Geld gestolen door Betfinal?
Hallo Iedereen,
Een jaar geleden ben ik via voetbalwedden terechtgekomen bij de bookmaker Betfinal. Betfinal had samen met voetbalwedden een deposit actie opgezet van €200,-. Dit zag er erg aantrekkelijk uit dus ik heb mij meteen aangemeld. Tot mijn verbazing kreeg ik een aantal maanden geleden een mail dat Nederlanders niet meer werden toegelaten en dat ze mijn account zouden sluiten. Ik probeerde mijn geld uit te betalen maar moest eerst mijn account verifiëren. Dit leverde veel problemen op en ik ben hier erg lang mee bezig geweest. Later kreeg ik een mail dat mijn account geverifieerd was, maar deze mail was voor een ander lid bedoelt. Eind december heb ik nogmaals mijn documenten opgestuurd, tot mijn schrik kreeg ik deze mail terug:
We sent you an email regarding your account the 2nd of August, telling you we could no longer have you as a player and to please settle your bets within the 14th August. Since you failed to provide us with the necessary documentation until December, we are no longer able to send your withdrawal.
Hope you're still having a great day.
Betfinal
In principe hebben ze gewoon mijn geld gestolen. Ik hoop dat voetbalwedden iets voor mij kan betekenen hier.
Alvast bedankt.
^ Een aantal bookmakers heeft de deuren gesloten / moeten sluiten voor Nederlanders (of Belgen) - maar normaliter krijg je hier gewoon een of meerdere berichten van. Als ik jouw verhaal zo lees, heb je dat bericht op 2 augustus gehad. Daar kunnen we helaas weinig aan doen.
Maar we zullen wel even voor je navragen hoe dat precies is (fout)gegaan met die verificatie.
Wil je ons even je betfinal username sturen of hier droppen?
^ Een aantal bookmakers heeft de deuren gesloten / moeten sluiten voor Nederlanders (of Belgen) - maar normaliter krijg je hier gewoon een of meerdere berichten van. Als ik jouw verhaal zo lees, heb je dat bericht op 2 augustus gehad. Daar kunnen we helaas weinig aan doen.
Maar we zullen wel even voor je navragen hoe dat precies is (fout)gegaan met die verificatie.
Wil je ons even je betfinal username sturen of hier droppen?
Top! Heb een prive bericht verstuurd.
We hebben bericht terug van Betfinal - alleen is dit niet het bericht waarop je hebt gehoopt.
Zoals je zelf ook al had gehoord, gaat het hierom:
We sent you an email regarding your account the 2nd of August, telling you we could no longer have you as a player and to please settle your bets within the 14th August. Since you failed to provide us with the necessary documentation until December, we are no longer able to send your withdrawal.
Betfinal heeft daarna de deuren voor Nederlanders (voorlopig) gesloten en kan en mag je daarom niet meer helpen.
Dit bericht heb ik inderdaad zelf ook ontvangen, maar dit is toch belachelijk? Ik ben de maand augustus op vakantie geweest en niet in staat geweest om de documenten op te sturen. Mogen ze nu dan zomaat mijn geld houden en niet uitbetalen?
We hebben bericht terug van Betfinal - alleen is dit niet het bericht waarop je hebt gehoopt.
Zoals je zelf ook al had gehoord, gaat het hierom:
We sent you an email regarding your account the 2nd of August, telling you we could no longer have you as a player and to please settle your bets within the 14th August. Since you failed to provide us with the necessary documentation until December, we are no longer able to send your withdrawal.
Betfinal heeft daarna de deuren voor Nederlanders (voorlopig) gesloten en kan en mag je daarom niet meer helpen.
Dit is exact dezelfde mail die ik gekregen heb. Het is toch belachelijk dat ze je 12 dagen te tijd geven om je account te verifiëren, en anders ben je gewoon al je geld kwijt? Ik was deze periode op vakantie. Is er nu niets meer dat jullie voor mij kunnen betekenen en is mijn geld gewoon ''gestolen''?
Daarnaast hebben ze mij deze mail gestuurd:
Hej.
Jag är glad att kunna meddela att vi nu har godkänt dina dokument.
Ha en fin dag vidare.
^ Je hebt pas eind december contact opgenomen om je account te verifiëren. De mail om te verifiëren werd begin augustus gestuurd. Daar zit 4 maand tussen.
Ik vrees dat je gewoon (veel en veel) te laat bent geweest met contact opnemen.
^ Je hebt pas eind december contact opgenomen om je account te verifiëren. De mail om te verifiëren werd begin augustus gestuurd. Daar zit 4 maand tussen.
Ik vrees dat je gewoon (veel en veel) te laat bent geweest met contact opnemen.
Dit is niet correct, ik heb begin Augustus contact opgenomen. Dit was voordat ik op vakantie ging.
Ik had een mail gestuurd met daarin mijn documenten. Hierop kreeg ik deze reactie terug:
Jag är glad att kunna meddela att vi nu har godkänt dina dokument.
Daarom ging ik ervan uit dat alles goed zat. Het gaat om een bedrag van +100 euro, dat ga ik niet zomaar laten liggen.
^ Een aantal bookmakers heeft de deuren gesloten / moeten sluiten voor Nederlanders (of Belgen) - maar normaliter krijg je hier gewoon een of meerdere berichten van. Als ik jouw verhaal zo lees, heb je dat bericht op 2 augustus gehad. Daar kunnen we helaas weinig aan doen.
Maar we zullen wel even voor je navragen hoe dat precies is (fout)gegaan met die verificatie.
Wil je ons even je betfinal username sturen of hier droppen?
Waarom moeten sommigen (betfinal) hun deuren sluiten voor nederlanders en anderen niet dan.. bv bwin? Wie bepaalt dat?
^ Een aantal bookmakers heeft de deuren gesloten / moeten sluiten voor Nederlanders (of Belgen) - maar normaliter krijg je hier gewoon een of meerdere berichten van. Als ik jouw verhaal zo lees, heb je dat bericht op 2 augustus gehad. Daar kunnen we helaas weinig aan doen.
Maar we zullen wel even voor je navragen hoe dat precies is (fout)gegaan met die verificatie.
Wil je ons even je betfinal username sturen of hier droppen?
Waarom moeten sommigen (betfinal) hun deuren sluiten voor nederlanders en anderen niet dan.. bv bwin? Wie bepaalt dat?
Dat is het lastige van een niet-reguleerde markt. De ene partij gooit de deuren compleet dicht, de andere partij houdt de deuren open maar adverteert niet of nauwelijks meer en de ander heeft overal lak aan.