zo'n autoritair mannetje?
0 Vind ik leuk's
sirmike:
haagsebrabander:
haagsebrabander:
haagsebrabander:

Weer zo'n autoritair ventje, met overigens een dikke dt-fout in zijn eerste zin. Ik heb te veel verstand van de betreffende materie om te stellen dat die 7 euro, waarvan het nog maar de vraag is of het echt 7 euro is, een ondoordacht (laat ik het positief zeggen) bedrag is.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.