Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Geld terugstorten bij Betfair

Hallo,
Dit EK ben ik begonnen met het wedden op Betfair. Nu heb ik daar al een aardig bedragje opgebouwd, maar nu wil ik het graag laten uitbetalen. Echter is dit me niet helemaal duidelijk. Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om me dat uit te leggen.
Bij voorbaat dank!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagcesc in 25-06-2012 08:28 Storten, inzetten en uitbetalen
in 25-06-2012 08:28 Storten, inzetten en uitbetalen
5 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
cesc:
Hallo,
Dit EK ben ik begonnen met het wedden op Betfair. Nu heb ik daar al een aardig bedragje opgebouwd, maar nu wil ik het graag laten uitbetalen. Echter is dit me niet helemaal duidelijk. Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om me dat uit te leggen.
Bij voorbaat dank!

Wat snap je niet dan? :)
0 Vind ik leuk's
Nou, als ik op 'Transfer' klik kan ik alleen maar geld overmaken naar een Australian licence wallet?
0 Vind ik leuk's
cesc:
Nou, als ik op 'Transfer' klik kan ik alleen maar geld overmaken naar een Australian licence wallet?

nee je moet "Withdraw funds from betfair hebben". Je kunt hier komen door op My Account te klikken en dan staat dit aan de linkerkant.
Transfer naar Australian Wallet raad ik absoluut af, want je kunt je geld amper terug krijgen. De Australian Wallet is voor bets van de Australisch voetbal en tennis Melbourne.
0 Vind ik leuk's
Vergeet niet dat je bij Betfair een vrij uitgebreide legitimatie moet doen (paspoort, telefoonrekening e.d.) voordat je wat uitbetaald krijgt.
0 Vind ik leuk's
cesc:

Neem even contact op met Betfair en geef aan dat je een nieuwe uitbetalingsmanier wilt toevoegen. Het kan zijn dat je hiervoor eerst een storting moet maken met het nieuwe betaalmiddel. Succes!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.